Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kilka pytań tipronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wybaczcie jeśli pytania będą głupie i nie odsylajcie do wyszukiwarki :)

1. mam zepsuty lewarek. uszkodzoy lewarek nie przełącza na + i - i na fis jest prnd. uszkodziłęm tą roletkę bo wpładna mi moneta:-( jak kupic lewarek nie znając oznaczenia skrzyni? czy jej symbol jest bez znaczenia?

2. P1743 monitoring poslizgu sprzegła. skrzynia oczywiscie działa w trybie awaryjnym przez usterke w punkcie 1 ale nie ma to chyba nic wspólnego tak?

auto w przedziale 1800-2000 obrotów szarpie tak jakby falowanie w tym przedziale.bać sie czy moize zwykla wymiana oleju pomoze? nie wiem jaką mamskrzynie. mam butle lpg w miejscu naklejki. 6 biegów tiptronik ale symbolu nie znam. czekam na sugestie

Opublikowano

Kod skrzyni masz podany we wlepce.

Opublikowano

Kod skrzyni masz podany we wlepce.

ok. tylko gdzie ona jest? gdzie dokladnie w bagazniku bo nie mogę znalesc?

Opublikowano (edytowane)

Kod skrzyni masz podany we wlepce.

wlepka jest pod kanapą z tyłu ;)

do autora...telefon do aso...takie info dostaniesz po vin'ie bez problemu ;)

w profilu zrób porządek bo wynika ,że masz multi...tym bardziej jak nie masz q to to potwierdza !!

Edytowane przez Arturoo
Opublikowano

Kod skrzyni masz podany we wlepce.

wlepka jest pod kanapą z tyłu ;)

do autora...telefon do aso...takie info dostaniesz po vin'ie bez problemu ;)

w profilu zrób porządek bo wynika ,że masz multi...tym bardziej jak nie masz q to to potwierdza !!

wybaczcie. w wnece kola zapasowego mam butle

Opublikowano

Jesteś pewien że to Tiptronik a nie Multitronik ?

Jeśli chodz o punkt pierwszy to sprawdź najpierw rodzaj skrzyni w środku a właściwie pod lewarkim jest płytka elektroniczna z 2 magnesikami które potrafią wypaść kiedy coś wpadnie tam. Wystarczy poskładać jak należ albo wymienić jeśli uszkodzone pozostałe dolegliwości nie są związane z tym problemem. Wymieniany był kiedy kolwiek olej w skrzyni ?

Opublikowano

Jesteś pewien że to Tiptronik a nie Multitronik ?

Jeśli chodz o punkt pierwszy to sprawdź najpierw rodzaj skrzyni w środku a właściwie pod lewarkim jest płytka elektroniczna z 2 magnesikami które potrafią wypaść kiedy coś wpadnie tam. Wystarczy poskładać jak należ albo wymienić jeśli uszkodzone pozostałe dolegliwości nie są związane z tym problemem. Wymieniany był kiedy kolwiek olej w skrzyni ?

ma 6 biegow ktore same sie zmieniają albo ja na +i - czyli tip tak? jestem pewny ze plytka jest zniszczona. poprzedni właściciel twierdzil ze olej byl wymienianiy

nie mam trybu S czyli multi tak? chole*** ide rozbierac kanape :(

Opublikowano

Masz quattro ?

wysłane z lte

Opublikowano

Masz quattro ?

wysłane z lte

nie mam.

Opublikowano

To masz multi ;)

wysłane z lte

Opublikowano

To masz multi ;)

wysłane z lte

no super. jak teraz dobrac lewarek?

Opublikowano

Witam. Mam takię pytanie a więc, jak sprawdzić poziom w skrzyni tiptronic audi a4 b6? Mam również taki problem, gdy jadę spokojnie około 2 tys, obrotów to wtedy obroty faluja jest takie jakby przyspieszenie (ślizganie się) Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli się ślizga to już może być po skrzyni bo pewnie tarczki się przypaliły.

Olej w Tipie najłatwiej sprawdzić wykręcając śrubę od dołu którą się nalewa olej.

Jest to duża śruba od strony wału.

W misce olejowej w skrzynce są dwie śruby jedna bliżej silnika ta służy do spuszczania oleju.

Druga bliżej wału z tyłu jest do nalewania i do sprawdzania poziomu.

Jak ją odkręcisz i nic nie poleci to znaczy że jest za mało oleju.

Opublikowano

Witam. Mam takię pytanie a więc, jak sprawdzić poziom w skrzyni tiptronic audi a4 b6? Mam również taki problem, gdy jadę spokojnie około 2 tys, obrotów to wtedy obroty faluja jest takie jakby przyspieszenie (ślizganie się) Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

Tobie to pewnie konwerter się kończy...typowy objaw :(

wysłane z lte

To masz multi ;)

wysłane z lte

no super. jak teraz dobrac lewarek?
Na allegro pod multika szukaj ;)

wysłane z lte

Opublikowano

Kiedy się kończy konwerter to najczęściej do tego objawu dochodzą drgania przy przepinaniu biegu lekko odczuwalne

Opublikowano

Witam. Mam takię pytanie a więc, jak sprawdzić poziom w skrzyni tiptronic audi a4 b6? Mam również taki problem, gdy jadę spokojnie około 2 tys, obrotów to wtedy obroty faluja jest takie jakby przyspieszenie (ślizganie się) Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

Tobie to pewnie konwerter się kończy...typowy objaw :(

wysłane z lte

To masz multi ;)

wysłane z lte

no super. jak teraz dobrac lewarek?
Na allegro pod multika szukaj ;)

wysłane z lte

w moim przypadku to tez moze być? jezdzę z tym od roku

Na allegro pod multika szukaj ;)

i to nie ma znaczenia od jakiego silnika?
Opublikowano (edytowane)

Dziękuje za pomoc panowie ;) ale wiecie co? ogólnie skrzynia chodzi ok biegi zmieniają się bez najmniejszego szarpnięcia . Z tym ślizganie to zaczy że skrzynia zdechła?? konwerter drogi do wymiany???

Edytowane przez fanboks
Opublikowano

regenerowany konwerter...ok 1,5k + wyciąganie/wkładanie skrzyni 400-500 ...olej + filtr 600....

Opublikowano

Panowie, w 1.8 T 190 PS ośka siedzi tip czy multi?

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...