Dawidos91 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Mam do was takie zapytanie czy BIPy (w tym silniku) gdy oscylują w granicach (-)30-60 to jest normalne czy tak nie powinno być ? proszę was o pomoc pozdrawiam
misiek95 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy
Dawidos91 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy ok dzieki za odpowiedz pozdrawiam chciałem sie po prostu upewnić bo nic generalnie sie nie dzieje .; )
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) BIP jest to odchyłka od ustalonego czasu otwarcia elektrozaworu pompowtrysku czyli tak jakby dalszy ciąg korekcji które wprowadza ECU aby silnik równo pracował. Jesli BIPy są na + elektrozawór jest otwart dłużej niz ustaliłą fabryka ze względu np. na przycieranie pompki przez zużycie. Jesli mamy na - elektro zawór otwarty jest krócej niz ustaliłą fabryka, powodem moze być np za mała ilość paliwa w pompce i aby wyszło odpowiednie cisnienie ECU otwiera krócej elektrozawor, przyczyną małej ilości paliwa jest np. brudny filtr paliwa lub słaba pompa vacum o czym mało kto wie ...... Edytowane 17 Lutego 2015 przez lukaszooo
niestandardowy Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 polecam artykuł: http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-stanu-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi/#comment-2156
spanky Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy BRB to EDC16 , tam BIPY to -60 do 60 ....
kulmen Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 U mnie BIP-y są na poziomie -60 na każdym cylindrze (BRB). Przed chwilą zmieniłem filtr paliwa na nowy, brak zmian. Jak ze spalaniem u Was?
misiek95 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) teoretycznie norma jest -30 do +30... też zadawałem tego typu pytanie bo u mnie BIP'y w okolicach 90 są ale nie dowiedziałem się o nich niczego konkretnego. Jeżdże już 2 lata i nic sie nie zmienia więc moim zdaniem jeżeli korekcje dobre, samochód jedzie jak trzeba to nic sie nie przejmuj lekkim przekroczeniem normy BRB to EDC16 , tam BIPY to -60 do 60 .... czyli przenieśli granice wyżej... ale czy to coś zmienia? a jak walczyć z dodatnimi BIP'ami? bo kiedyś ktoś pisał że końcówka zarypana nagarem i trzeba by w ultradźwiękach czyścić a tutaj kolega Łukasz pisał że pompka sie przyciera Edytowane 28 Lutego 2015 przez misiek95
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się