jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Wybaczcie jeśli pytania będą głupie i nie odsylajcie do wyszukiwarki 1. mam zepsuty lewarek. uszkodzoy lewarek nie przełącza na + i - i na fis jest prnd. uszkodziłęm tą roletkę bo wpładna mi moneta:-( jak kupic lewarek nie znając oznaczenia skrzyni? czy jej symbol jest bez znaczenia? 2. P1743 monitoring poslizgu sprzegła. skrzynia oczywiscie działa w trybie awaryjnym przez usterke w punkcie 1 ale nie ma to chyba nic wspólnego tak? auto w przedziale 1800-2000 obrotów szarpie tak jakby falowanie w tym przedziale.bać sie czy moize zwykla wymiana oleju pomoze? nie wiem jaką mamskrzynie. mam butle lpg w miejscu naklejki. 6 biegów tiptronik ale symbolu nie znam. czekam na sugestie
jacek70 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Kod skrzyni masz podany we wlepce.
jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 Kod skrzyni masz podany we wlepce. ok. tylko gdzie ona jest? gdzie dokladnie w bagazniku bo nie mogę znalesc?
Arturoo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Kod skrzyni masz podany we wlepce. wlepka jest pod kanapą z tyłu do autora...telefon do aso...takie info dostaniesz po vin'ie bez problemu w profilu zrób porządek bo wynika ,że masz multi...tym bardziej jak nie masz q to to potwierdza !! Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Arturoo
jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 Kod skrzyni masz podany we wlepce. wlepka jest pod kanapą z tyłu do autora...telefon do aso...takie info dostaniesz po vin'ie bez problemu w profilu zrób porządek bo wynika ,że masz multi...tym bardziej jak nie masz q to to potwierdza !! wybaczcie. w wnece kola zapasowego mam butle
Robero321 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jesteś pewien że to Tiptronik a nie Multitronik ? Jeśli chodz o punkt pierwszy to sprawdź najpierw rodzaj skrzyni w środku a właściwie pod lewarkim jest płytka elektroniczna z 2 magnesikami które potrafią wypaść kiedy coś wpadnie tam. Wystarczy poskładać jak należ albo wymienić jeśli uszkodzone pozostałe dolegliwości nie są związane z tym problemem. Wymieniany był kiedy kolwiek olej w skrzyni ?
jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jesteś pewien że to Tiptronik a nie Multitronik ? Jeśli chodz o punkt pierwszy to sprawdź najpierw rodzaj skrzyni w środku a właściwie pod lewarkim jest płytka elektroniczna z 2 magnesikami które potrafią wypaść kiedy coś wpadnie tam. Wystarczy poskładać jak należ albo wymienić jeśli uszkodzone pozostałe dolegliwości nie są związane z tym problemem. Wymieniany był kiedy kolwiek olej w skrzyni ? ma 6 biegow ktore same sie zmieniają albo ja na +i - czyli tip tak? jestem pewny ze plytka jest zniszczona. poprzedni właściciel twierdzil ze olej byl wymienianiy nie mam trybu S czyli multi tak? chole*** ide rozbierac kanape
jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 Masz quattro ? wysłane z lte nie mam.
jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 To masz multi wysłane z lte no super. jak teraz dobrac lewarek?
fanboks Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam. Mam takię pytanie a więc, jak sprawdzić poziom w skrzyni tiptronic audi a4 b6? Mam również taki problem, gdy jadę spokojnie około 2 tys, obrotów to wtedy obroty faluja jest takie jakby przyspieszenie (ślizganie się) Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
Robero321 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jeśli się ślizga to już może być po skrzyni bo pewnie tarczki się przypaliły. Olej w Tipie najłatwiej sprawdzić wykręcając śrubę od dołu którą się nalewa olej. Jest to duża śruba od strony wału. W misce olejowej w skrzynce są dwie śruby jedna bliżej silnika ta służy do spuszczania oleju. Druga bliżej wału z tyłu jest do nalewania i do sprawdzania poziomu. Jak ją odkręcisz i nic nie poleci to znaczy że jest za mało oleju.
Arturoo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam. Mam takię pytanie a więc, jak sprawdzić poziom w skrzyni tiptronic audi a4 b6? Mam również taki problem, gdy jadę spokojnie około 2 tys, obrotów to wtedy obroty faluja jest takie jakby przyspieszenie (ślizganie się) Z góry dziekuje za pomoc. PozdrawiamTobie to pewnie konwerter się kończy...typowy objaw wysłane z lte To masz multi wysłane z lte no super. jak teraz dobrac lewarek?Na allegro pod multika szukaj wysłane z lte
Robero321 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Kiedy się kończy konwerter to najczęściej do tego objawu dochodzą drgania przy przepinaniu biegu lekko odczuwalne
jarekaudi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam. Mam takię pytanie a więc, jak sprawdzić poziom w skrzyni tiptronic audi a4 b6? Mam również taki problem, gdy jadę spokojnie około 2 tys, obrotów to wtedy obroty faluja jest takie jakby przyspieszenie (ślizganie się) Z góry dziekuje za pomoc. PozdrawiamTobie to pewnie konwerter się kończy...typowy objaw wysłane z lte To masz multi wysłane z lte no super. jak teraz dobrac lewarek?Na allegro pod multika szukaj wysłane z lte w moim przypadku to tez moze być? jezdzę z tym od roku Na allegro pod multika szukaj i to nie ma znaczenia od jakiego silnika?
fanboks Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Dziękuje za pomoc panowie ale wiecie co? ogólnie skrzynia chodzi ok biegi zmieniają się bez najmniejszego szarpnięcia . Z tym ślizganie to zaczy że skrzynia zdechła?? konwerter drogi do wymiany??? Edytowane 19 Stycznia 2015 przez fanboks
Arturoo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 regenerowany konwerter...ok 1,5k + wyciąganie/wkładanie skrzyni 400-500 ...olej + filtr 600....
GGabriel Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Dziękuje za pomoc panowie ale wiecie co? ogólnie skrzynia chodzi ok biegi zmieniają się bez najmniejszego szarpnięcia . Z tym ślizganie to zaczy że skrzynia zdechła?? konwerter drogi do wymiany??? Ja regenerowałem konwerter. Opis i koszt akcji masz tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/224403-skaczace-obroty-tiptronic/page-2#entry4162924 GG
Kali S4 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Panowie, w 1.8 T 190 PS ośka siedzi tip czy multi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się