Lukasz_200616 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Hej jak w temacie samochód buczy i drga podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1600-2400 najbardziej odczuwalne na wysokich biegach wystarczy musną pedał gazu i już delikatnie drży, mocne wciśnięcie powoduje mocne wibracje, pytanie czy to wina pompowtrysków czy też poduszki silnika którą mam do wymiany ( wyświetla się ciągle błąd na Vag-u ) lub też dwumasy która nie jest w najlepszej kondycji. wklejam logi z grupy 013 podczas jazdy! http://vaglog.pl/log_204676.html a tutaj na biegu jałowym http://vaglog.pl/log_189271.html Edytowane 20 Lutego 2015 przez Lukasz_200616
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Na czwartym cylindrze widać zakłócenia w zasilaniu pompki w paliwo. Wymień uszczelniacze na pompowtryskach i powinno być dobrze Podczas wymiany zwróć uwagę na zużycie gniazd popowtrysków w głowicy, dobrze było by też zamienić miejscami pompkę z czwartego cylindra na tą z trzeciego. Będziesz wtedy w stanie określić czy to nie była wina pompki Błąd poduszki na Vagu oznacza co najwyżej awarię jej zaworu, który służy do zmiany jej charakterystyki tłumienia i według mnie nie będzie dawał takich objawów .
Lukasz_200616 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Uszczelniacze zostały wymienione a logi zrobione już po ich wymianie, gniazda pompek 2,3,4 są nietknięte jedynie na 1 cyl delikatne przytarcie, po za tym przed wymianą uszczelnień korekcje na 1 cyl były lepsze wahały się w okolicy 0.04 / 0.18 a teraz średnio +0.58 Edytowane 21 Lutego 2015 przez Lukasz_200616
mrc2410 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Uszczelniacze zostały wymienione a logi zrobione już po ich wymianie, gniazda pompek 2,3,4 są nietknięte jedynie na 1 cyl delikatne przytarcie, po za tym przed wymianą uszczelnień korekcje na 1 cyl były lepsze wahały się w okolicy 0.04 / 0.18 a teraz średnio +0.58 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304696-drgania-wydechu-lewarka-i-buczenie-filmik/page-3
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Uszczelniacze zostały wymienione a logi zrobione już po ich wymianie, gniazda pompek 2,3,4 są nietknięte jedynie na 1 cyl delikatne przytarcie, po za tym przed wymianą uszczelnień korekcje na 1 cyl były lepsze wahały się w okolicy 0.04 / 0.18 a teraz średnio +0.58 Uszczelniacze wymieniałeś osobiście, czy zleciłeś komuś ? Żeby zrobić to dobrze to trzeba się na prawdę do tego przyłożyć, dokładność oczyszczenia miejsc styku pompka-uszczelka brązowa-powierzchnia oporowa gniazda i miejsca pracy dolnego uszczelniacza ma decydujące znaczenie dla szczelności połączenia i braku możliwości przedostawania się spalin do kanału paliwowego. Robiłem to niedawno u siebie i nazwał bym to zegarmistrzowską robotą, ale efekty przerosły moje najśmielsze oczekiwania http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Jak do tego momentu uważałem że wszystkie PD-ki bujają mniej lub więcej na wolnych obrotach silnikiem i że pompki mam do wyrzucenia ew. regeneracji, tak teraz mam chyba auto na VP a może CR bo narazie nic nie buja i parametry pompek w dolnych granicach normy Fakt że dużo kilometrów po wymianie nie zrobiłem, może ze dwa tysie, ale jak na auto z powycieranym wałkiem , to chodzi lepiej niż jak go kupiłem sześć lat temu Przepraszam prawie siedem latek Edytowane 21 Lutego 2015 przez piotrsob1
Lukasz_200616 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 Uszczelniacze wymieniał mechanik i niby już to robił nie raz niby u mnie motor nic nie buja na jałowym, chodzi równiutko, jedyne co zauważyłem od kilku dni to to że po długim postoju 6-10h najczęściej z rana zaraz po odpaleniu motor pierdnie lekkiego siwego dymka i kilka razy poszarpie/zabuja całą budą po czym chodzi równiutko.
marek89 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Uszczelniacze wymieniał mechanik i niby już to robił nie raz niby u mnie motor nic nie buja na jałowym, chodzi równiutko, jedyne co zauważyłem od kilku dni to to że po długim postoju 6-10h najczęściej z rana zaraz po odpaleniu motor pierdnie lekkiego siwego dymka i kilka razy poszarpie/zabuja całą budą po czym chodzi równiutko. ten bialy bak to moze byc lekkie przypowietrzenie.....uwazaj na tych mechanikow co wymieniaja oringi to jest naprawde nie latwe zadanie a wiekszosc bagatelizuje to i robi byle jak aby zarobic Uszczelniacze wymieniał mechanik i niby już to robił nie raz niby u mnie motor nic nie buja na jałowym, chodzi równiutko, jedyne co zauważyłem od kilku dni to to że po długim postoju 6-10h najczęściej z rana zaraz po odpaleniu motor pierdnie lekkiego siwego dymka i kilka razy poszarpie/zabuja całą budą po czym chodzi równiutko. ten bialy bak to moze byc lekkie przypowietrzenie.....uwazaj na tych mechanikow co wymieniaja oringi to jest naprawde nie latwe zadanie a wiekszosc bagatelizuje to i robi byle jak aby zarobic na moje oko rysniety oring i przepuszcza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się