basta85 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dopadło i mnie... zaledwie bar przy 2krpm nie zartuj Marcin z sarkazmem czy bez ?? jak bez, to tak poprostu sie stalo?
marcin4x4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) hehe, nie to nie żart. Musiałem regenerować więc szarpnąłem się na hybrydę i mam problem ze sztangą. Moja to samoróbka więc mam regulację ale nie aż tak płynną by to ustawić idealnie. Nie ma tragedii niższe ciśnienie i tak dostarcza więcej cząstek tlenu niż te z 3.0 ale da się lepiej, a skoro się da... to trzeba się męczyć. Dla porównania BV 50-54 z ASB pracowała u mnie jak poniżej (pierwsza kolumna RPM, druga kolumna ciśnienie zdane, trzecia ciśnienie osiągane). Edytowane 18 Czerwca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) wlasnie odbieram auto.... wydalem 2000zl.... downpipe zrobiony tip top, strojenie tez. Dolu jak nie bylo, to dalej nie ma.... Tuner nie wie o co kaman, juz ma dosc tego auta, probowal na wszytskie sposoby. Pozostalo mi podmienic turbo..... Nie wiem co robic... nie chce sie pchac w nowe turbo, jezeli zadnej zmiany nie bedzie... Nie mam niestety znajomego co handluje czesciami do audi, bo bym podmienil na pare godzin i sprawdzil. Edytowane 18 Czerwca 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 ustawienie sztangi / geometrii etc sprawdzaliście ?
basta85 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) tak, wszystko sprawdzane. Juz pod koniec gdy mialem odebrac samochod, otworzylismy maske, kolega gazowal i mechanik zauwazyl jeden problem. Okazalo sie ze ten pierwszy zawor EGR (zaraz kolo turbiny) jest uszkodzony. Mianowicie jest tam taki bolec ktory sie wysuwa i rusza klapka zaworu (taki polksiezyc). Cos sie blokuje i nie przekreca zaworu, wiec w tym moze lezec caly problem. Dziwne ze po logach nic nie bylo widac... Takze wymieniaja jeszcze ten zawor i zobaczymy co i jak. chodzi o ten (jakis przykladowy filmik) Edytowane 19 Czerwca 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 A korzystasz z EGR że się nim przejmujesz ? nigdy tam nie zaglądałem, jak nie zapomnę to dzisiaj sprawdzę. moją zmorą jest śruba stopu, potrafi wstać jak szatan no ale potem surge... 1/8 obrotu i wszystko się potrafi drastycznie zmienić. Na ciepłym nie wyregulujesz... zabawa na tygodnie... chyba odpuścimy.
basta85 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 A korzystasz z EGR że się nim przejmujesz ? nie, ale jezeli uszkodzony zawor to moze sie okazac, ze nie jest domkniety i caly czas puszcza.
marcin4x4 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) nigdy nie jest domknięty w 100%, zawsze coś upuści. Tak na logikę to zawór nie może mieć luzu, gdyby miał to by nie funkcjonował poprawnie, fakt że jest zblokowany to oznaka poprawnego funkcjonowania. Skoro mechanik nie umie wyciągać tak podstawowych wniosków może czas go zmienić... Pamiętaj że zawór musi pracować powyżej 2 atmosfer czyli ma swoją siłę. Edytowane 20 Czerwca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) nigdy nie jest domknięty w 100%, zawsze coś upuści. Tak na logikę to zawór nie może mieć luzu, gdyby miał to by nie funkcjonował poprawnie, fakt że jest zblokowany to oznaka poprawnego funkcjonowania. Skoro mechanik nie umie wyciągać tak podstawowych wniosków może czas go zmienić... Pamiętaj że zawór musi pracować powyżej 2 atmosfer czyli ma swoją siłę. ale tu chodzi o to ze jak odpalisz np. auto to widac pelny obrot, jak zgasnie tak samo. A podczas normalnej pracy probuje go otworzyc ale jakby nie mogl... to ramie podczas obrotow wysuwa sie ale zawor nie przekreca, wiec tylko tak jakby szarpie tym polksiezycem, zamiast nim krecic. Masz opcje nakrecic filmik jak ktos gazuje na postoju, a jak sie zachowuje zawor? mailbym szybkie porownanie. Edytowane 21 Czerwca 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) dopiero obejrzałem filmik, to nie jest EGR tylko klapa wpuszczająca spaliny do chłodnicy, z resztą jak sama nazwa sugeruje. Jeśli EGR jest usunięty programowo klapa i tak będzie funkcjonowała, możesz ją zamknąć poprzez zatkanie wężyka od podciśnienia np śrubką. Przy braku EGR'u klapa może wariować. Otwarta czy zamknięta... nie powinno to mieć większego znaczenia. Dla pewności możesz zaślepić fizycznie przy turbo i rozgałęzienie za przepustnicą. Edytowane 22 Czerwca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 jednak EGRy przeczyscilismy, zaslepilismy je i nagle jest pelne doladowanie przy 1900obr wkoncu !!!! Takze gra i trabi
marcin4x4 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 full przy 1900 ? daj jakiegoś loga teraz będzie "taniej"
basta85 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 auto jeszcze nie odebralem, dzis prawdopodobnie zabiore. Zrobie na dniach jakos logi. Wczoraj dostalem info od mechanika, ktory wkoncu mial dobry humor, bo juz nie mogl patrzec na moje a4
marcin4x4 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) tia moja po 2 miesiącach... wraca na małe korekty ;] grrr Edytowane 30 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Hezen Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Mógłby ktoś mi napisać przy jakich obrotach turbo powinno mieć max doładowanie? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
basta85 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 u mnie jednak problem nie do konca ustapil.... i nagle turbo jeblo okazalo sie ze po pierwsze zaluzje byly padniete, a po drugie zle turbo zregenerowane. (dziwi mnie fakt ze nikt nie zauwazyl problemy zaluzji podczas regeneracji...) mialem dosc tematu turbo KKK, wiec kupilem Garreta z B8, przelozylismy sterowanie z siemensa, dopasowalismy wszystko, wystroilismy i zap***dala Takze mam lepsza turbine i auto zrobilo sie megadynamiczne. Wstaje od ok 1600obr z efektem wcisku w fotel
marcin4x4 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 zaluzji a co to jest ? Takze mam lepsza turbine a niby w czym jest lepsza ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się