dzimny Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Panowie/Panie wydaje mi sie ze zaczyna mi na wysokich biegach delikatnie slizgac sprzeglo.Silnik to 2.0TDI BPW 140 po chipie na ok 170KM I moje pytanie tyczy czy do tego oznaczenia silnika moge wsadzic jakas mocniejsza tarcze sprzeglowa... bo chyba wystarczy wymienic sama tarcze
tomekhxc Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 może z NM trzeba troche zejść bo sprzęgło dostaje po tyłku . albo http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html
dzimny Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 może z NM trzeba troche zejść bo sprzęgło dostaje po tyłku . albo http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html Czy wystarczy sama tarcze mocniejsza zrobic... ? czy cale kpl. sprzeglo z dociskiem... ?
tygrysek83 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 przyszło mi wymienić sprzęgło.. z racji przebiegu wymienie chyba całość/komplet. jak się mają w Waszych b6 sztywne koła z valeo? jakaś różnica w dźwięku? nie dzwoni? przy gaszeniu silnika nie trzepie?
dzimny Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Czy jest mozliwosc wsadzenia tarczy z którejś mocniejszej wersji B7 ??
siwy2326 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tarcza ori obita kevlarem + docisk z BRD i napewno bedziesz zadowolony.
Tazio Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 ja własnie jestem na etapie wymiany sprzegła i bedzie nowy dwumas zregenerowany docisk i tarcza ori obita kevlarem izobaczymy jak to bedzie smigac
tomekhxc Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 ja własnie jestem na etapie wymiany sprzegła i bedzie nowy dwumas zregenerowany docisk i tarcza ori obita kevlarem izobaczymy jak to bedzie smigac ogólnie ludzie chwalą kevlar także powinno być dobrze
Tazio Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 no mam nadzieje foto tarczy obitej kevlarem
Tazio Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Radzikowski chyba tez obija ja robiłem to w Bielsku Białej w firmie Aaronex
elmo814 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 kolego , jak to wyglada cenowo, dociska z czego masz ? nowy czy wzmacniany?
Tazio Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 docisk mam orginalny z brd tylko zregenerowany niestety nie da sie tego docisku wzmocnic za obicie tarczy kevlarem i regeneracja docisku zapłaciłem 280zł
dzimny Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 docisk mam orginalny z brd tylko zregenerowany niestety nie da sie tego docisku wzmocnic za obicie tarczy kevlarem i regeneracja docisku zapłaciłem 280zł To cena Super.... Jak dlugo czekałes na to ?? Bo wiąże sie to z przetrzymaniem samochodu na warsztacie....
Tazio Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 auto postawiłem rano do mechanika po południu miałem juz wyciagniete sprzegło zawiozłem do firmy aaronex tarcze i docisk na drugi dzien musiałem im przywiez nowy dwumas wiec dowiozłem dwumasa kazali mi godzinke poczekac i gotowe zawiozłem wszystko mechanikowi na drugi dzien auto juz miałem do odbioru
djtatra Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Odświeże kotleta :] Kolego Tazio jak tam po dłuższym czasie spisuje się tarcza obita kevlarem z AARONEX??
Tazio Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Siema jak na razie śmiga wszystko dobrze nic się nie dzieje
ZAPi Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Hej ja mam AVF, miałem to samo po programie, wymiana dwumasa na nowy, plus tarcza obita kevlarem u Skoczylasa za 150zł chyba, tarcze mam podwójnie sprężynowaną od 2,5 tdi nie pamiętam już jakiego, a docisk został stary bo był ok. obecnie 165 KM/375nm rok już latam na takim zestawie i bardzo sobie chwale, sprzęgło jeśli chodzi o komfort jeżdżenia, i użytkowania jak seryjne. Edytowane 24 Lutego 2016 przez ZAPi
tygrysek83 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) No i dopadło mnie slizgajace sprzęgło. mam kit Valeo, sztywne, ok rok czasu, do tej pory było ok. mam program, ale nie slizgalo od samego początku. Dopiero od jakiś 2 miesięcy na 4biegu, teraz też na 5. Pytanie: niby na gwarancji, bo rok jeżdżenia, ale jak to ugryźć. Dawać auto do reklamacji? Uziemie się na dwa tygodnie (czas rozpatrzenia reklamacji), czy wyjąć tarczę i obić kewlarem? Albo może uda mi się kupić samą tarczę z kitu Valeo, odd ać do obicia i szybka podmianka? No i niestety z gwarancji d*pa, chyba już minęła, ale i tak jeśli zdejmie tarczę i okaże się ze jest przygrzana to reklamacji by nie uwzglednili. Teraz nie wiem, czekać az zacznie slizgac na całego i potem wymienić na jakieś mocniejsze? Czy wyjąć tarcze i oddać do obicia kewlarem? Wytrzyma to? Edytowane 4 Marca 2016 przez tygrysek83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się