Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi Connect myAudi


Sensei

Rekomendowane odpowiedzi

Mi mieliło i mogłem czekać do usłanej śmierci. Poradzono mi zrobić reset MMI i poszło. Otrzymując kod powinien on być już sparowany z samochodem, Maila miałem komercyjnego, to nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, vvalery napisał:

Mi mieliło i mogłem czekać do usłanej śmierci. Poradzono mi zrobić reset MMI i poszło. Otrzymując kod powinien on być już sparowany z samochodem, Maila miałem komercyjnego, to nie problem.

Niestety nie loguje dalej, jedyny plus że jest już normalne okno do logowania i ustawienia użytkownika głównego ale po wpisaniu email i Vehicle CODE, wyskakuje komunikat "proszę czekać" i po 15 sek wywala błąd. Resetowanie MMI nie pomaga ... nie mam pojęcia o co może tu chodzić ... ?‍♂️?‍♂️?‍♂️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Greg_Gregovic napisał:

Niestety nie loguje dalej, jedyny plus że jest już normalne okno do logowania i ustawienia użytkownika głównego ale po wpisaniu email i Vehicle CODE, wyskakuje komunikat "proszę czekać" i po 15 sek wywala błąd. Resetowanie MMI nie pomaga ... nie mam pojęcia o co może tu chodzić ... ?‍♂️?‍♂️?‍♂️

Napisz albo zadzwoń na infolinię Audi. Oni naprawdę coś pomagają i raczej nie zlewają klienta. Miałem z nimi doczynienia kilka razy i zachowywali się na prawdę w porządku.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2022 o 08:18, vvalery napisał:

Napisz albo zadzwoń na infolinię Audi. Oni naprawdę coś pomagają i raczej nie zlewają klienta. Miałem z nimi doczynienia kilka razy i zachowywali się na prawdę w porządku.

Mam nr na 0800 ... ale tam się nie mogę połączyć ... są jakieś inne może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Greg_Gregovic napisał:

Mam nr na 0800 ... ale tam się nie mogę połączyć ... są jakieś inne może ?

tel. 8001216780

mail: [email protected]

Spróbuj napisać maila i poproś ewentualnie o kontakt telefoniczny podając swój numer telefonu.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2022 o 07:36, vvalery napisał:

tel. 8001216780

mail: [email protected]

Spróbuj napisać maila i poproś ewentualnie o kontakt telefoniczny podając swój numer telefonu.;)

Faktycznie, napisałem email i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Niestety, z dobrych informacji to tyle ...

"... Uprzejmie informujemy, że niestety nie posiadamy wglądu w systemie w parametry samochodu spoza rynku europejskiego.
    Informujemy, iż komunikacja z wbudowaną kartą SIM zapewnioną przez rynek amerykański odpowiedzialną za funkcjonowanie usług Audi connect, niestety nie będzie możliwa na rynku europejskim.
    Niestety nie jesteśmy w stanie wykonać dalszej analizy Pana zgłoszenia, dotyczącego nominacji użytkownika głównego oraz funkcjonowania usług Audi connect.
    Prosimy o konsultacje z Pańskim preferowanym dealerem Audi, ponieważ pojazd wymaga bezpośredniej ingerencji, aby przedstawić odpowiednie rozwiązanie (ewentualna konfiguracja na rynek europejski)..."

Macie może jakieś pomysły ? Jestem w 99,9% przekonany, że samochód jest dostosowany do rynku europejskiego. Gdzie tu można podjechać, żeby ktoś kompetentny się tym zajął i posprawdzał wszystko. W ASO raczej nie liczył bym na taką usługę ... chociaż może się mylę ...

 

pzdr G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Greg_Gregovic napisał:

Faktycznie, napisałem email i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Niestety, z dobrych informacji to tyle ...

"... Uprzejmie informujemy, że niestety nie posiadamy wglądu w systemie w parametry samochodu spoza rynku europejskiego.
    Informujemy, iż komunikacja z wbudowaną kartą SIM zapewnioną przez rynek amerykański odpowiedzialną za funkcjonowanie usług Audi connect, niestety nie będzie możliwa na rynku europejskim.
    Niestety nie jesteśmy w stanie wykonać dalszej analizy Pana zgłoszenia, dotyczącego nominacji użytkownika głównego oraz funkcjonowania usług Audi connect.
    Prosimy o konsultacje z Pańskim preferowanym dealerem Audi, ponieważ pojazd wymaga bezpośredniej ingerencji, aby przedstawić odpowiednie rozwiązanie (ewentualna konfiguracja na rynek europejski)..."

Macie może jakieś pomysły ? Jestem w 99,9% przekonany, że samochód jest dostosowany do rynku europejskiego. Gdzie tu można podjechać, żeby ktoś kompetentny się tym zajął i posprawdzał wszystko. W ASO raczej nie liczył bym na taką usługę ... chociaż może się mylę ...

 

pzdr G

Wymiana MIB na taki z rynku EU...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Greg_Gregovic napisał:

Faktycznie, napisałem email i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Niestety, z dobrych informacji to tyle ...

"... Uprzejmie informujemy, że niestety nie posiadamy wglądu w systemie w parametry samochodu spoza rynku europejskiego.
    Informujemy, iż komunikacja z wbudowaną kartą SIM zapewnioną przez rynek amerykański odpowiedzialną za funkcjonowanie usług Audi connect, niestety nie będzie możliwa na rynku europejskim.
    Niestety nie jesteśmy w stanie wykonać dalszej analizy Pana zgłoszenia, dotyczącego nominacji użytkownika głównego oraz funkcjonowania usług Audi connect.
    Prosimy o konsultacje z Pańskim preferowanym dealerem Audi, ponieważ pojazd wymaga bezpośredniej ingerencji, aby przedstawić odpowiednie rozwiązanie (ewentualna konfiguracja na rynek europejski)..."

Macie może jakieś pomysły ? Jestem w 99,9% przekonany, że samochód jest dostosowany do rynku europejskiego. Gdzie tu można podjechać, żeby ktoś kompetentny się tym zajął i posprawdzał wszystko. W ASO raczej nie liczył bym na taką usługę ... chociaż może się mylę ...

 

pzdr G

Napisz do WRC Laguna. Grzesiek ogarnia takie Rzeczy i jakby coś nie masz daleko do Rzeszowa :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, vvalery napisał:

Napisz do WRC Laguna. Grzesiek ogarnia takie Rzeczy i jakby coś nie masz daleko do Rzeszowa :-)

tak właśnie myślałem żeby się odezwać do niego, niech posprawdza wszystko i wtedy będzie wiadomo o co kamon, a faktycznie do Rzeszowa z Lublina niedaleko a teraz jeszcze po "nowej krajówce" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo ale po ponownym uruchomieniu aplikacji pokazuje, że jednak zaktualizowało. Uruchomienie ogrzewania postojowego oraz zamykanie i otwieranie auta działa poprawnie. 

Screenshot_20220407-134213_myAudi.jpg

Screenshot_20220407-134325_myAudi.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byście nie mieli kodu głównego użytkownika to byście go radzili dokupić czy raczej kasa zmarnowana ?

Edytowane przez RaV22K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, RaV22K napisał:

Jak byście nie mieli kodu głównego użytkownika to byście kog radzili dokupić czy raczej kasa zmarnowana ?

Zależy od wyposażenia auta. Jeżeli masz moduł przywoływania pomocy eCall/bCall i ogrzewanie postojowe to możesz dzięki tej aplikacji sterować ogrzewaniem postojowym oraz zamykać i otwierać auto. Jeżeli nie masz tego wyposażenia to moim zdaniem nie warto. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, vvalery napisał:

Od tygodnia takie klocki:

61C837D4-6788-4D68-B66B-23CAD5D755CE.png

Dzisiaj działa normalnie.

Screenshot_20220408-115816_myAudi.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2022 o 21:12, Muskel1 napisał:

Zależy od wyposażenia auta. Jeżeli masz moduł przywoływania pomocy eCall/bCall i ogrzewanie postojowe to możesz dzięki tej aplikacji sterować ogrzewaniem postojowym oraz zamykać i otwierać auto. Jeżeli nie masz tego wyposażenia to moim zdaniem nie warto. 

Ogrzewania nie mam reszta jest. Pytanie  czy na codziennie z tego korzystacie czy tylko fajny bajer ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast bardzo rzadko, bo nie mam ogrzewania. Ale raz w górach zostawiłem auto otwarte i zamknąłem telefonem. Może dla jednego razu warto.:wink:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...