Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silnik nie odpala opiłki?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

W poprzednim temacie pisałem, że moje A4 2009r. 2.0TDI 136KM odpala i gaśnie po kilku sekundach - wtedy nie miałem jeszcze VAG do diagnozy (link http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306875-20tdi-cr-odpala-i-gasnie-po-kilku-sekundach/).Niestety teraz auto nie odpala w ogóle, a po podłączeniu pod VAG mam następujące błędy:

2.jpg?screen

oraz

2.jpg?screen

Pali się też kontrolka świec żarowych.

Co to może być? pompa paliwa w zbiorniku? pompa wysokiego ciśnienia? jakiś czujnik? wtryski? coś jeszcze innego? :(

Wiem, że rozładowany jest też akumulator (podpiąłem auto pod aku rozruchowy od znajomego - bez zmian).

Proszę o pomoc

Opublikowano

Sprawdz czy nei masz opilkow w ukladzie.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdz czy nei masz opilkow w ukladzie.

masz na myśli układ paliwowy?

jak to sprawdzić?

jeśli są to...?

Edytowane przez audimaniak2015
Opublikowano

No jesli masz opilki no to raczej lipa, uklad paliwowy do wymiany (czesciowo pewnie do plukania) - koszta raczej duze. Bylo tutaj juz troche opisane na ten temat.

http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=70745

Opublikowano (edytowane)

odkręć na pompie CR czujnik wysokiego cisnienia i zobacz czy nie ma tam opiłków jesli beda to jestes w mega czarnej d*pie- zatarta pompa CR = nie buduje cisnienia paliwa. zały układ paliwowy do wymiany.

jesli opiłków nie ma to moze byc zaciety tylko czujnik - kwestia zamontowania drugiego i odpali ścierwo

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

odkręć na pompie CR czujnik wysokiego cisnienia i zobacz czy nie ma tam opiłków jesli beda to jestes w mega czarnej d*pie- zatarta pompa CR = nie buduje cisnienia paliwa. zały układ paliwowy do wymiany.

jesli opiłków nie ma to moze byc zaciety tylko czujnik - kwestia zamontowania drugiego i odpali ścierwo

jak wygląda ten czujnik CR i gdzie dokładnie się znajduje? masz może jakieś zdjęcie jak to wygląda? sorry za głupie pytania, ale jestem zielony w tych sprawach

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję :) po odkręceniu tego czujnika trzeba odpowietrzyć cały układ?

Edytowane przez audimaniak2015
Opublikowano

Na pewno nie zaszkodzi.

Opublikowano

Na pewno nie zaszkodzi.

odkręcamy 1 czy 2? wydaje mi się, że 1, ale nie chcę nabroić jeszcze bardziej :)

1.jpg?screen

jak się odpowietrza ten układ?

Opublikowano

Sam się nie odpowietrzy jak np. przy wymianie filtra paliwa?

Opublikowano

Odpowietrzyc sie odpowietrzy, ale gdzies to powietrze sie musi podziac. Praca pompy na sucho podnosi ryzyko wystapienia jakiejkolwiek awarii.

Opublikowano

niestety w A4 jest chyba jakaś wada pompy CR że nie tyle chodzi o opiłki co się pompa łuszczy od środka i rozmawiałem z ludzi którzy pracują w AUDI i mechanik twierdził że już pare takic przypadków miał i praktycznie tylko w A4 się z tym spotkał i własnie też zabrudzenia ze zbiornika tez się zdarzały, cos słabo zrobiony ten układ paliwowy w tym modelu :)

Opublikowano

Odkrecasz element oznaczony numerem 1, odpowietrza sie przy pomocy VCDSa: https://www.youtube.com/watch?v=KDOEnt4NGQs.

jutro w końcu się za to wezmę... odkręcam te śrubki po bokach tak?

1.jpg?screen

niestety w A4 jest chyba jakaś wada pompy CR że nie tyle chodzi o opiłki co się pompa łuszczy od środka i rozmawiałem z ludzi którzy pracują w AUDI i mechanik twierdził że już pare takic przypadków miał i praktycznie tylko w A4 się z tym spotkał i własnie też zabrudzenia ze zbiornika tez się zdarzały, cos słabo zrobiony ten układ paliwowy w tym modelu :)

wspominali czy przy łuszczeniu trzeba wymieniać cały układ paliwowy czy wystarczy samą pompę wysokich ciśnień + np. wyczyścić ten układ?

Opublikowano

Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś?

Opublikowano

Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś?

187 kk - nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie mam 100% gwarancji

paliwo w większości na sprawdzonych stacjach... ale tu oczywiście też nigdy nie ma pewności...

Opublikowano

jutro w końcu się za to wezmę... odkręcam te śrubki po bokach tak?

Tak.

Opublikowano (edytowane)

Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś?

187 kk - nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie mam 100% gwarancji

paliwo w większości na sprawdzonych stacjach... ale tu oczywiście też nigdy nie ma pewności...

Ja na paliwie z nieznanej stacji w swoim Oplu Astra 1.9 załatwiłem 4 wtryskiwacze .Po wymianie załatwiłem kolejne 4 bo układ paliwowy byl źle wyczyszczony i trochę kwasu którym zapewne odbarwiano opał zostało w zbiorniku. Weekendowy wypad nad morze był wiec dość kosztowny...

Pompy i układy paliwowe w B8 są odporne i nic sie nie łuszczy. To nie Mondeo. :grin: Ale wystarczy raz zatankować opał i po ptokach :naughty:

Edytowane przez zbigor
Opublikowano

Można wiedzieć na jakim paliwie i ile czasu (tys. km) zrobiłeś?

187 kk - nie jestem pierwszym właścicielem, więc nie mam 100% gwarancji

paliwo w większości na sprawdzonych stacjach... ale tu oczywiście też nigdy nie ma pewności...

Ja na paliwie z nieznanej stacji w swoim Oplu Astra 1.9 załatwiłem 4 wtryskiwacze .Po wymianie załatwiłem kolejne 4 bo układ paliwowy byl źle wyczyszczony i trochę kwasu którym zapewne odbarwiano opał zostało w zbiorniku. Weekendowy wypad nad morze był wiec dość kosztowny...

Pompy i układy paliwowe w B8 są odporne i nic sie nie łuszczy. To nie Mondeo. :grin: Ale wystarczy raz zatankować opał i po ptokach :naughty:

a jednak opiłki... masakra...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...