Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fajny temacik gdy tylko doprowadze niunie do porządku biorę się za ic :-D :-D :-D

Opublikowano

Co z tym trójnikiem co dv siedział? Jak to poskładać? 14c143352889404fe622198207f27e0f.jpg ciołeś rurke?

Ori rurka z bexa omija ten trojnik co idzie do bloku silnika . Nie wiem jak to ogarnąć.

Opublikowano (edytowane)

Pozwolę sobie pierwszy sprostować to co napisałeś, ten trójnik czy też ta rurka, nie idzie do bloku tylko do zbiornika na ciśnienie którego w ogóle nie potrzeba więc i trójnika też. Fakt, trzeba kawałek rurki dosztukować ale chodzi o odcinek od ic do dv, wystarczy 7 cm, wtedy rura ori, ta która wychodzi z tipa wchodzi do dv a dv do ic kawałkiem rurki tej sztukowanej 7 cm

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Hehehe zrobiłem małą żeźbę i dv jest w tym miejscu co był i trójnik został :) . Do czego w takim razie ten zbiornik ciśnienia? :)

http://vaglog.pl/log_207175.html przy 0 stopni .

Opublikowano

Pojęcia nie mam zielonego :decayed: a tak poza tym to fajne logi, jak możesz to daj jeszcze na pw 002, 020, 032. Mi jesienią przy temperaturze też blisko zera na jednym ic dawało pod 40 stopni. Co tam masz pod machą, wtryski większe czy seria

Opublikowano (edytowane)

Wtryski i turbo bex. Turbo dopiero wsadziłem bo było zwykłe k03 wiec jeszcze bez korekt programu logi ;).

. Logi mam tylko jeszcze 033 i 002 :)

Edytowane przez bongod
Opublikowano

Panowie pisać tylko konkretne posty i na temat logi plany i mody w temacie swoich aut :-)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

log 118 tylko bym dopuścił :) z dopiskiem jaka temp na zawnatrz :)

Dobra panowie mam loga z fmic z k03S na 10 stopni i mój na K03S na 10 stopni . Nie wiem dokładnie jeszcze jaki fmic ale się dowiem . Mój log jest robiony po butowaniu więc temp poczatkowa trochę wyższa ;). Log z fmic http://vaglog.pl/log_207636.html

Log dsmic http://vaglog.pl/log_207660.html

Opublikowano

Czyżby dsmic lepiej sobie radził

Opublikowano

Dowiem się co to za fmic i na jakich rurach .

Opublikowano

strasznie skoczyla temperatura na tym fmic dsmic przez cale doladowanie trzyma Temperature w normie a tam juz skoczyla ponad 40

Opublikowano

550×140×65 ten fmic 57 rurki . Może przy 180 było by lepiej ale słyszałem że głównym problemem jest grubość rurek :).

Opublikowano

Jesli ma to byc moc 230-250km to fi 60mm koniecznie

Opublikowano

Panowie ponawiam pytanie o ten zbiornik dodatkowego ciśnienia. Czy może on powodować po dołożeniu drugiego coolera małe korekty na plus długoterminowe? W logach dynamicznych tych korekt na plus nie ma . Może on zastępować obietość drugiego coolera? I na koniec pytanie :) czy trzeba ten zbiornik zaślepić jak się pozbędę trójnika? :D

Opublikowano

Nie mam pojęcia za co odpowiada ten zbiornik ale to już mówiłem, za to wiem, że nie ma go w etce co tym bardziej utwierdza mnie w przekonaniu że w piz... z nim

107110712_wnsrsnw.jpg

Opublikowano

Witam Dawał ktoś drugi IC z śląskiego kto by mógł pomóc :) A tak wogule to ciężko znalesc pełny zestaw ;/ moze ktos cos? a moze z S3 8L albo seata ?

Opublikowano

Najprędzej gdzieś na szrocie pewnie komplet .

Opublikowano

Tak mi sie tez wydaje :( a z 2.0 TDI podejdzie czy najlepiej z BEX-A bo wtedy będzie P&P

Opublikowano

Ja kupiłem z b5 2,5tdi lewy ma wyjscia w tych miejscach co z bexa.

Dokupić i dopasować węże i bedzie ok.

IC kupiłem za 20zł.

Jak zamontuję dam fotki

Opublikowano

Ciekawe jak z wydajnoscia . Może się okazać że to dobry patent :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...