Mesiah Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Nikt fizyki nie oszuka i przy 235 jest gorsze przyśpieszenie niż przy 225. Z drugiej strony różnica jest mała i przy mocnym silniku prawie tego nie czuć.
krzysiekml Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 przy dłubniętym 1.8T w ośce 225 guma do ruszania to nie będę pisał do czego się nadaje
Ans Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Dzięki za wszystkie opinie 225 już na aucie
Ans Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Powiem Ci Damian, że jak widziałem 235 na 8j to bardziej podoba mi się 225 ( a 225/45/17 i tak jest 1cm wyższa od katalogowych 205/55/16 wiec wyglada ok) po świętach możemy sobie spota zrobić to byś zobaczył
nitroo Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Też masz 8J? Bo ja też. Dobra, spotkamy się i obadamy temat
azure Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jeden woli wygląd drugi komfort. Gdybym nie zjeżdżał do PL to zostawiłbym 235/45 Ale że też dużo śmigam w kraju to zamiast używanych przez większość 225/45 wrzuciłem 215/50 i na prawdę sobie chwalę. Fajnie się na tym jeździ. Szerokość zostawiam tym z porsche i ferrari, niech se i mają po 550 Mi 215 stanowczo wystarczy. Fido - zrób w wolnym czasie fotki jak to u Ciebie wyglada, tj. felga vs opona 215/50 - jaką szerokość felg masz?
strzeha Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jesteś pewien że guma 225/45/17 jest wyższa o 1 cm niż 205/55/16 ? Z tego co wiem to przelicza się to jak poniżej 45% z 225 = 10.125 cm wysokości opony dla 225/45/17 55% z 205 = 11.275 cm wysokości opony dla 205/55/16
s3ns Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jesteś pewien że guma 225/45/17 jest wyższa o 1 cm niż 205/55/16 ? Z tego co wiem to przelicza się to jak poniżej 45% z 225 = 10.125 cm wysokości opony dla 225/45/17 55% z 205 = 11.275 cm wysokości opony dla 205/55/16 Strzeha - dobrze liczysz. Ans po prostu za pewne uwzględnił jeszcze różnice jednego cala wynikająca z większej felgi, więc 25,4 mm w średnicy. Po uwzględnieniu tego co napisałeś i *2 wszystko się mniej więcej niweluje i pozostaje różnica 3-4 mm wg mnie. Nie do wyłapania okiem.
Fido Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Fido - zrób w wolnym czasie fotki jak to u Ciebie wyglada, tj. felga vs opona 215/50 - jaką szerokość felg masz? Foty są w galeri ale masz linka. https://plus.google.com/photos/103344824460604702490/albums/5989606043080585201 215/50/17 Zawieszenie 1BE Felga 7,5 "
Mesiah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) W tej Twojej B6 z przodu (z tyłu niby też) przy tak lekkim obniżeniu masz większy negatyw niż u mnie przy -70 Koła leżą jakby mu tonę na maskę wrzucił. Wszystkie B6 tak mają? Bo kiepsko to wygląda. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Mesiah
Fido Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 A ja wiem, chyba tak. Auto puste było jak robiłem foty. Aaaa, dodam że fele z ET 45 Wiem,dystans by się przydał,pomyśli się.
HeresR32 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jak wrzucisz dystans to przy obciążeniu może Ci trzeć o nadkole. W ogóle nie jestem zwolennikiem dystansów szybciej padają przeguby itd. lepiej felgę zmienić.
s3ns Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 W tej Twojej B6 z przodu (z tyłu niby też) przy tak lekkim obniżeniu masz większy negatyw niż u mnie przy -70 Koła leżą jakby mu tonę na maskę wrzucił. Wszystkie B6 tak mają? Bo kiepsko to wygląda. Łuki na błotnikach w B6 wychodzą lekko na zewnątrz. Czym wyrzej tym bardziej. Daje to wrażenie jakby niewielkiego negatywu na kołach. Jak wrzucisz dystans to przy obciążeniu może Ci trzeć o nadkole. W ogóle nie jestem zwolennikiem dystansów szybciej padają przeguby itd. lepiej felgę zmienić. Zależy jaki dystans. Spokojnie może niwelować do osiągnięcia ET na poziomie 30 mniej więcej bez tarcia w B6 Co do felg zgoda, można zmienić. Ale jak masz coś rzadkiego i trudno dostępnego, wtedy zostaje tylko dystans. Na takim 1 cm nie powinno być jeszcze problemów z przyśpieszonym padaniem przegubów.
Mesiah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Styczności z B6 za dużo nie miałem ale to nie wygląda na "wrażenie" : https://plus.google.com/photos/103344824460604702490/albums/5989606043080585201/5989606434236690450?pid=5989606434236690450&oid=103344824460604702490
s3ns Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tez patrzyłem właśnie na to zdjęcie Było zrobione 50 mm z dość bliska patrząć na info z boku, więc sam obraz może być w takim przypadku trochę zniekształcony. Widać poszerzający się błotnik na zewnątrz, ale fakt koło łapie na tym zdjęciu negatyw. Ja aż tak z przodu nie mam u siebie przykładowo.
Mesiah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 I to właśnie jest ocena po zdjęciach. Jeśli to nie przekłamanie obrazu to coś z zawiasem jest nie tak. EOT nie o tym temat.
HeresR32 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Na takim 1 cm nie powinno być jeszcze problemów z przyśpieszonym padaniem przegubów. Raczej nie, swoją drogą znawcy twierdzą że zbieżność powinno sie robić. A jak się jeździ na Vredkach? Głośne? Ja na początku byłem wku.... że je kupiłem z powodu hałasu teraz już się ułożyły i dotarły.
Ans Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jesteś pewien że guma 225/45/17 jest wyższa o 1 cm niż 205/55/16 ? Z tego co wiem to przelicza się to jak poniżej 45% z 225 = 10.125 cm wysokości opony dla 225/45/17 55% z 205 = 11.275 cm wysokości opony dla 205/55/16 Strzeha - dobrze liczysz. Ans po prostu za pewne uwzględnił jeszcze różnice jednego cala wynikająca z większej felgi, więc 25,4 mm w średnicy. Po uwzględnieniu tego co napisałeś i *2 wszystko się mniej więcej niweluje i pozostaje różnica 3-4 mm wg mnie. Nie do wyłapania okiem. napisałem inaczej niż myślałem 235 jest wyższa o 11.4 mm natomiast 225 o 2.4 mm wzgledem 205/55/16 strzeha wszystko możesz sobie wklepać tutaj http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/ Na takim 1 cm nie powinno być jeszcze problemów z przyśpieszonym padaniem przegubów. Raczej nie, swoją drogą znawcy twierdzą że zbieżność powinno sie robić. A jak się jeździ na Vredkach? Głośne? Ja na początku byłem wku.... że je kupiłem z powodu hałasu teraz już się ułożyły i dotarły. względem Cinturato P7 i Eagle f1 asymetric 2 jestem bardzo pozytywnie zaskoczony z przyzwyczajenia wydaje mi się że jadę 120 a jadę ponad 140 :-)
azure Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Fido - zrób w wolnym czasie fotki jak to u Ciebie wyglada, tj. felga vs opona 215/50 - jaką szerokość felg masz? Foty są w galeri ale masz linka. https://plus.google.com/photos/103344824460604702490/albums/5989606043080585201 215/50/17 Zawieszenie 1BE Felga 7,5 " Dzięki - tak myślałem, że to Ty... :-) Wspólnych znajomych mamy:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się