JacekM. Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam problem mianowicie na zimnym silniku samochód się dławi,nieprawidłowo chodzi, spada z obrotów ale nie gaśnie, wydobywa się też nieraz spod maski stuknięcie, śmierdzi benzyną oraz b.dużo pali. Gdy się rozgrzeje chodzi OK. Vag nic nie pokazuje i nie wiem co jest przyczyną :/ Audi A4 B5 1.8 125KM po lifcie silnik APT
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Do sprawdzenia sonda, a jeśli masz LPG to jeszcze szczelność reduktora.
JacekM. Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam LPG od trzech lat, sonda była wymieniana w pazdzierniku 2014
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 To jeszcze sprawdź szczelność reduktora bo może puszcza i zalewa. Jeszcze czujnik temperatury.
JacekM. Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 na gazie mi chodzi dobrze, jedynie na benzynie na zimnym silniku a jak sie rozgrzeje po 10min, jest ok
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 No właśnie - jak reduktor puszcza to takie są objawy.
JacekM. Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) mechanik podejrzewa przepływomierz bo jak wypiął to troche lepiej chodzi ale nie do konca bo nie podjął się wymiany. Nie wiem co robić prosiłbym o jakieś pomysły przed wymianą niepotrzebnych rzeczy. Dzisiaj wyjmę wąż od filtra gazu i jutro odpale na zimnym zobacze jak się zachowuje. Edytowane 20 Lutego 2015 przez JacekM.
goldi Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 To zlogować przepływkę u żony w audi bylo podobnie nie wkrecal się na obroty i to przepływomierz nie masz nikogo aby podmienić na chwile
JacekM. Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 reduktor LPG jest ok. W poniedziałek zamienię przepływkę na drugą używaną i zobacze jak sie bedzie zachowywał
dam-in Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Kolego przed porannym uruchomieniem odepnij przepływkę, jak będzie normalne ssanie to na 100% przepływka- miałem to samo w ARG w zeszłą zimę.
ja74687 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 czyli to nie ona raczej jest winna Zmierz ciśnienie PB, dodatkowo spr. też regulator ciśnienia na listwie
JacekM. Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) to jednak nie przepływomierz, ciśnienie PB ok i regulator też. Poprostu na początku daje za małą mieszankę i spada z obrotów a za jakis czas za dużą i go zalewa, gdy się rozgrzeje jest OK. Nie wiem co juz robić:/ Edytowane 24 Lutego 2015 przez JacekM.
ja74687 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jest jeszcze możliwość że mapy PB się rozleciały przez LPG Zrób mu reset czyli odłącz aku na noc i rano jak podłączysz: Powyłączaj wszystko co zabiera prąd(radio itd.) przekręć zapłon na ok 60s. później wyłącz go na ok 20 - 30 s. i odpal go, tylko nic nie dotykaj, wrzuć luz i dopiero odpal Na początku może troszkę zafalować ale powinno później być już dobrze
JacekM. Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Jest jeszcze możliwość że mapy PB się rozleciały przez LPG Zrób mu reset czyli odłącz aku na noc i rano jak podłączysz: Powyłączaj wszystko co zabiera prąd(radio itd.) przekręć zapłon na ok 60s. później wyłącz go na ok 20 - 30 s. i odpal go, tylko nic nie dotykaj, wrzuć luz i dopiero odpal Na początku może troszkę zafalować ale powinno później być już dobrze Zrobiłem tak dzis rano, ale mechanik kazał odwortnie wszystko włączyc światła ogrzewanie tylnią szybe nawet i jak narazie jest OK odpalił dobrze ale troche czuć benzyną:/
ja74687 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 to co ty za mechanika znalazłeś który kazał włączyć wszystkie odbiorniki prądu Przy podłączeniu aku po dłuższym odłączeniu robisz tzw. adaptację i do tego jest potrzebne aby aku miało jak najwięcej prądu, więc radził bym zmienić mechanika bo widać że nie ma pojęcia o tym co mówi :)Widać że masz jeszcze aku w dobrym stanie ale pamiętaj na drugi raz żeby tak nie robić Pojeździj troszkę na PB żeby te mapy się ładnie poukładały
JacekM. Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 to co ty za mechanika znalazłeś który kazał włączyć wszystkie odbiorniki prądu Przy podłączeniu aku po dłuższym odłączeniu robisz tzw. adaptację i do tego jest potrzebne aby aku miało jak najwięcej prądu, więc radził bym zmienić mechanika bo widać że nie ma pojęcia o tym co mówi :)Widać że masz jeszcze aku w dobrym stanie ale pamiętaj na drugi raz żeby tak nie robić Pojeździj troszkę na PB żeby te mapy się ładnie poukładały nie mam pojęcia tak kazał to zrobiłem, na drugi raz będę wiedział to nie przeszkadzało że włączyłem tyle odbiorników prądu?? aku był przez całą noc odłączony,pojeżdze na samej benzynie i zobacze jak sie zachowuje, gaz mam jak narazie wyłączony nawet go nie włączam.
ja74687 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Nic się nie powinno stać, adaptacja powinna się dobrze wykonać Na drugi raz pamiętaj żeby jak najmniej odbiorników było przy adaptacji Pojeździj na benzynie i powinno być dobrze
JacekM. Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Nic się nie powinno stać, adaptacja powinna się dobrze wykonać Na drugi raz pamiętaj żeby jak najmniej odbiorników było przy adaptacji Pojeździj na benzynie i powinno być dobrze ok przejezdze na samej benzynie i zobacze oby było dobrze a gaz kiedy mogę włączyc??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się