Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

NIe wiem gdzie dać watek

Witam mam takie pytanie/prośbe zastanawiam sie nad zakupem A4 Ale B6/B7 Ale z Angli oplaca sie robic przekladke? zaznacze ze samochod ma byc dla mnie. sa jakies problemy z przekladka? bede wdzieczny za odpowiedzi kogos kto juz to robił ;) ewentualnie prosze o przekierowanie na opdpowiedni dział :)

Edytowane przez Poematik
Opublikowano

Z tego co wiem to jeden z najlepszych modeli do przeróbek bo wszystko ma już przygotowane - grodzi nie trzeba przespawywać.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kolego masz jakieś pytania pisz na pw jestem po przekładce i duzo na ten temat moge Ci powiedzieć

Opublikowano

A jak z zczesciami? w sensie co trzeba zmieniac w ssamochodzie do przerobkki podobno te nowsze modele maja sciany grodziowe dwie tylko deske trzeba przełozyc tak?

Opublikowano

Arczi to czego nie napiszesz tutaj nie dawno kolega z peacy przekladal passata koszt 8 tyś

Opublikowano

A jak z zczesciami? w sensie co trzeba zmieniac w ssamochodzie do przerobkki podobno te nowsze modele maja sciany grodziowe dwie tylko deske trzeba przełozyc tak?

Sciana grodziowa w b6/b7 jest symetryczna. Nie wycinasz jej bo ma otwory europejskie jak i angielskie. Poza tym jest ogrom czesci ktore musisz zgromadzic.

- deska rozdzielcza kompletna

- listwy na deskę

- kompletna nagrzewnica

- boczki przednie wraz z obudowami przełączników sterujących

- belka pod deskę wraz z mocowaniem AIRBAG ( inne w B6 i B7 )

- moduły sterowania szyb ( można przerobić z angola )

- wygłuszenie od środka

- dywan

- stopka metalowa + plastikowa

- mechanizm + silnik wycieraczek

- ramiona wycieraczek

- podszybie małe

- podszybie duże ( tylko B6 )

- przewody hamulcowe krótkie 2 sztuki

- przewody klimy

- magiel z przewodami wspomagania

- obudowa filtru pyłkowego

- obudowa komputera

- przewód podciśnienia do serwa

- linka + rączka maski

- tunel

- stelarz rami środkowej

- pedały kompletne 3 sztuki

- wysprzęglik + przewód sprzęgła

- obudowy na progi

- w przypadku automatycznej skrzyni takrze wybierak biegów wraz z rączką

- licznik

- klamki

- zamek

- lusterka

Parę słów o samej robociznie:

Auto fajne do przekładki

Mechanicznie proste chyba że mamy wersję quatro wtedy nie ma gdzie ręki włożyć

W quatro dużo roboty z wymianą wybieraka od automatu

Sporo elektryki ale do ogarnięcia bezproblemowo

Ściana grodziowa jest uniwersalna wystarczy pozamieniać zaślepki

Dobrze jest wymienić moduły sterujące w drzwiach odpada nam pinowanie szyb i luster

:hi:

Opublikowano

Mariusz a mozesz okresli przyblizone koszta czesci? zeby dolozyc do kosztow zakupu samochodu.. wiem ze robocizna to co innego :) a jak z zawieszeniem nie trzeba zmieniac nic?


Goldi ale to koszt samej robocizny czy z czesciami? jaki model pasatta?


Panowie chyba bede szukał takiego autka tylko jeszcze pytanie czy WARTO? wiem ze tanie i tak dalej czy sie oplaca? a moze lepiej A6B7

Opublikowano (edytowane)

Kolego sprawa wyglada tak. Oplaca sie jezeli ZNAJDZIESZ MEGA ZADBANEGO I DOBRZE WYPOSAZONEGO

Koszt przekladki to ok 2,5 tys. Do tego nabicie klimy + opinia rzeczoznawcy - tu decyduje miejsce ew rejestracji auta. Slask nie potrzebuje, malopolska juz tak a to koszt jakies 400 zl

Co do samych czesci - wszystko zalezy od stanu i wypisazenia. Ale te 4 tys musisz liczyc na bank. I nie nabieraj sie na aukcje typu:

http://allegro.pl/przekladka-z-anglika-kompletna-audi-a4-b6-i4992007524.html

Mieszkasz w Bielsku- w Wadowicach jest najlepszy spec od przekladek. Fakt ze jest do niego kolejka ale robi auto jak nalezy bez kwiatkow...... wiem ze gosc ma dostep do czesci audi/vw

34100 Wadowice, J.Brzostowskiej 14

785 185 059

Edytowane przez mariuszsmietana
Opublikowano

Dzieki kolego a powiedz mi jeszcze bo tak patrze a roznice cenowo nie sa wieksze miedzy a4 a a6 w tej samej budzie moze A6? kosz bedzie podobny?

Opublikowano

Dzieki kolego a powiedz mi jeszcze bo tak patrze a roznice cenowo nie sa wieksze miedzy a4 a a6 w tej samej budzie moze A6? kosz bedzie podobny?

Dalem Ci numer, dzwon. Jarek Ci wszystko opwowie. Koszt samych czesci do a6 jest znacznie wiekszy.

Opublikowano

Ten model to passat b6 wejdz sobie na angliki.info.pl i też masz cennik

I zdjęcia

Opublikowano

Ten model to passat b6 wejdz sobie na angliki.info.pl i też masz cennik

I zdjęcia

Dokladnie, tam masz wszystkie potrzebne informacje, polecane zaklady i te nie polecane :hi:

Opublikowano

Dzieki panowie temat można zamknac ;) pozdrawiam

Opublikowano

Narazie mam zwykla B5 ale jak w tym roku wróce z Norwegi to kupuje B6 bądż c6 pomysle oczywiscie Anglika i robie przeladke u kolegi który na tym sie zna i to juz nie raz robił wiec bedzie ;) zawsze mi sie podoała taka A4 B6 tylko nie wiem w jakim koszcie sie zmieszcze ;)

Opublikowano

A ja bym się dwa razy zastanowił nad przekładką. Wiem ,że zaraz odezwą się głosy ,że nie jeden taki pojazd lata i jest ok. Musi to być dobrze zrobione i na częściach o legalnym pochodzeniu. W zasadzie na każdą część powinna być faktura lub paragon nawet jeśli pochodzi z auto złomu. Wiem ,że to się nie zdarza ale ja osobiście nie chciałbym się spotkać z panem władzą który jednoznacznie by mi wyjaśnił ,że moje graty pochodzą z kradzionego pojazdu więc jestem paserem. Ponadto części które kupimy są używane i nie rokują 100% żywotności . Zawsze wiąże się to z dokładnością montażu nie tylko mechanicznego ale też elektrycznego. Jak jakiś w pośpiechu nie polutuje tylko poskręca przewody zawsze może się coś zdarzyć.... Pozostaje jeszcze problem odsprzedaży . Trzeba uczciwie stawiać sprawę i potencjalnych nabywców może być znacznie mniej. A kuszenie okazyjną ceną może nam wyjść bokiem. Chyba szukając pojazdu dla siebie wolałbym dołożyć jednak jakieś uczciwe pieniądze i wybrać auto europejskie.Sam miałem okazję kupić B7 po przekładce w full wypasie i na dodatek całe w cenie ok 13 tyś zł mniej niż średnia rynkowa i się nie skusiłem choć przyznam ,że podobnie wypasionej furki już nie spotkałem.

Opublikowano

Witam panowie a jak wygląda sprawa w a4b6 cabrio bo takiego angola mam i już zarestrowanego w pl a chce zrobić sobie sam przekładke. 

Co pasuje ze zwykłej b6? 

Maglownica? Plastiki pod nogami? 

Może ktoś podzieli się informacjami. 

 

*Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz
Zapraszam również tu ->Regulamin.

Opublikowano

Odświeżę trochę wątek bo sam teraz będę przymierzał się do przekładki, a widzę że na forum ze świecą można szukać forumowiczów którzy przekładali anglika. A szkoda bo w UK można w naprawdę dobrej cenie wyrwać zadbany egzemplarz z dobrym wyposażeniem za 1/3 ceny egzemplarzy europejskich przy tym mając niemal 100 % pewność co do przebiegu auta. Ale dosyć gadania do rzeczy otóż pochodzę z woj. podkarpackiego (Rzeszów) i szukam warsztatu najlepiej w tym rejonie. Pisałem już na forum angliki.info o polecenie dobrego warsztatu ale ci co się odezwali niestety z drugiego końca Polski a cena za przekładkę też nie mała bo ok 7-8 tyś. Czy ktoś z was orientuje się czy w woj. podkarpackim ewentualnie w bliskim sąsiedztwie jest jakiś godny uwagi warsztat który nie spartaczy roboty a dodatkowo nie skasuje dużo?

Opublikowano
19 godzin temu, sebeusz napisał:

Odświeżę trochę wątek bo sam teraz będę przymierzał się do przekładki, a widzę że na forum ze świecą można szukać forumowiczów którzy przekładali anglika. A szkoda bo w UK można w naprawdę dobrej cenie wyrwać zadbany egzemplarz z dobrym wyposażeniem za 1/3 ceny egzemplarzy europejskich przy tym mając niemal 100 % pewność co do przebiegu auta. Ale dosyć gadania do rzeczy otóż pochodzę z woj. podkarpackiego (Rzeszów) i szukam warsztatu najlepiej w tym rejonie. Pisałem już na forum angliki.info o polecenie dobrego warsztatu ale ci co się odezwali niestety z drugiego końca Polski a cena za przekładkę też nie mała bo ok 7-8 tyś. Czy ktoś z was orientuje się czy w woj. podkarpackim ewentualnie w bliskim sąsiedztwie jest jakiś godny uwagi warsztat który nie spartaczy roboty a dodatkowo nie skasuje dużo?

Ciężko kogoś znaleźć kto to robił na forum, bo ceny tych aut są już na tyle niskie że przestaje to być opłacalne. Przelicz sobie to na chłodno dodając wszystkie dodatkowe koszty, koszt roboty i to że przekładane auto trudniej jest sprzedać. Ja też tak kombinowałem ale ostatecznie zdecydowalem sie na kupienie europejczyka z uszkodzoną skrzynią i silnikiem :)

Opublikowano

Panowie a że mam a4 cabrio angola i że deska Eu szaro beżowa to niema rarytas to, Se tak myślę czy nie wstawić kompletny środek że zwykłej b6/b7 sedal lub kombi. 

Co myślicie da radę będzie dużo taniej bo w cenie samej deski idze wychaczyc całe komplet że zwykłej a4.  Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...