Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moja lekko agresywna a4 po remoncie


DenySopot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie:)

Początkowo był to silniczek 1.9 tdi VP z roku 2000, o oznaczeniu silnika AVG i mocy 110 koni, na który wgrana była mapa na teoretycznie 130parę km, niestety przytarła się góra silnika więc postanowiłem go wyjąc wspólnie z moim znajomym mechanikiem i złożyć od podstaw na większości nowych podzespołów ( większośc śrub, wszystkie uszczelki, podkładki, oringi, szklanki, panewki itd itd ), blok silnika splanowany, wyczyszczony, głowica splanowana, po próbie szczelności i obróbce gniazd zaworowych, wszystko montowane z zachowaniem jak najwiekszej precyzji i czystości przede wszystkim.

c9o32jk9.jpg

r4ak928m.jpg

cyt9rep4.jpg

vumjrc6u.jpg

uj2xqq3d.jpg

umt867ab.jpg

oxq4si8a.jpg

Jako, iż jestem zwolennikiem kolorków pozwoliłem sobie dodać zycia moim przewodom :)

xec4irra.jpg

jae4hqu7.jpg

Okej, teraz może trochę ze specyfiki.
Turbo wstawilem troszkę większe, mianowicie GTB1756VK.
Z wtryskami narazie nie szalałem 0,216, na dobry początek jak złoto.
Pompa wtryskowa oczywiście 11mm
Duży FMIC
Map sensor 3 bar

DP 2,5' i wydech całkiem przelotowy bez żadnych puszek 2,25' nierdzewka.

EGR, Katalizator OFF.

Filtr niestety stożkowy, ale z ciekawym dolotem ( pochwale się następnym razem ) ...

Sprzęgło jednomas, tarcza obita kevlarem

Zapewne o czymś zapomniałem ale lece dalej ze zdjęciami :)

Zobaczymy jak to się wystroi :)

Tu dla porównania turbinka AVG, AFN oraz GTB1756VK

jbw3yxpl.jpg

dra7dyfg.jpg

6bx7rluo.jpg

Ps. Musiałem lekko wyciąć belkę z przodu, żeby wszedł ten ICEK, problematyczna była tu chłodnica klimy, brakło miejsca:)

t5yqudd8.jpg

Moja miłość jest juz złożona, rezultat taki, że bez strojenia już czuć ogromną różnicę,

ale parę rzeczy przydało by się lekko popoprawiać.

ttz7gb6l.jpg

btqxilng.jpg

lbwjit32.jpg

Generalnie świnka jest całkiem dobrze wyposażona, czarne skóry, czarne skórzane boczki, lampki w kazdych drzwiach, bodajże 8 poduszek w tym kurtyny, 3 lampki na suficie w tym w bagażniku, zapalniczka w bagażniku, climatronik, podłokietnik, podstawka na kubek, kratki podświetlane, klimatyzowany schowek i duzo innych ciekawych bzdur, których nie chce mi sie wypisywać :)

Zegary BOOST, OIL TEMP, OIL PRESSURE .

Zegary zamontowałem sobie o tak fikuśnie :) rzucają się w oczy..

ef57y77j.jpg

hjst584h.jpg

Zaciski postanowiłem odmalować, średnicy tarcz narazie nie zmieniałem, ale na pewno to zrobię,

póki co 288mm, nawiercane, nacinane i wentylowane :)

c9dbksg3.jpg

bflmfwyn.jpg

Autko zostało obniżone o jakieś 8cm zarówno z przodu jak i z tyłu, na jakiś twardszych spręzynach, niektóre zdjęcia z przed operacji :)

Myślę, że na dzisiaj starczy, mam jeszcze spory zapas także na pewno temat będzie żył :))
Auto niedługo bedzie strojone także pochwale się wynikiem, o ile będzie czym hehehehe :))))

W niedalekiej przyszłosci zmiana wtrysków na 0,260 Firad i wałek SDI, może porting głowicy zobaczymy :)

Jak wam się podoba i jakie sa wasze typy, ile auto wydmucha na nowych gratach ???? :)))))))))

Pozdrawiam i zachęcam do zaglądania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powrzucaj fotki jak juz skonczysz.a tak w ogole to mega sie prezentuje:)

piekne lampy i to cos pod nimi no i piekne zegary. lajkuje

to cos pod nimi to przewody od intercoolera kolego mrogal;p

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się to czyta do momentu az nie zobaczy sie tych lampek i zegarów .

Tak poza tym to ciekawy projekt się szykuje :kox:

Bezawaryjności :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracy włożone sporo ale zegary, lampy to jakaś pomyłka :) oby jeździło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy są beznadziejne, kupiłem autko już z takimi :) Na pewno pójdą w kosz i wlecą oryginalne,

ale na wszystko niestety trzeba mieć dużo pieniażków ...

Zegary akurat mni nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie,

na żywo to też inaczej wyglada :)

Edytowane przez DenySopot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj jak dla mnie kup polifty za 300spokojnie mozna wyrwac zestaw a swoje wystaw do zyda.

Ja bym tak zrobil i zbieral kase na bixy.

Zegary ok ale mi to do jakiegos opla pasuje.chodx schowaj je z deka.ale jak tobie sie podoba to chyba najwazniejsze bo robisz pod siebie nie pod nas.

Co ty masz naklejone pod lampami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jestem juz stary ale jak dla mnie te wszystkie naklejki zalatują wiochą..... Kiedy wybierasz sie na program ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie pod wzgledem dłubania z mocą sie tu dzieje :wink: ciekaw jestem wyniku na obecnych gratach, bez wałka SDI.

Z wałkiem SDI są szanse na 19X/400 o ile pompa będzie w bardzo solidnej kondycji.

A jak zapodasz wiadra 260 i zmieniłbyś na gtb22, noi dłubnał jeszcze pompe to wyjdzie cos takiego

http://edc-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=44:audi-a4-b5-quattro-gtb22-445-nm-231-ps&catid=12:modyfikacje&Itemid=105

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod Lampami są naklejki promujące firme znajomego z częsciami tuningowymi :) www.carstuff.pl

Priorytetem dla mnie jest wystroić w końcu ten samochód, takze lampami sie nie przejmuje narazie,

mam nadzieje ze na przełomie tygodnia będzie wystrojony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretne podejście do tematu, fajnie ogarnięta mechanika :thumbup1:

Jak już uporasz się z lampami to zastanów się nad kierownicą, a przede wszystkim ogarnij softa i pochwal się wynikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne mody kolego;)

Powiedz mi czy zestwa FMIKa kupowales dedykowany czy sam skladales orurowanie? Interesuje mnieglownie sposob montazu MAFa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rurę zamiast plastiku a w niej otwory tak jak w plastiku :)

Wsio powinno być pod tym względem P&P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne mody kolego;)

Powiedz mi czy zestwa FMIKa kupowales dedykowany czy sam skladales orurowanie? Interesuje mnieglownie sposob montazu MAFa...

Hej :)) FMIC kupiłem z Carstuff.pl a orurowanie rzeźbiłem sam, rura z maf została plastikowa także nie miałem tam problemu :)

tak w ramach odświeżenia :)

2vxevx1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem - wiec musze zadecydiwac co zrobie czy tez jej nie zostawie...

wesz82 - to jest akuart jasen;)jedynyproblem jest taki, ze nie kazdy zestaw posaida gniazdo;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw plastik,chyba ze chcesz się jarać dodatkową rurką(bez urazy :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...