Radoka Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI) Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type= yyyy swiece i wtryski?.. tak dokładnie PS. jak tam furak ? A spoczko tylko cos zaczelo cykac na wolnych obrotach po dodaniu gazu juz tego nie slychac to pewnie wtryski... a ogolnie ok wkoncu można wyprzedzać bez strachu
KingSoft Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wszystkie TFSI czy TSI robi się podobnie zależy, które turbo siedzi i jaki IC jest zamontowany to można zrobić więcej lub mniej. Mamy w ofercie mody na 350hp i 450Nm dla 1.8TSI ,a dla 2.0TSI/TFSI 420hp i 500Nm zależy od skrzyni. Kiedyś robiłem model 120hp i fajnie wyszło bo prawie 200hp na kołach i 300Nm, zmodyfikowaliśmy wydech na tłumikach MG Motorsport, oraz poprawiliśmy układ hamulcowy. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.518164521550539.124351.165797800120548&type=3 http://www.facebook.com/165797800120548/photos/a.518164521550539.124351.165797800120548/518164598217198/?type=3&theater
sebol225 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam. Jak jest z tymi silnikami CABA. Co trzeba zmienic, wymienić itp. by dodać trochę kucy? I orientuje się ktoś gdzie na Śląsku można zrobić chipsa bez obaw. Z góry dzięki za info. Pozdrawiam.
gregor10 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam. Jak jest z tymi silnikami CABA. Co trzeba zmienic, wymienić itp. by dodać trochę kucy? I orientuje się ktoś gdzie na Śląsku można zrobić chipsa bez obaw. Z góry dzięki za info. Pozdrawiam. Nie trzeba nic wymieniać. Strojenie daje w tym silniku bezpieczne +200KM. Z czyszczeniem dolotu na PB98 masz do uzyskania 220KM - zreszta jak wyzej wszystko jest opisane , moze przeglądnij dokladnie bedziesz mial pogląd na sprawe.
sebol225 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam. Jak jest z tymi silnikami CABA. Co trzeba zmienic, wymienić itp. by dodać trochę kucy? I orientuje się ktoś gdzie na Śląsku można zrobić chipsa bez obaw. Z góry dzięki za info. Pozdrawiam. Nie trzeba nic wymieniać. Strojenie daje w tym silniku bezpieczne +200KM. Z czyszczeniem dolotu na PB98 masz do uzyskania 220KM - zreszta jak wyzej wszystko jest opisane , moze przeglądnij dokladnie bedziesz mial pogląd na sprawe. Właśnie przeglądałem cały temat również link z fb, i nie wiem o co chodzi z tymi wtryskami. Czy też będę musiał zmieniać. Świece zmieniłem a w czwartek będę się brać za czyszczenie dolotu. Chciałbym jak najlepiej przygotować auto do podniesienia mocy.
gregor10 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam. Jak jest z tymi silnikami CABA. Co trzeba zmienic, wymienić itp. by dodać trochę kucy? I orientuje się ktoś gdzie na Śląsku można zrobić chipsa bez obaw. Z góry dzięki za info. Pozdrawiam. Nie trzeba nic wymieniać. Strojenie daje w tym silniku bezpieczne +200KM. Z czyszczeniem dolotu na PB98 masz do uzyskania 220KM - zreszta jak wyzej wszystko jest opisane , moze przeglądnij dokladnie bedziesz mial pogląd na sprawe. Właśnie przeglądałem cały temat również link z fb, i nie wiem o co chodzi z tymi wtryskami. Czy też będę musiał zmieniać. Świece zmieniłem a w czwartek będę się brać za czyszczenie dolotu. Chciałbym jak najlepiej przygotować auto do podniesienia mocy. W linku FB nie ma wzmianki o wtryskach ? Jedziesz do tunera i on Ci przygotowuje auto na zero jeśli ma pojęcie jak to zrobić
Norweg001 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Witam, ja mam 1.8 tfsi seryjnie 120km a zwiekszyłem moc do 220 i wszystko śmiga. robiłem to w V-tech Wrocław.
felipe82 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Ja również jestem po zabiegu... Silnik CDHA Moc przed: 131@4218rpm moment przed: 237@3322rpm Moc po: 215@5468 Moment po: 337@2818 Polecam warsztatu!
black dragon 5 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Fajny wykres i fajny przyrost mocy. Można wiedzieć ile tam kosztuje program. ? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
felipe82 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Fajny wykres i fajny przyrost mocy. Można wiedzieć ile tam kosztuje program. ? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka 1500 pozdrawiam!
LukiKRK Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 A widze ze robi ................ tylko cena pewnie powala http://www.abt-configurator.com/en/Audi/A4/Avant/8K2/18TFSI170 1500 euro to kosztuje ew czasami jakies 20% promo. Ale zaleta rozwiazania jest to ze oni daja dodatkowe Ecu a ori zostaje bez zadnych zmian. Czyli gwarancję mozna teoretycznie zachowac. Kojarzy ktos tansza firme ktora w Polsce taka modyfikacje robi na dodatkowym Ecu bez ruszania fabrycznego? Tapniete z SGS7
komoornik Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Jak dostarczysz ECU to raczej większość powinna ogarnąć. Zostaje kwestia CP?
LukiKRK Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) A to nie jest tak ze w tym rozwiazaniu Abt właśnie ori Ecu zostaje nieruszone na miejscu a Abt daje swoje drugie ? Bo to ze kazdy Ecu oryginalne moze zmodyfikowac to wiadomo. Tutaj ten ECU z ABT: http://www.abt-configurator.com/en/Audi/A4/Avant/8K2/18TFSI170Tapniete z SGS7 Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez LukiKRK
Elvis_P Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) A u mnie wyszło tak: Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Elvis_P
LukiKRK Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 A u mnie wyszło tak: Bardzo mały przyrost momentu... coś nie tak chyba z tym pomiarem. Popatrz na wykres kolegi wyżej jak ładnie urosło...
komoornik Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Nie ma co porównywać wykresów, bo felipe82 miał silnik dławiony softem. Ostatecznie wyniki porównywalne.
black dragon 5 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 No i tu jest multitronik za dużo Nm może nie chciał. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Elvis_P Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 No i tu jest multitronik za dużo Nm może nie chciał. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka No nie chciałem za bardzo podnosić Nm, właśnie przez skrzynię. Niby multikulti wytrzymuje do 400Nm ale wolę tego nie sprawdzać na sobie .
marlad Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Nagrałem Video jak A4 B8 1.8 TFSI z modem na 212 km się zachowuje na rolkach hamownii obciążeniowej MAHA https://www.youtube.com/watch?v=H9IKb-W5Th8
black dragon 5 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Ile ci wyszło Nm, na jakim paliwie robiłeś. 95 czy 98 ? Jak możesz daj wykres. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się