Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Ale jak odpalisz to zdejmij pokrywe i zobacz czy znaki nakladaja sie na punkty, najpierw ustaw sobie walek wydechowy i patrz na ssacy. Edytowane 1 Lutego 2015 przez Dev
VPLD Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 no wiem bo teraz to napinacz nie napiety bez oleju, ale myslisz ze pewne ze dobrze spiete?
jolley Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Panowie, odgrzeję temat, bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czy wałki + łańcuch mają być ustawiane tak, aby w tym samym momencie zgrywały się znaki przy pasku na kołach? Czyli ustawiamy górę i wtedy zgrywamy dół paskiem na znakach? Mam aktualnie problem po wymianie rozrządu, bo silnik nierówno pracuje (wpada w większe wibracje), w kanale 93 jest +6/7, a w 90 -2/1/0. Także przy ruszaniu z jedynki, w okolicach około 1700 rpm słychać za każdym razem takie charakterystyczne "skrobnięcie" mechaniczne (przy rozrządzie pokrywa była ściągana i czyszczona i nie było na niej śladów łańcucha. Smok wyczyszczony. Byłem u mechanika sprawdzić ustawienie rozrządu i jest jak poniżej, czyli dobrze (sprawdźcie swoim okiem), ale słyszałem również, że mógł się przestawić rozrząd na wałkach, stąd ta odchyłka. Mimo, że łańcuch i napinacz nie były ruszane. Przed wymianą rozrządu silnik pracował równo. Po odebraniu auta 2 dni było ok, a później się zaczęły drgania i nierówna praca. Mechanik ma jakąś śmieszną teorię, że "napinacz po czyszczeniu smoka dostał ciśnienia i dopiero teraz się objawiła jego usterka" (łańcuch był słyszalny sekundę przy porannym odpalaniu, błędów brak) pozdro Edytowane 28 Czerwca 2018 przez jolley
SowaBezOka Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Sprawdźcie proszę czy u mnie może być jak na fotkach?? Silnik 1.8 ADR
Exeo1.8T Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Mam taką samą sytuację. Po wymianie rozrządu silnik zaczął delikatnie wibrować. I walki są ustawione tak samo jak u Ciebie natomiast w grupach 90 mam wartość 0 a w 91-1 dowiedziałeś się co może być tego przyczyną?
Exeo1.8T Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 grupa 90: 0 grupa 91: 1 grupa 93: 1
Exeo1.8T Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 To co może być przyczyną wibracji których nie było przed wymianą rozrządu?
Exeo1.8T Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Pytasz o przód czy o łańcuch? Przód jest na znakach natomiast walki się rozjechały tak jak u kolegi powyżej na obrazkach. Czyli wydechowy wałek jest na znaku a ssący przestawiony odrobinę w prawo identycznie jak na foto, jest 16 ogniwek pomiędzy znakami.
Exeo1.8T Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 To jest tak jak piszę, niby wszystko jest ok bo robiłem logi jeśli możesz to rzuć okiem na nie, są w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/463290-18t-cfma-prośba-o-analizę-logów/. Po zakupie wszystkie typowe usterki były sprawdzone i wyeliminowane. A po wymianie pojawiły się te wibracje i dodatkowo takie pukanie w filtrze powietrza i z rury wydechowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się