audimaniak2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam wszystkich W poprzednim temacie pisałem, że moje A4 2009r. 2.0TDI 136KM odpala i gaśnie po kilku sekundach - wtedy nie miałem jeszcze VAG do diagnozy (link http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306875-20tdi-cr-odpala-i-gasnie-po-kilku-sekundach/).Niestety teraz auto nie odpala w ogóle, a po podłączeniu pod VAG mam następujące błędy: oraz Pali się też kontrolka świec żarowych. Co to może być? pompa paliwa w zbiorniku? pompa wysokiego ciśnienia? jakiś czujnik? wtryski? coś jeszcze innego? Wiem, że rozładowany jest też akumulator (podpiąłem auto pod aku rozruchowy od znajomego - bez zmian). Proszę o pomoc
kuebk Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Sprawdz czy nei masz opilkow w ukladzie.
audimaniak2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Sprawdz czy nei masz opilkow w ukladzie. masz na myśli układ paliwowy? jak to sprawdzić? jeśli są to...? Edytowane 16 Lutego 2015 przez audimaniak2015
kuebk Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 No jesli masz opilki no to raczej lipa, uklad paliwowy do wymiany (czesciowo pewnie do plukania) - koszta raczej duze. Bylo tutaj juz troche opisane na ten temat. http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=70745
SotoM Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) odkręć na pompie CR czujnik wysokiego cisnienia i zobacz czy nie ma tam opiłków jesli beda to jestes w mega czarnej d*pie- zatarta pompa CR = nie buduje cisnienia paliwa. zały układ paliwowy do wymiany. jesli opiłków nie ma to moze byc zaciety tylko czujnik - kwestia zamontowania drugiego i odpali ścierwo Edytowane 16 Lutego 2015 przez SotoM
audimaniak2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 odkręć na pompie CR czujnik wysokiego cisnienia i zobacz czy nie ma tam opiłków jesli beda to jestes w mega czarnej d*pie- zatarta pompa CR = nie buduje cisnienia paliwa. zały układ paliwowy do wymiany. jesli opiłków nie ma to moze byc zaciety tylko czujnik - kwestia zamontowania drugiego i odpali ścierwo jak wygląda ten czujnik CR i gdzie dokładnie się znajduje? masz może jakieś zdjęcie jak to wygląda? sorry za głupie pytania, ale jestem zielony w tych sprawach
kuebk Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) http://www.natef.org/natef/media/natefmedia/vw%20files/2-0-tdi-ssp.pdf, strona 27, element numer 7. Edytowane 17 Lutego 2015 przez kuebk
audimaniak2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) http://www.natef.org/natef/media/natefmedia/vw%20files/2-0-tdi-ssp.pdf, strona 27, element numer 7. Dziękuję po odkręceniu tego czujnika trzeba odpowietrzyć cały układ? Edytowane 17 Lutego 2015 przez audimaniak2015
audimaniak2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Na pewno nie zaszkodzi. odkręcamy 1 czy 2? wydaje mi się, że 1, ale nie chcę nabroić jeszcze bardziej jak się odpowietrza ten układ?
kuebk Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Odkrecasz element oznaczony numerem 1, odpowietrza sie przy pomocy VCDSa: https://www.youtube.com/watch?v=KDOEnt4NGQs.
Kodzak33 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Sam się nie odpowietrzy jak np. przy wymianie filtra paliwa?
kuebk Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Odpowietrzyc sie odpowietrzy, ale gdzies to powietrze sie musi podziac. Praca pompy na sucho podnosi ryzyko wystapienia jakiejkolwiek awarii.
Michallo33 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 niestety w A4 jest chyba jakaś wada pompy CR że nie tyle chodzi o opiłki co się pompa łuszczy od środka i rozmawiałem z ludzi którzy pracują w AUDI i mechanik twierdził że już pare takic przypadków miał i praktycznie tylko w A4 się z tym spotkał i własnie też zabrudzenia ze zbiornika tez się zdarzały, cos słabo zrobiony ten układ paliwowy w tym modelu
audimaniak2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Odkrecasz element oznaczony numerem 1, odpowietrza sie przy pomocy VCDSa: https://www.youtube.com/watch?v=KDOEnt4NGQs. jutro w końcu się za to wezmę... odkręcam te śrubki po bokach tak? niestety w A4 jest chyba jakaś wada pompy CR że nie tyle chodzi o opiłki co się pompa łuszczy od środka i rozmawiałem z ludzi którzy pracują w AUDI i mechanik twierdził że już pare takic przypadków miał i praktycznie tylko w A4 się z tym spotkał i własnie też zabrudzenia ze zbiornika tez się zdarzały, cos słabo zrobiony ten układ paliwowy w tym modelu wspominali czy przy łuszczeniu trzeba wymieniać cały układ paliwowy czy wystarczy samą pompę wysokich ciśnień + np. wyczyścić ten układ?
Kodzak33 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś?
audimaniak2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś? 187 kk - nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie mam 100% gwarancji paliwo w większości na sprawdzonych stacjach... ale tu oczywiście też nigdy nie ma pewności...
kuebk Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 jutro w końcu się za to wezmę... odkręcam te śrubki po bokach tak? Tak.
zbigor Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś? 187 kk - nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie mam 100% gwarancji paliwo w większości na sprawdzonych stacjach... ale tu oczywiście też nigdy nie ma pewności... Ja na paliwie z nieznanej stacji w swoim Oplu Astra 1.9 załatwiłem 4 wtryskiwacze .Po wymianie załatwiłem kolejne 4 bo układ paliwowy byl źle wyczyszczony i trochę kwasu którym zapewne odbarwiano opał zostało w zbiorniku. Weekendowy wypad nad morze był wiec dość kosztowny... Pompy i układy paliwowe w B8 są odporne i nic sie nie łuszczy. To nie Mondeo. Ale wystarczy raz zatankować opał i po ptokach Edytowane 19 Lutego 2015 przez zbigor
audimaniak2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś? 187 kk - nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie mam 100% gwarancji paliwo w większości na sprawdzonych stacjach... ale tu oczywiście też nigdy nie ma pewności... Ja na paliwie z nieznanej stacji w swoim Oplu Astra 1.9 załatwiłem 4 wtryskiwacze .Po wymianie załatwiłem kolejne 4 bo układ paliwowy byl źle wyczyszczony i trochę kwasu którym zapewne odbarwiano opał zostało w zbiorniku. Weekendowy wypad nad morze był wiec dość kosztowny... Pompy i układy paliwowe w B8 są odporne i nic sie nie łuszczy. To nie Mondeo. Ale wystarczy raz zatankować opał i po ptokach a jednak opiłki... masakra...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się