Skocz do zawartości
IGNOROWANY

naprawa wyswietlacza fis


osa_84

Rekomendowane odpowiedzi

Ty masz najstarszy typ 95-97 , inna budowa , niech koledzy potwierdza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banan dobrze pisze.

W licznikach Full Fis z analogowym zegarkiem, wyświetlacz jest połączony z płytą główną poprzez taśmę która ma na łączeniach napylony grafit a pomiędzy ścieżkami jest klej.

Taki licznik wysyłasz do serwisu który zajmuje się naprawą liczników lub regenerujesz sam wg. pierwszego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba że już sam LCD wypalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak koledzy piszą. Jak masz licznik z zegarkiem z samymi kreseczkami (bez cyferek) to tylko naprawa taśmy wchodzi w grę. Do tego licznika Nie ma zamienników wyświetlaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze,

dobrze zrozumiałem ze jeśli tylko linie się pokazują na wyświetlaczu to znaczy ze tylko połączenie jest lipne?

jeśli blaknie przy wysokich temp to do wymiany jest cały wyświetlacz?

mój licznik to full fis vdo lift

jaki wyświetlacz kupić jak coś ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. 

Możesz kupić ori ale to koszt jakieś 400zł plus montaż lub zamiennik sprzedawany na allegro lub Aliexpress 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój naprawiłem tylko chyba nie potrzebnie wskazówki ruszalem i muszę je poprawić bo mam za nisko po przekreceniu kluczyka w jakiej pozycji powinny być np aku mam 12 z hakiem a jak odpale to prawie 16

20170218170622.jpg

Edytowane przez kichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po odpaleniu mam między 14 a 15 po stacyjce kolo 12 czasem minimalnie przed.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli muszę poprawić chociaż miałem napewno nisko ta wskazówkę martwi mnie ta od temp płynu bo po włączeniu zapłonu nie chce spaść  do zera dopiero jak pykam w zegary to opada a jak jest włączony zapłon jak pykam to się dźwiga :( aha przy okazji nie polecam żarówek Led, 70% moich zegarow to te zarowki:(

 

20170220185050.jpg

20170220185023.jpg

Edytowane przez kichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak rozbierales nie wpadlo Ci nic w mechanizm silniczka. Mi wpadl jakis paproszek do silniczka obrotomierza i tez dziwnie działał. Wolno reagowal itp. Po rozbiórce i wyczyszczeniu ustapilo możliwe ze wskazowka o cos haczy. Sprawdź na spokojnie. Jakby sie okazalo, że masz uszkodzony jednak silniczek odezwij sie na pw ale najpierw posprawdzaj na spokojnie czy złożone poprawnie.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jeszcze tego brakuje, może za mocno je docisnalem :( dzięki za info w weekend go wyciągnę i posprawdzam

PS tak sobie myślę że jak wkladalem te ledowe żarówki to używałem do tego trochę papieru bo nie miałem jak ich zamontować przy włączonych zegarach i możliwe że przy kręceniu żarówka coś tam polecialo :(

Edytowane przez kichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie nie martw sie na zapas. U mnie jakis okruch w trybach byl i po 3 dniach dopiero rozebralem i naprawilem. Ja nigdy nie dociskam tylko wkrecam w lewa stronę az ustale pozycję jak przeleci to krece az bedzie dobrze :-) siła optymalna żeby nic nie pękło

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dostawałes się aż do silniczka? Jak go czysciles? Nie wiem po co te wskazówki ruszalem chociaż wydaje mi się działały wcześniej to chyba wina tych paproci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby dostac sie do silniczka musialem go wylutowac i rozebrac ale te od temp i malych zegarków sa wysuwane. Tak czy inaczej zeby sie dostac lucznik trzeba rozebrać. W tej metalowej obudowie jest silniczek i przekladnia. Wymylem trybiki nasmarowalem delikatnie wazelina techniczna bo tylko to mialem pod ręką zlozylem na nowo i jest ok.

 

Zamiast panikowac rozbierz licznik i zobacz czy wskazówka nie zawadza o coś. A jak nie to spróbuj rozebrac. U mnie tez reagowal na pukanie w szybke [emoji16]

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jsst tak jak osa pisze, że coś wpadło do silniczka.
Jeśli silniczek czysty a po puknięciu prawidłowo pracuje to obstawiam zimny lut na masie stabilizatora napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam rozkręcilem licznik no i okazało się że wskazówki były za mocno docisniete jeszcze trochę potestuje i zobaczę czy jest faktycznie ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz a Ty martwiles sie na zapas [emoji16]

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...