Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowe zamówienie Downpipe Audi A4 B6 1.8T


ShatyMK

Rekomendowane odpowiedzi

no masakra... :facepalm: no te niedoszlifowane spawy od srodka można by przełknąć ale ta nakrętka to jakaś masakra... ale jak to mówią skąpy dwa razy traci:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy skąpy pierwsze zamówienie grupowe bylo chyba z 80 zł taniej z tego co pamiętam.. inna sprawa że liczycie za to jak za złoto ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc dobrze, że swoje dp zaniosłem na poprawki do speca w moim mieście. Zły otwór na sonde ładnie mi zaspawał i zrobił na nią miejsce w wyznaczonym przeze mnie miejscu :) Zapłaciłem za to 20 zł a więc mniej więcej tyle co bym dał za wysyłkę na te "poprawki" :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam taniej w detalu niż kolega zrobił to w grupowym... no sorry może zle się wyraziłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za przesylke booster pisal ze zwroca kase na konto, bez przesady kto zdupil ten placi. Ale co jak co nastawialem sie ze to juz ktos robil i bedzie zrobione jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie od....ł tandetę musiałem się sporo na męczyć żeby to coś zamontować (NIGDY WIĘCEJ TAKICH EKSPERYMENTÓW},dolot który zamówiłem u kolegi "Inkognito" pasował idealnie bez jakichkolwiek przeróbek

Edytowane przez viteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro teraz mogły przejść kwaśne nakrętki, to w takim razie tulejki są zbędnym wydatkiem? Spawów w środku bym się nie czepiał, ale wstydziłbym się takie coś odsyłać klientowi, była pomyłka - normalna rzecz, bo nie myli się tylko ten co nic nie robi, ale bierze się na klatę i poprawia, żeby klient był zadowolony i ewentualnie polecił dalej.. tym bardziej, że ktoś pisał, że za 20 zł ktoś mógł poprawić lepiej niż tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej taka poprawka to jakieś 20 min roboty i strata kolejnego gniazda na sondę ale jak ktoś ma w pompie to tak robi:P ja osobiście wstydził bym się takie coś odesłać po poprawce... do tego nie poprawione do końca bo jak kolega pisał na turbo i tak nie pasowało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A juz miałem pisać ze sie zapisuje na DP , ale jak tu taką lipe sprzedają to lepiej odpuścić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do tych co maja juz zamontowane.....czy ma ktoś nagranie jak auto brzmi przed i po założeniu? I drugie pytanko właśnie z kontrolka check engine ....czy jak to założę to komputer mi to wyświetli i jeżeli,tak to jak to zrobić aby nic nie wyświetlało...ale najchętniej bym chciał usłyszeć dźwięk przed i po :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś odebrałem auto z grubszego serwisu, mam już zamontowane DP, tuner polecił wyłączyć 2 sondę bo check z emulatorem raczej będzie się pojawiał, wiec emulatora nie montowałem i zamontowałem tak jak @Viteq, pierwszą sondę w drugi otwór, a drugą out.

Teraz mam full przelot i jest naprawdę głośno, w sumie fajnie, rasowo chodzi, pluje z wydechu, dławi się i same wrażenia naprawdę spoko, ale głośność jest już wysoka, w trasie chyba będzie problem, ale jeszcze ocenię po kilku dniach, jak na razie się jaram.

Film z full przelotem będę nagrywał jak znajdę czas, ale za to mam udokumentowane moje ostatnie modyfikacje, możesz rzucić okiem jak to wyglądało jeszcze do wczoraj :)

Sam Downpipe teraz pod wpływem temperatury dostał kolorków i wygląda tak :)

Postaram się nagrać kolejny film już z obecnym efektem, wrzucę gdzieś tu w swój wątek.

20150325_173509.jpg

Odnośnie samego zamówienia DP, niestety nie wyszło tak jak wszyscy chcieliśmy, trzeba było przerabiać, rzeźbić itp, ale z tego co wiem Inkognito ma dobre dojścia i sprawdzone DP i TIPy, następne zamówienie może u niego będzie można zorganizować, ale ktoś musiałby popchnąć temat i najlepiej założyć nowy wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j anie mam dojść:P tylko po prostu ja je robie :) he he były już 2 tury grupowego na tym forum gro ludzi ma moje Dp i raczej nikt nie narzeka... można smiało pytać...

w razie co zapraszam na pw

jeśli byli byscie chętni mogę pomyslec nad grupowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się. Mam jego DP pod machą. Zero problemów. Pasowal jak ulał, więc polecam. Z tego co widze to kolega ma akurat sporo roboty bo od chu..a ludzi złozyło się na grupowym na forum A3 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie jakaś akcja DP w najbliższym czasie bo się piszę. Chciałbym mieć w ciągu 3 tygodni.

Jakie ceny dziś latają za tę przyjemność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś chętny to najlepiej załóż nowy wątek, skonsultuj wszystko z Inkognito, myślę że kilka osób sie znajdzie, ja ze swojej strony byłbym chętny na TIP, możesz zorganizować grupowe na DP i TIP :)


spoko właśnie kończe zamówienie na a3 :)

@Inkognito - Do Ciebie jako zaznajomionego w temacie. Możesz w skrócie napisać jakie są zalety stosowania TIP naszych 1.8T oraz czy jest taki sens w przypadku silników lekko długniętych na okolice 200KM lub seryjnych?

Wiem że standardowy TIP jest wykonany z gumy, która potrafi się zassać przy większych mocach i ma nieoptymalnie skonstruowane krawędzie które mogą delikatnie hamować przepływ powietrza.

Pytanie, czy faktycznie po montażu TIPa można odczuć pod nogą jakąś różnicę, i czy na hamowni przybędzie trochę NM i KM, może jakaś różnica w spalaniu, turbo zachowa się trochę inaczej?

Pytanie nr 2, czy TIP można zamontować bezproblemowo P&P? Podejrzewam że trzeba się zaopatrzyć w jakieś łączniki gumowe, opaski i wężyki, czy do TIP macie też gotowe komplety montażowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...