lunatic Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 na 225 bedzie niżej. A na 235 jest jak fabryka podała tylko dziwi mnie dlaczego was rzuca w koleinach. Ja robie rocznie okolo 70tys po pl razem z zagranica różne drogi przejeżdzałem i nigdy nie mialem problemu z koleinami na 235.
azure Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 NIe mów, że nie czujesz jak auto żyje swoim życiem... tzn. "idzie za koleiną" :-)
poczekaj Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Bez przesady z tym życiem własnym życiem w 235/45/17. Jedyna różnica, że przy dohamowaniu w koleinie trzeba trochę mocniej trzymać kierownicę, przy normalnej jeździe czy zmianie pasa nie ma żadnych problemów. Spalanie takie samo jak 215/50/17 (mam takie zimówki), komfort taki sam, duży wybór opon i nawet niezłe ceny. W zamian samochód prowadzi się na zakrętach jak gokart
lunatic Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 dokładnie może lekko przy hamowaniu ale minimalnie. W bmw mam z przodu 255 i też tylko przy hamowaniu wiec albo macie takie luzy w zawieszeniu albo opony liche.
Fido Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 A na 235 jest jak fabryka podała tylko dziwi mnie dlaczego was rzuca w koleinach. Zapraszam w zamojskie. Poczujesz co to koleiny. 1
Darecki8 Opublikowano 30 Września 2023 Opublikowano 30 Września 2023 Panowie, poza wyglądem lepiej założyć 225/45 czy 235/45 jakie są różnice w przekłamaniu jeśli chodzi o prędkość i ogólnie o całość przy napędzie quattro ? Producent zaleca 235/45 czy 225/45 jest dużo gorszym wyborem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się