skyli Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, posiadam A4ke B7 z silnikiem 2.0 TDI BRE, samochód sporo mi pali od dłuższego czasu i ostatnio podpiąłem go pod kompa znajomego Delphi. I problem wygląda tak że dawki wtrysków na 4 pompce są cały czas na minusie, na biegu jałowym są to wartości od 0,6 do 1,2 podczas jazdy sięgają do 2,99. Reszta pompek widać że stara się to wszystko nadrobić a zwłaszcza pompka nr. 1 Czy przez taką pracę pompki możliwe jest dużo większe spalanie, często na trasie przy prędkości ok. 130-140km/h ciężko mi zejść poniżej 8;/100km. W mieście spalanie to tak minimum ok. 10 l no chyba że obiorę tryb jazdy emeryta to zejdę poniżej 10tki. Czy opłaca się regenerować pompkę czy lepiej kupić regenerowana (znalazłem na śląsku nie daleko mnie za 450zł ) Do tego martwi mnie też sprawa oleju, w sumie przez 8,5tys km od wymiany dolałem już ok. 3 litrów oleju... W maju wymieniałem intercooler ponieważ miał dziurę i był lekko zaolejony dołem.Turbina w maju była sprawdzana i była sucha w sensie nie zaolejona. Co może być przyczyną? Ogólnie samochód jest po programie u Lamików i zmianie wydechu na przelotowy. Samochód na seryjnej mapie dmuchał 120KM. Aktualnie 172KM i 430 Nm. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Edytowane 2 Lutego 2015 przez skyli
ERW0 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) To minusy nadrabiają (obcinają dawkę) ,więc co na plusie podaje więcej z różnych przyczyn. Tyle oleju ,sprawdź dobrze lepiej motorownie (ciśnienie na cylindrach) ,a pompki zostaw na później. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez ERW0
SotoM Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Jeśli masz pd simens to zadzwoń do aso z zapytaniem o akcje ppd bo ponoć tez w 140tkach zaczeli też wymieniać. Tak tu co niektórzy piszą.
Tombik Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) W BRE masz Bosch'owskie pompki wiec nie kwalifikujesz się do akcji darmowej wymiany pompek. Edytowane 1 Lutego 2015 przez Tombik
skyli Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Mój błąd, źle napisałem odnośnie korekcji(już poprawiłem). Ogólnie 4 pompka cały czas jedzie na grubym plusie a 1 ma zbliżoną dawkę tylko że na minusie. W tym tygodniu sprawdzę kompresję.
64driver Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Dokładnie, po pierwsze sprawdź kompresje, mój kolega kupił ostatnio audice w niemcowni i ma brak kompresji na jednym cylindrze :/ Wozi ze sobą olej i dolewa co chwile ://
kuba.goller Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Dużo tego oleju, ja na 15 tys dolewam może litr, szczególne bierze olej jak się jedzie szybko ponad 180 km/h po autostradzie. Jak to na serii pokazał 120 km, powinien trochę ponad 140 km? Sprawdź da pewności przewód od turbo do intercoolera bo ja wymieniałem 2 razy. Dużo Nm im wyszło, mi u Mastersa wyszło 176 km i 386 Nm ale mam serię bez DPF.
skyli Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Okej, sprawdzę, myślę że do końca tygodnia wszystko sprawdzę w sensie kompresję i te przewody. Jakie powinny być wartości kompresji?
ERW0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Dokładnie, po pierwsze sprawdź kompresje, mój kolega kupił ostatnio audice w niemcowni i ma brak kompresji na jednym cylindrze :/ Wozi ze sobą olej i dolewa co chwile :// jak brak kompresji (motor normalnie pracuje?) tzn. ile ma na tym cylindrze?
skyli Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Ogólnie moja A4ka, odpala bez problemu, jeśli chodzi prace silnika, nie wiem czy to przez ten pompowtrysk czy nie, ale czasami miewa lekkie jakby to nazwać szarpanie w okolicach 2k rpm
LAKI_73 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zrob logi podczas jazdy to wszystkiego sie dowiesz ale dziwie sie ze przy 120 km w serii auto zostalo zmodzone
Rekomendowane odpowiedzi