MrTea Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) witam, ktorkie pytanie, na lpg nie zawsze ale auto mi szarpie .. i nie ciągnie równo.. od 6 do 7 tyś .. wcześniej bylo ok. Na PB jest dobrze. Czasem przy przełączaniu na LPG czuć leciutkie szarpnięcie. Wtryski Hana Niebieskie, reduktor AC r01 oraz Stag ISA2 .. Świece wymienione jakies 25 tyś km temu więc ich czas już powoli się zlbiża.. a jakieś inne pomysły? ps. serwis lpg zrobiony 500km temu (filtry i sprawdzenie na kompie - podobno blędów nie bylo ale wtedy delikatnie już szarpał przy przełączaniu się na lpg) Edytowane 17 Lutego 2015 przez MrTea
MrTea Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 świece chce niedługo wymienić, sondę lambda mam nową kupioną bo czasem wyskakuje jej błąd sporadyczny.. czy można jakos vagując sprawdzić co niedomaga czy po prostu najpierw wymienić świece?
edekxp Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 zrób logi na lpg Ile masz przejechane na gazie
MrTea Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 jakies ... 32 tyś km .. wtryski mają z 10tys km bo zmieniłem z zielonych bo były za słabe przed korekta programu
edekxp Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 No instalacja nowa prawie.Coś może z ciśnieniem lpg. Laptop na siedzenie i zrobienie logów i nagrać plik osc. w stagu Może coś z mapą lpg, alboć jakaś nieszczelność w instalacji lpg.Sprawdź opaski
MrTea Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Miesiąc temu zapitalało zdrowo i bez probemu.. (poniżej) intrfejsu do Stagan ie mam .. wiec tylko moge logi z VAG-Coma zrobić
koziol1172 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Cisnienie gazu do sprawdzenia.... Przecie to AC R wiec prawdopodobne
hunter91 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 jest na benzynie roznica w przyspieszeniu u ciebie ? niby lpg ma ponad 100 oktankow.Jak dla mnie te 200 koni u ciebie nie ma duzej roznicy na oko,zaznaczam na oko.Czujesz duza roznice ze stocka?
MrTea Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 na benzynie nie wiem .. w sumie nie jeżdzę na PB .. auto bylo dostrajane aby pod lpg miało moc i jeździło..
cycinho Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 A może któraś cewka ma już dosyć? U mnie wypadały zapłony na gazie, a na benie było ok. Okazało się, że jedna cewka już siadła
!Grześ Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 W poprzedniej B5 1.8T AEB miałem na LPG też szarpanie....Pierw okazało się że wystroili go na seryjną Moc (Nie wiem jakim cudem) a mój samochód był po programie i miał niecałe 220KM.Wystroili go pod ta moc to jeszcze okazało się ze Reduktor był za słaby bo jakoś chyba z tego co pamiętam do 200KmZmienili na wydajniejszy,do 350 Kucyków i chodziło... Świece pamiętam tez zmieniałem na jakies lepsze i autko chodziło jak złoto
MrTea Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 pisałem przecież wyżej jakie mam graty do lpg.. I ta instalacja obsługuje do 240ps.. Wiec to nie jest problemem. Pojeździłem trochę na pb i problem zniknął... Zobaczymy na jak długo
edekxp Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Pewnie korekta była rozjechana, tzn źle ustawiona mapa lpg.Ubogo lub bogato, stawiam na to pierwsze Może też brakować gazu itp. Po jeździe na pb mapa benzynowa się poprawiła i na razie jest dobrze, po czasie bedzie to samo. Samo się nie naprawi
MrTea Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 inne wtryski fmic i remap latem.. Wtedy się wszystko zdiagnozuje.. Do tego czy świece i sonda lambda będzie wymieniona
buczek1980 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Jeżeli ACR01 czerwony to przy 200+km to juz może nie ogarniać. Druga sprawa ze ciśnieniowo mało stabilny. Musisz zobaczyć jak na pb sie sprawuje. Jeżeli wszystko jest ok to wystroić lpg w przeciwnym razie pb doprowadzi do porządku i stroić lpg od nowa. Też mam silnik ANB i graty te same tylko hany zielony. U mnie niby seria chociaż wydaje mi sie ze lepiej ciągnie. Co pół roku regulacje gazu robię.
edekxp Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 czerwony ogarnie 200KM, mam czarny i 190KM ogarnia
kejdrzej Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) u mnie (mam 150koni bez programu) szarpało tylko na LPG i fachowiec powiedział tak : "jak panu szarpie to świece wymienić, jak już pan wymieniał to wykręcić cewki i sprawdzić czy fajka cewki po ściśnięciu nie jest spękana. Jeśli jest spękanie, to ono powoduje przebicie, przez co auto szarpie. Można też sprawdzić czy świece nie mają takich kresek wokół miejsca gdzie montowana jest cewka, jeśli mają to widoczne jest miejsce przebicia" rozebrałem moje cudo i wszystko się zgadzało z tym co usłyszałem od fachowców. Wszystkie 4 fajki po ściśnięciu były popękane. Proces starzenia gumy przez tyle lat dał o sobie znać. Zrobiłem tylko jeden błąd zamiast wymieniać całe cewki mogłem kupić same fajki (element gumowy powodujący przebicie). Pewnie z 200zł miałbym więcej w kieszeni:) http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3013213021330-ZLE_276________0300122117-O4615-fajka-przewodu-zaplonowego.html może komuś się przyda moja przygoda:) zawsze łatwo to można sprawdzić samemu i oszczędzić trochę grosza pozdro Edytowane 21 Marca 2015 przez kejdrzej
jacek70 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Przez popękane fajki szarpać tylko na LPG ? Na Pb też powinno - trochę dziwne , ale skoro tak to warto zapamiętać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się