Kodzak33 27 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Współczuje kosztów i nerwów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Pokaz jak to wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Pokaz jak to wyglada. tak wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Współczuję ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) ciekawe jak sie ma olej Monzol 5c jako dodatek do ropy uzywał ktoś od nas ??? Edytowane 22 Lutego 2015 przez lukas309 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Pokaz jak to wyglada. tak wygląda Nie Ciebie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Może poprzedni właściciel zalał mu benzynę? A Tobie sprzedał problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu 2 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Możesz kolego trochę przybliżyć temat, tzn. Jaki silnik (oznaczenie) przebieg, rocznik auta itp. Ciekaw jestem czy to przypadłość wszystkich 2.0 tdi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audimaniak2015 0 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Pokaz jak to wyglada. tak wygląda Nie Ciebie pytam. tak to wyglądało... jestem już po naprawie i wymianie pompy CR, filtrów paliwa, wtrysków, listwy wtryskowej z czujnikami i regulatorami - dzisiaj auto odpaliło u mechanika Możesz kolego trochę przybliżyć temat, tzn. Jaki silnik (oznaczenie) przebieg, rocznik auta itp. Ciekaw jestem czy to przypadłość wszystkich 2.0 tdi, silnik 2.0 TDI CAGB 136KM, 2009r. niecałe 187kk km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Jakie koszta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gresus 1 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Pytanie z czego biorą się te opiłki. Można temu jakoś zaradzić. Chyba w wolnej chwili sam zerknę pod pompę jak tam sytuacja :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Pompa wysokiego cisnienia sie luszczy, stad tez biora sie opilki. Aby temu zapobiec trzeba stosowac dobrej jakosci paliwo ktore jest odpowiednio tluste (nie mam tutaj na mysli paliw premium) lub odpowiednie dodatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Pompa wysokiego cisnienia sie luszczy, stad tez biora sie opilki. Aby temu zapobiec trzeba stosowac dobrej jakosci paliwo ktore jest odpowiednio tluste (nie mam tutaj na mysli paliw premium) lub odpowiednie dodatki. W paliwach premium zachwalają że przystosowane są do najnowszych silników diesla i chroni także wtryskiwacze (opis poniżej) czyżby to była lipa?? - jakie tłuste dodatki masz na myśli ? jakiś przykład? http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334082031662/klient-indywidualny/paliwa/paliwa-premium/dieselgold.html Edytowane 3 Marca 2015 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Masz dwa rodzaje dodatkow: - drozsze: wszelkie plyny poprawiajace smarnosc znanych marek (Pro-Tec, Skydd itp itd) - tansze: olej 2T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Masz dwa rodzaje dodatkow: - drozsze: wszelkie plyny poprawiajace smarnosc znanych marek (Pro-Tec, Skydd itp itd) - tansze: olej 2T Dzieki za info - Skydd masz na myśli taki żółty który nazywa się black arrow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nie orientuje sie w srodkach Skydd, wiem tylko ze ma jakis taki srodek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Np. olej 2T źle wpływa na DPF-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Stosuje ktoś LIQUI MOLY 2185 lub 5122 w celu poprawy właściwości smarnych ON?- może warto? Edytowane 3 Marca 2015 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Np. olej 2T źle wpływa na DPF-a. Na rynku jest cala gama oleji 2T, niektore nadaja sie bardziej (i maja bardzo niski wplyw na DPF, kilka miejsc po przecinku za zerem), inne mniej, inne wogole (mozna faktycznie zabic DPFa). Nie ma co generalizowac, trzeba poczytac i zaznajomic sie konkretnie z tematem. W przypadku stosowania dobrych i sprawdzonych oleji 2T mozna wydluzyc okres miedzy wypalaniem sie filtra dwukrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casavio 1 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Pokaz jak to wyglada. tak wygląda Nie Ciebie pytam. tak to wyglądało... jestem już po naprawie i wymianie pompy CR, filtrów paliwa, wtrysków, listwy wtryskowej z czujnikami i regulatorami - dzisiaj auto odpaliło u mechanika Możesz kolego trochę przybliżyć temat, tzn. Jaki silnik (oznaczenie) przebieg, rocznik auta itp. Ciekaw jestem czy to przypadłość wszystkich 2.0 tdi, silnik 2.0 TDI CAGB 136KM, 2009r. niecałe 187kk km... Możesz podać numer opiłkującej pompy bo z tego co wiem to było ich kilka Nie widzę sitka w otworze wyjąłeś je czy go nie było, bo u mnie np. jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się