Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB szarpie na lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam,

ktorkie pytanie, na lpg nie zawsze ale auto mi szarpie .. i nie ciągnie równo.. od 6 do 7 tyś .. wcześniej bylo ok. Na PB jest dobrze.

Czasem przy przełączaniu na LPG czuć leciutkie szarpnięcie.

Wtryski Hana Niebieskie, reduktor AC r01 oraz Stag ISA2 ..

Świece wymienione jakies 25 tyś km temu więc ich czas już powoli się zlbiża.. a jakieś inne pomysły?


ps. serwis lpg zrobiony 500km temu (filtry i sprawdzenie na kompie - podobno blędów nie bylo ale wtedy delikatnie już szarpał przy przełączaniu się na lpg)

Edytowane przez MrTea
Opublikowano

świece chce niedługo wymienić, sondę lambda mam nową kupioną bo czasem wyskakuje jej błąd sporadyczny..

czy można jakos vagując sprawdzić co niedomaga czy po prostu najpierw wymienić świece?

Opublikowano

zrób logi na lpg

Ile masz przejechane na gazie

Opublikowano

jakies ... 32 tyś km .. wtryski mają z 10tys km bo zmieniłem z zielonych bo były za słabe przed korekta programu

Opublikowano

No instalacja nowa prawie.Coś może z ciśnieniem lpg.

Laptop na siedzenie i zrobienie logów i nagrać plik osc. w stagu

Może coś z mapą lpg, alboć jakaś nieszczelność w instalacji lpg.Sprawdź opaski

Opublikowano

Miesiąc temu zapitalało zdrowo i bez probemu.. (poniżej) intrfejsu do Stagan ie mam .. wiec tylko moge logi z VAG-Coma zrobić

Opublikowano

Cisnienie gazu do sprawdzenia.... Przecie to AC R wiec prawdopodobne

Opublikowano

jest na benzynie roznica w przyspieszeniu u ciebie ? niby lpg ma ponad 100 oktankow.Jak dla mnie te 200 koni u ciebie nie ma duzej roznicy na oko,zaznaczam na oko.Czujesz duza roznice ze stocka?

Opublikowano

na benzynie nie wiem .. w sumie nie jeżdzę na PB .. auto bylo dostrajane aby pod lpg miało moc i jeździło..

Opublikowano

A może któraś cewka ma już dosyć? U mnie wypadały zapłony na gazie, a na benie było ok. Okazało się, że jedna cewka już siadła

Opublikowano

W poprzedniej B5 1.8T AEB miałem na LPG też szarpanie....
Pierw okazało się że wystroili go na seryjną Moc (Nie wiem jakim cudem) a mój samochód był po programie i miał niecałe 220KM.
Wystroili go pod ta moc to jeszcze okazało się ze Reduktor był za słaby bo jakoś chyba z tego co pamiętam do 200Km
Zmienili na wydajniejszy,do 350 Kucyków i chodziło... Świece pamiętam tez zmieniałem na jakies lepsze i autko chodziło jak złoto :)

Opublikowano

pisałem przecież wyżej jakie mam graty do lpg.. I ta instalacja obsługuje do 240ps.. Wiec to nie jest problemem. Pojeździłem trochę na pb i problem zniknął... Zobaczymy na jak długo :)

Opublikowano

Pewnie korekta była rozjechana, tzn źle ustawiona mapa lpg.Ubogo lub bogato, stawiam na to pierwsze

Może też brakować gazu itp.

Po jeździe na pb mapa benzynowa się poprawiła i na razie jest dobrze, po czasie bedzie to samo.

Samo się nie naprawi

Opublikowano

inne wtryski fmic i remap latem.. Wtedy się wszystko zdiagnozuje.. Do tego czy świece i sonda lambda będzie wymieniona :)

Opublikowano

moze filtry gazu?

Opublikowano

Jeżeli ACR01 czerwony to przy 200+km to juz może nie ogarniać. Druga sprawa ze ciśnieniowo mało stabilny. Musisz zobaczyć jak na pb sie sprawuje. Jeżeli wszystko jest ok to wystroić lpg w przeciwnym razie pb doprowadzi do porządku i stroić lpg od nowa. Też mam silnik ANB i graty te same tylko hany zielony. U mnie niby seria chociaż wydaje mi sie ze lepiej ciągnie. Co pół roku regulacje gazu robię.

Opublikowano

czerwony ogarnie 200KM, mam czarny i 190KM ogarnia

Opublikowano (edytowane)

u mnie (mam 150koni bez programu) szarpało tylko na LPG i fachowiec powiedział tak :

"jak panu szarpie to świece wymienić, jak już pan wymieniał to wykręcić cewki i sprawdzić czy fajka cewki po ściśnięciu nie jest spękana. Jeśli jest spękanie, to ono powoduje przebicie, przez co auto szarpie. Można też sprawdzić czy świece nie mają takich kresek wokół miejsca gdzie montowana jest cewka, jeśli mają to widoczne jest miejsce przebicia"

rozebrałem moje cudo i wszystko się zgadzało z tym co usłyszałem od fachowców. Wszystkie 4 fajki po ściśnięciu były popękane. Proces starzenia gumy przez tyle lat dał o sobie znać.

Zrobiłem tylko jeden błąd zamiast wymieniać całe cewki mogłem kupić same fajki (element gumowy powodujący przebicie). Pewnie z 200zł miałbym więcej w kieszeni:)

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3013213021330-ZLE_276________0300122117-O4615-fajka-przewodu-zaplonowego.html

może komuś się przyda moja przygoda:) zawsze łatwo to można sprawdzić samemu i oszczędzić trochę grosza

pozdro
Edytowane przez kejdrzej
Opublikowano

Przez popękane fajki szarpać tylko na LPG ? Na Pb też powinno - trochę dziwne , ale skoro tak to warto zapamiętać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...