Mortiis Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam, pochwale się swoją padlinką którą jest b4 avant z pancernym silnikiem tdi o kodzie 1z i niesamowitej mocy 90 koni Za mojej kadencji nastały pewne zmiany którymi się pochwalę zaraz po zakupie przygoda po remoncie głowicypierwsza zmiana felunku na steffany evo 16" 2x7.5 i 2x9 kolejny felunek to aluett turbo 17" 4x8.5 felgi kierunkowe i felunek na którym jeździ obecnie tj prosiaki 19" 2x8.5 i 2x10 i lampki z przodu przerobione na bixenon troszku modów pod maską aluett po spastołki z a6c4 i audik prezentuje się tak, prosiaki po polerce wibracyjnej gwint KW po szkiełkowaniu i cynkowaniu
chudy30 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 zacnie to audi wygląda te 80 mają coś w sobie
Mortiis Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Obecnie jest 120 kucy i 320 niutonków, icek i wydech były szykowane pod swapa na pompki ale potrzebuję auta praktycznie codziennie i trudno było się zgrać ze swapem
black4 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam, pochwale się swoją padlinką którą jest b4 avant z pancernym silnikiem tdi o kodzie 1z i niesamowitej mocy 90 koni Za mojej kadencji nastały pewne zmiany którymi się pochwalę zaraz po zakupie przygoda po remoncie głowicy pierwsza zmiana felunku na steffany evo 16" 2x7.5 i 2x9 kolejny felunek to aluett turbo 17" 4x8.5 felgi kierunkowe i felunek na którym jeździ obecnie tj prosiaki 19" 2x8.5 i 2x10 i lampki z przodu przerobione na bixenon troszku modów pod maską aluett po spa stołki z a6c4 i audik prezentuje się tak, prosiaki po polerce wibracyjnej gwint KW po szkiełkowaniu i cynkowaniu Witaj, Piękny klasyk! Na 19" Prosiaka wygląda genialnie! Fotele też fajne. Jaki masz lakier, czy auto ma inny kolor maski i dachu? Jaki silnik chcesz swap-ować? Pozdrawiam!
szafa Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Obecnie jest 120 kucy i 320 niutonków, icek i wydech były szykowane pod swapa na pompki ale potrzebuję auta praktycznie codziennie i trudno było się zgrać ze swapem Siemka, widze i tu Cie przywialo Dzialaj bo dobrze zrobionych b4 jest coraz mniej pzdr
Mortiis Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Dzięki Panowie za miłe słowa swapować chciałem na AVF seria 130 kucy do tego pompki AL, turbo GTB22 no i program i wyszło by coś koło 240-250 kucy i 430-440 niutków
black4 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Dzięki Panowie za miłe słowa swapować chciałem na AVF seria 130 kucy do tego pompki AL, turbo GTB22 no i program i wyszło by coś koło 240-250 kucy i 430-440 niutków Witaj, Przy takim setupie jak piszesz latałby pięknie! Napisz proszę jak wygląda sprawa przeszczepu Quattro do B4? Pozdrawiam!
MrTea Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Z tego co czytalem bo B4 Q możesz wsadzić bez większych rzeźb czyli podobnie jak w B6 .. Tylko w B5 inżynierów coś poyebalo i inna podłogę zastosowali dla FWD i Q
Mortiis Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 black4 jak kolega wyżej pisał przeszczep bez problemowy ba nawet podejdzie z b5 jak by ktoś chciał zmienić rozstaw śrub z 4x108 na 5x112.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się