prezes4reral 0 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Panowie a czy mozecie mi powiedziec skad biora sie czkawki czyli takie delikatne nierownomierne drgania silnika..delikatne jak by ktod odcinal na ulamek sekundy dojscie paliwa do po.powtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Na wolnych obrotach lekkie bujnięcia co jakiś czas to praktycznie norma, i nie warto z tym walczyć Przy delikatnym przyspieszaniu w zakresie 1600/2200 obrotów winny bywa EGR, przy zdecydowanym przyspieszaniu powyże tych obrotów najczęściej przyczyną są luźne konektory elektryczne pompowtrysków Edytowane 6 Czerwca 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Widzę że jednak dobrze piszą na forum że głowica z AJM jest najbardziej wytrzymała . Na moim przykładzie i przebiegu 330 tyś też mogę powiedzieć że ostatnio zakładałem nowe szklanki , reszta gratów była ok . Jeśli chodzi o przekładkę całej głowicy do BPW chyba AWX/AVF ma inny wałek ? Dlatego że BPW ma DPF ? mogę się mylić niech ktoś potwierdzi tą informację . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Jeśli chodzi o przekładkę całej głowicy do BPW chyba AWX/AVF ma inny wałek ? Dlatego że BPW ma DPF ? mogę się mylić niech ktoś potwierdzi tą informację . Pozdrawiam . Dokładnie, wałek ma inny profil krzywek napedzających pompki, powodem jest konieczność obsłużenia dotrysku paliwa w celu regeneracji DPFa. Co do stanu technicznego, to najlepsze powinny być głowice od słabych silników, AVB albo SDI, bo tam występują najmniejsze obciążenia wałka rozrządu i gniazd pompowtrysków , a także ogólnie pojęte obciążenia termiczne Pod warunkiem oczywiście że dawca miał rozsądny przebieg Edytowane 6 Czerwca 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Z tego co pamietam to wiekszość SDI jest na pompie, jesli mnie pamięć nie myli w silnikach SDI pompowtryski były tylko w 2.0 TDI i troche watpie aby wałek od tego silnika pasował do 1.9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Co do SDI na pompkach , to być możę , że były tylko dwulitrówki, w każdym razie widziałem take coś na własne oczy, ale w szczegóły nie wnikałem A jeżeli chodzi o wałek, to tylko z forów słyszałem, że ludzie pakują go do TDI, i ponoć jeszcze jakieś gifty mocy mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 No forach łatwo jest cos napisać, co do faktów juz jest gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes4reral 0 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Strasznie wkurzajacy jest ten kaszelek....przy wczesniejszych pompkach tego nie mialem.moze zamienic pompki miejscami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 A stosował ktoś z Was grubsze uszczelniacze na pompowtryskach czy tylko te standardowe? wrzucam zdjecia moich gniazd...niestety lepszych nie udalo mi sie ustrzelic https://plus.google.com/u/0/photos/116220428986587996453/albums/6122841360372777425 Na tych zdjęciach niewiele widać. Są zrobione prostopadle a powinny być pod kątem aby było ściankę przeciwległą do gwintowanego otworu montażowego PD. Na jednym zdjęciu widać że jest wyżłobienie ale nie można ocenić jak głęboko. Co do drgawek to przyczyn może być kilka. EGR, wałek lub właśnie uszczelnienia PD. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes4reral 0 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 W jaki sposob mozna sprawdzic czy to jest egr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Odpiąć i obserwować... Obstawiam że i tak przyczyna będzie inna. Trzeba dokładnie sprawdzić to co wspomniałem plus kąt synchronizacji. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 aby drgawki były spowodowane kątem synchronizacji kąt musiał by być naprawde duzo przestawiony, odchyłka + - 2 napewno tego nie powoduje. Jesli EGR był by otwarty auto nie bedzie miało siły a dodatkowo ograniczenie dymienia w logach bedzie bardzo niskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Dlatego napisałem że trzeba wszystkie elementy naprawić , sprawdzić czy też wyregulować. Krótko mówiąc doprowadzić do stanu fabrycznego i wtedy można oczekiwać równomiernej pracy klekota. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Ponad pół roku temu robiłem u siebie uszczelniacze na pompkach - opis tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Przez pierwsze 2-3 tysiące km po wymianie silnik chodził jak zegarek, nic nie bujało, aktualnie 5 tysięcy od wymiany i lekkie, niregularne bujnięcia powróciły, poza tym silnik chodzi bez zarzutów , pomimo wad i uszkodzeń stwierdzonych podczas tamtej roboty Edytowane 27 Czerwca 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Odkopie kotleta. Okazalo się po zdjęciu głowicy że jest pęknięta. Nie wiadomo jak się powiedzie regeneracja. Mechanik proponuję głowicę po regeneracji z AJM . Ma taką bo klient zrobił głowicę a później a mimo to wymienił cały silnik. Podpowiedzcie. Brać tą głowicę i nie przejmować się czy raczej próbować robić swoją lub szukać innej ? Oczywiście cały osprzęt pójdzie nowy. Zastanawiam się nad wtryskami bo do końca jakoś jeździły a za samo sprawdzenie chcą 600 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Bierz głowice z ajm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 4 godziny temu, miro_x napisał: Odkopie kotleta. Okazalo się po zdjęciu głowicy że jest pęknięta. Nie wiadomo jak się powiedzie regeneracja. Mechanik proponuję głowicę po regeneracji z AJM . Ma taką bo klient zrobił głowicę a później a mimo to wymienił cały silnik. Podpowiedzcie. Brać tą głowicę i nie przejmować się czy raczej próbować robić swoją lub szukać innej ? Oczywiście cały osprzęt pójdzie nowy. Zastanawiam się nad wtryskami bo do końca jakoś jeździły a za samo sprawdzenie chcą 600 zł . Mam gotową do założenia od AWXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Dev napisz mi ile taka głowica z awx u Ciebie. choćby dla porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 10 minut temu, miro_x napisał: Dev napisz mi ile taka głowica z awx u Ciebie. choćby dla porównania. ile chcesz dac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 ajm mam za 400 zł, zrobiony do włożenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się