Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolizja wjechanie w tył..


Rekomendowane odpowiedzi

Witam opiszę wam moją sytuację co się stało jechałem za tirem, a tir przed osobówką. Osobówka gwałtowanie zahamowała tir uderzył ją a ja nie zdążyłem i wbiłem się w tira uszkodzenia jakie posiadam to maska do wymiany, nowa chłodnica, nowe lampy i jakiś wiatraczek za chłodnicą i coś od klimatyzacji nie wiem dokładnie o co chodzi bo jestem w tym zielony tylko kolega rzucił okiem...od policji dostałem mandat i zabrali mi dowód rej. jak sprawa ma się dalej? muszę zrobić jakiś przegląd po kolizyjny na czym on polega ?? kosztuję 94zł czy coś więcej muszę zapłacić? czy mogę zrobić go w innym mieście niż mieszkam i przebywa mój dowód ? pomóżcie mi jak możecie bo ja sam już wariuje od tego cyrku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej musisz doprowadzic auto do stanu takiego aby przeszło przegląd (jak np. lampy) i wtedy idziesz z papierkiem od diagnosty odebrac dowod do starostwa w ktorym został wydany.jakoś tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kwicie który dostałem od policji tzw.skierowanie na przegląd napisali mi takie coś. ..wyciek płynów eksploatacyjnych i usterki po kolizji to na przeglądzie będą skupiać się szczególnie na tym czy wszystko po sprawdzają od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak diagnosta podejdzie, ale raczej tylko to co masz wpisane na kwitku od policji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze będzie tylko żeby mnie nie skasował więcej niż przegląd po kolizyjny 94zł bo i tak już na ładne koszta się naciągnąłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej robisz przegląd w dowolnej stacji na terenie kraju. Jak przejdzie to z kwitem jedziesz do urzędu który wydał dokument czyli tam gdzie go rejestrowałeś i odbierasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz najpierw doprowadzic auto do właściwego stanu technicznego.