spetsnaz Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jako, że na forum pojawiło się ostatnio kilka nowych bezdachowców postanowiłem i ja wrzucić kilka zdjęć swojego auta. Cabriolet jest w moich rękach już od roku. Niestety, na polskim rynku ciężko było o egzemplarz, który oparł się "tuningowi", auta musiałem szukać u naszych zachodnich sąsiadów. Zależało mi na 100% oryginale, bez jakichkolwiek pozafabrycznych modyfikacji. Wybór padł na Audi Cabriolet z 1998 roku z powszechnie znanym z A4 silnikiem ADR (1.8 20V) i manualną skrzynią biegów. Wyposażenie: - standard dla cabrio, czyli elektryczne szyby i lusterka - fotele podgrzewane skórzane - dach składany elektrycznie - fabryczny centralny zamek + alarm (kluczyk scyzoryk) - kierownica s-line Zrobione: - rozrząd - nowe koła ATS DTM i opony - zakup i montaż oryginalnej instalacji audio (wiązka, radio Audi Gamma - kaseciak , głośniki+subwoofer Nokia) - zawieszenie H&R - nowy schowek pasażera - mnóstwo drobnych zaślepek, plastików i innych elementów. Plany.. te najbliższe: - hamulce 276x25 + Girling 60 - pompa hamulcowa 25,4mm - wymiana uszkodzonej anteny elektrycznej I trochę zdjęć z lata
chudy30 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 autko zacne koło nie pasuje do niej i ta rurka pojedyńcza z pod zderzaka już lepiej wygląda z wersji cabrio 2.8
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Ze smakiem widzę. Zero wiochy. Moja miłość od kliku lat ale jeszcze nie moge pozwolić sobie na dwa auta. Ogólnie 80 to super auta. Zazdroszczę. Tylko koło zmień Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Mesiah
spetsnaz Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Felg nie zmieniam, jeżeli juz to jedynie oryginalny Ronal Bolero wchodzi w grę
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Bolero będą 100 razy lepsze bo do 80 pasują. Te są strasznie kiepskie i wyglądają jak kołpak. No ale felg jest mnóstwo.Sporo ładniejszych od bolero , zalezy tylko od zasobności portela i szczęscia.
sysek27 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Graty fury ładny zadbany egzemplarz
carrera369 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Ładne cabrio - poza felgami które w ogóle nie pasują Edytowane 13 Stycznia 2015 przez carrera369
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 To już przeczytał kilka razy. Dajcie mu już spokój xD. Felgi pewnie zmieni hehe
spetsnaz Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Bolero będą 100 razy lepsze bo do 80 pasują. Te są strasznie kiepskie i wyglądają jak kołpak. No ale felg jest mnóstwo.Sporo ładniejszych od bolero , zalezy tylko od zasobności portela i szczęscia. No właśnie problem w tym, że felg 4x108 jest bardzo mało
black4 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Bolero będą 100 razy lepsze bo do 80 pasują. Te są strasznie kiepskie i wyglądają jak kołpak. No ale felg jest mnóstwo.Sporo ładniejszych od bolero , zalezy tylko od zasobności portela i szczęscia. No właśnie problem w tym, że felg 4x108 jest bardzo mało Witaj, To prawda wybór felg w 4 x 108 mocno ograniczony. Te by świetnie w Twoim cabrio wyglądały: http://olx.pl/oferta/alufelgi-mam7-4x108-et35-lz201-8jx17h2-oryginal-niemcy-CID5-ID7eIZ3.html#9e865c8d33 Pozdrawiam i gratuluje pieknego autka
jedrekx Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 bardzo ładny egzemplarz ale przód poliftowy i RS2 bardziej mi się podoba od "kwadratowego" S2 kwestia gustu niedługo będzie można robić zloty cabrio A4-klub
spetsnaz Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Okrąglaki montowali już parę miesięcy później na chwilę obecną zostaną fabryczne.. no chyba, że się jakaś pieruńska okazja trafi Rocznik 99 i późniejszy różnił się już tylko zderzakami. W moim roczniku fabryka zdążyła już zamontować soczewki, nową dechę, zegary, scyzoryk itp. od rocznika 2000 różnią ją tylko zderzaki. Mnie też bardziej się podobają okrąglaki, szczególnie z racji mniejszej szpary pomiędzy zderzakiem a nadwoziem, ale ceny samych zderzaków i oświetlenia niestety powalają na kolana. Pożyjemy, zobaczymy..
jedrekx Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 wiem, wiem... pamiętam jak mój brat chciał to u siebie kiedyś modzić (miał rocznik '94). ja szukałem też polifta dla siebie, ale nie znalazłem.. dołożyłem niewiele i mam B6
spetsnaz Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 nie, ale na spoty w lato tam jeździ
spetsnaz Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Mała aktualizacja tematu z ostatnich miesięcy: Auto dostało kompletny nowy lakier + zabezpieczenie wszystkich elementów w Jani-Car (autoryzacja Bentley) z wymianą prawych drzwi na inne, na wcześniejszych było trochę szpachli. Wszystkie demontowalne elementy lakierowane oddzielnie, profile zabezpieczone, nowe mastyki itd. Zdjęcie już na etapie składania (w BVR Garage. Kolkov i Boberek dziękuję za wspólne noce ;). Z przodu remont zawieszenia z wymianą kompletu elementów (Lemforder) + lakierowaniem proszkowym zawieszenia łącznie z sankami. Układ hamulcowy z przodu zmieniony na dwutłoczkowy Girling G60 (regeneracja by Devastation) + komplet tarcz 276x25mm i klocków zmontowany na nowych podzespołach ATE (tarcze, prowadnice 10mm, przewody, gumy, jedynie klocki Ferodo). Po lakierowaniu do auta trafił komplet nowych oryginalnych listew zewnętrznych oraz mnóstwo nowych plastików wnętrza, na których czas i przebieg odcisnął swoje piętno. Na wnętrzu zależało mi szczególnie, bo jest to fabrycznie wersja Akoya. Do auta trafiło fabryczne audio z Cabrio (Gamma z wąskim panelem 213mm + fabryczna wiązka z głośnikami i subwooferem Nokia. Zamontowana nowa antena elektryczna Hirschmann 2050 z ori wiązką. Obecnie na montaż czeka komplet fabrycznie nowego oświetlenia (Hella) łącznie z halogenami, kierunkowskazami, stopem i blendą tylną, amortyzatory klapy tylnej, kolejna część plastików wnętrza, uszczelek i innych akcesoriów. W tym roku zamierzam zabrać się za kompletną renowację tylnego zawieszenia z wymianą piast, lakierowaniem proszkowym belki, renowacją zacisków itd. Zamówione już zostały nowe wiązki klapy tylnej. Zapadła decyzja, że zostawiam fabryczne zderzaki (S2) i w aucie nie zagoszczą okrąglaki Edytowane 11 Lutego 2017 przez spetsnaz
spetsnaz Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 Wczoraj dotarła nowa blenda klapy, teraz tylko czekać na ocieplenie.
jedrekx Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 byle do wiosny ja już się nie mogę doczekać aż się troszkę ociepli i aż wyczyszczą ulice z soli żeby wyjechać swoim Cabrio..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się