Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowe zamówienie Downpipe Audi A4 B6 1.8T


ShatyMK

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj odesłałem swój DP na poprawkę. Kurier firmy Siódemka. Jutro powinno dotrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poprawki będą skuteczne (tzn. DP będzie nadawał się do montażu P&P) oraz będzie możliwość zorganizowania drugiej grupy chętnych na DP to pisałbym się ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem zy nie dostane za to bana ale jak będziecie chcieli sprawdzone Dp i Tipy i organizować grupowy odezwijcie się do mnie


a ludziom którzy tu zakupili Dp nie polecam montować ich na tych uszczelkach bo one się wypalają i po kilku tysiach będzie wam dmuchać miedzy turbo a Dp i może troszkę auto swirować lepiej zainwestować w ori uszczelki niż taki chłam za 5zł:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kiepsko wypalił ten grupowy... :P

kiepsko to mało powiedziane,żeby połączyć z turbiną musiałem się sporo namęczyć,drugą sondę wyłączyłem programowo i w jej miejsce wstawiłem pierwszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kiepsko wypalił ten grupowy... :P

kiepsko to mało powiedziane,żeby połączyć z turbiną musiałem się sporo namęczyć,drugą sondę wyłączyłem programowo i w jej miejsce wstawiłem pierwszą

Skoro już zamontowałeś to powiedz czy oprócz problemu z tuleją sondy i flaszą do turbo były jeszcze jakieś inne problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFh7vz.jpg

widzę kiepsko wypalił ten grupowy... :P

kiepsko to mało powiedziane,żeby połączyć z turbiną musiałem się sporo namęczyć,drugą sondę wyłączyłem programowo i w jej miejsce wstawiłem pierwszą

Skoro już zamontowałeś to powiedz czy oprócz problemu z tuleją sondy i flaszą do turbo były jeszcze jakieś inne problemy

rozpiłowałem otwory od strony turbo ,zaślepiłem miejsce na pierwszą sondę (które było z....e) wyłączyłem druga sondę programowo i w jej miejsce wkręciłem sondę pierwszą i tyle.

Edytowane przez viteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak to działa? Nie łapie błędów? Nie wzrosło spalanie? Nie pojawiły się jakieś problemy z pracą silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak to działa? Nie łapie błędów? Nie wzrosło spalanie? Nie pojawiły się jakieś problemy z pracą silnika?

co do spalania nie mam pojęcia,błędów brak.

nie piszcie do mnie czy wyłączenie sondy jest bardzo skomplikowane bo tego nie wiem,zrobił mi to ktoś inny.

Edytowane przez viteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesuniecie sondy na miejsce drugiej nie spowoduje zadnych błędów ewentualnie bedzie mniejszy odczyt EGT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedźcie jaka jest różnica wstawienie DP i wywalenie środka z kata.

Po co kombinować jak wystarczy środek kata wypruć i wygląda jak oryginał i działa tak samo

Może ktoś ma sprawnego kata i go odsprzeda to rozumiem, ale i tak pewnie cena będzie podobna jak kupno DP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyprujesz ori kat będzie brzydki dźwięk rezonans bo będziesz miał wielka pustą puszkę na początku jeśli już to trzeba by w środek wstawić rurkę tylko moim zdaniem gra nie warta swieczki czas który poswiecisz na wyprucie kata i gorsza sytuacja sprzedaży starego kata jest raczej nieopłacalna... ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki rezonans?

Kolego jeżdżę już 2 lata na tym i nic nie słychać i żadnych rurek nie trzeba wstawiać, bo niby po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak wygląda sprawa zawirowania spalin w takiej wybebeszonej puszce, na pewno nie wpływa pozytywnie na osiągi i EGT rośnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja akurat tez tak jeździłem chwilę i bardzo mi się to nie podobało dźwięk jak z poloneza... ale jak napisałem to tylko moje zdanie co do zawirowań i EGT nigdy nie sprawdzałem konkretnie ale spaliny na pewno zachowują się dziwnie bo są rozprężone w pustym kacie po czym jest konkretna zwężka przepływ spalin na pewno nie jest równomierny...

tak jak napisałem to tylko moje zdanie nie bym chwalił swoje wyroby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie pusty kat w 1.8t nie robi żadnych rezonansów, co do zawirowań to faktycznie może to być tak jak Booster pisze, choc pewnie cięzko to sprawdzić.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha zawirowania. Niech ktoś je udowodni, albo się nie odzywa...

Nie ma żadnej różnicy czy to DP czy Kat czy pusty Kat dźwięk identyczny. Osiągi takie same więc po co bulić??

Chyba, że ktoś przerabia cały wydech, dolot i celuje w wyższe moce to wtedy tak...

90% aut tu dłubniętych to jazda cywilna i moc w okolicach 200hp gdzie DP za dużo nie zmieni. ;)

Edytowane przez Galetto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziwne może 1.8T jest jakim fenomenem że nie słychać wyprutego kata bo przy innych silnikach zawsze było to słychac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...