Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Mój projekt - AEB dmuchane przez GT2X


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no konkretny wynik :good: Montuj szpere teraz zeby dalo rade sie rozpedzac :decayed:

Opublikowano

Jak uspokoisz ładowanie to przebiegi będą całkim ładne. Jak przewidywałem - celujesz w min 260KM :naughty:

Martwią mnie tylko seryjne hamulce :thumbdown:. Mógłbyś dać chociaż 312mm na przód.

Opublikowano

Hej!

Autko już po końcowym strojeniu. Nie obyło się oczywiście bez problemów, zawsze jakieś się pojawiają, ale GTO dał radę. Autko jeździ pięknie. Teraz trzyma doładowanie 1,5Bar nieco wyżej. Co prawda sama góra i tak została na 1.0-1.1Bar-a, ale przebieg momentu na pewno teraz będzie o wiele ładniejszy bo doładowanie lepiej się trzyma i nie faluje. AFR pod końcem 10.4 ,auto przestało dymić na czarno z nadmiaru paliwa. Dodatkowo okazało się, że podczas tego 2 strojenia seryjna przepływka 70mm z AEB -2.5" przestała mierzyć przy 187g/s. Zamontowana została rurka 3" z VR6 i zrobiona kalibracja. Masa zasysanego powietrza teraz 220g/s. Myślę, że jak już będzie mi się nudziło to podjadę na hamownie dla urozmaicenia to przekonam się jaki będzie wynik. Jednak wrażenia z jazdy mówią, że jest lepiej.

Poza tym to jadąc z powrotem od stroiciela na trasie BB-Katowice (1) złapałem się na tyłek VW Touareg-a 3.0TDI i gość nie umiał mi uciec :kox: A z ogromnych rur wydechowych tego Touareg-a szła chmura czarnego dymu, śmiać mi się chciało. Co więcej jakbym chciał to on wąchałby moją rurę, ale później odpuściłem bo 200km/h na trasie na której jest 70 to zdecydowanie za dużo :> Wrażenia bezcenne :)

Projekt uważam za skończony. Jedyne co chodzi mi po głowie na najbliższą przyszłość to szpera przedniej osi, ale nie wiem czy się zdecyduje na coś takiego do auta codziennego użytku. No i jeśli sprzęgło zaczęłoby ślizgać to wleci na jego miejsce spiek + wzmocniony docisk made by Radzikowski.

Edit:

Aaaa......, hamulce :confused4: Te klocki Ferodo Premier nie dają chyba rady bo się już przypaliły podczas strojenia i hamulce nie są za ciekawe teraz :thumbdown:

Opublikowano

Poza tym to jadąc z powrotem od stroiciela na trasie BB-Katowice (1) złapałem się na tyłek VW Touareg-a 3.0TDI i gość nie umiał mi uciec :kox: A z ogromnych rur wydechowych tego Touareg-a szła chmura czarnego dymu, śmiać mi się chciało. Co więcej jakbym chciał to on wąchałby moją rurę, ale później odpuściłem bo 200km/h na trasie na której jest 70 to zdecydowanie za dużo :> Wrażenia bezcenne

Jeśli nie miał chipa to nie powinno być kłopotu z objechaniem.

Masz rację - 200km/h to zdecydowanie za dużo na seryjnych heblach i zawieszeniu... :thumbdown:

Dlatego nadal będę się tego czepiał - i z tego powodu nie możesz tak zakończyć projektu :disgust:

Opublikowano

Zawiasu nie zmienię, bo jeżdżę tym na codzień i robię często trasy. Denerwowały by mnie stuki zawieszenia na twardym zawiasie. Prawda, że na tym seryjnym zawiasie w zakrętach auto się buja i przechyla. Ale z założenia to audi to miała być szybka ośka na codzień.

Hamulce to co innego bo przydają się nawet na trasie lub w mieście jak chce się dynamicznie przyspieszać i hamować.

Jak narazie mnie nie nosi do tego stopnia, że mam mało :gwizdanie:. A jak zacznie mnie nosić i będę chciał jeszcze dynamiczniej jeździć to pomyśle o heblach. :naughty:

Opublikowano

Poza tym to jadąc z powrotem od stroiciela na trasie BB-Katowice (1) złapałem się na tyłek VW Touareg-a 3.0TDI i gość nie umiał mi uciec :kox:

Zaden powod do satysfakcji, bo to nie jest szybkie auto :)

Ja na serii odchodzilem minimalnie Allroadowi 3.0TDi, a Ty na bank zlalbys mojego ciezkiego dizla :cool1:

Opublikowano

Zawiasu nie zmienię, bo jeżdżę tym na codzień i robię często trasy. Denerwowały by mnie stuki zawieszenia na twardym zawiasie. Prawda, że na tym seryjnym zawiasie w zakrętach auto się buja i przechyla. Ale z założenia to audi to miała być szybka ośka na codzień.

Hamulce to co innego bo przydają się nawet na trasie lub w mieście jak chce się dynamicznie przyspieszać i hamować.

Jak narazie mnie nie nosi do tego stopnia, że mam mało :gwizdanie:. A jak zacznie mnie nosić i będę chciał jeszcze dynamiczniej jeździć to pomyśle o heblach. :naughty:

a moze 1BE?? Do tego duze kola i dosc przyjmnie sie bedzie jezdzic :rolleyes:

Opublikowano

Przeczytalem caly watek i tylko jedno jest okreslenie na tego czlowieka... SZALENIEC. Wielki respect kolego :good: Jak doszedlem do kolektora to mi cenka opadla :kox:

Podobne, wielkie zmiany marza mi sie w mojej eSce ale raczej bede to robil sposobem zza oceanu czyli zakupy i montaz :)

Chyba, ze :mysli: bedziesz mial ochote spedzic urlop we Wroclawiu! :cool1:

Opublikowano

Mnie najbardziej zadziwia jazda tym na seryjnych heblach, które nawet do seryjnej mocy nie bardzo się nadają jak ktoś na ciężkie stopy...

Opublikowano

adams nie popuszcza :decayed: A serio masz racje :) sam w swojej mam serie i jest TRAGEDIA ! Czekam na jarzma pod 312 mm bo tarcze leza i sie marnuja :) Mysle ze bedzie spora poprawa :)

Opublikowano

No tak, heble wazna sprawa. Ja tydzien temu pogialem tarcze ATE ktore maja 1k km przebiegu :wallbash:

Kolego Gregory, wymien tarcze i klocki dla wlasnego bezpieczenstwa :good:

Opublikowano

Kolego Gregory, wymien tarcze i klocki dla wlasnego bezpieczenstwa

Do kozakowania po ulicach nie jest to konieczne, ale jak ktoś lubi korzystać z osiągów na trasie to seryjny hebel jest do bani :thumbdown:

Trzeba uważać kiedy i jak się hamuje

Opublikowano

Witam!

Jest opcja wrzucenia tarcz 312mm na przód, ale nie wiem czy się na to zdecyduje :mysli: Bo z tego co słyszałem to jakiejś mega przepaści nie ma między 288 a 312. 312 są na pewno bardziej odporne na temp. bo większa powierzchnia do zagrzania, ale żeby auto stawało dęba to chyba tak nie ma.

Opublikowano

Przepaści pewnie nie ma, ale sądzę że różnica będzie duża. Działając na większą średnicę tą samą siłą masz większy moment - było coś na fizyce.

To jak dokręcanie śruby kluczem na rurce - jest różnica?

Opublikowano

Nie będę oryginalny, ale - kolektor superancki! :)

Opublikowano

Siema, mialem okazje przejechac sie tym potworem.. i po prostu szok! :shocked: przeokrutny moment i ta moc :evil: , Gregory gdyby jeszcze było bardziej sucho to juz odlot :kox: .. Autko smiało moze startowac z esą, bylo by ciekawie :naughty: , szacuneczek za cały projekt

Opublikowano

Witam!

Aktualnie to dynamiczne przyspieszanie się skończyło bo od kiedy poupalałem troche, i testowałem program mierzący osiągi GPS-Performance, postrzelałem trochę ze sprzęgła to sprzęgło zaczęło ślizgać na dobre. Koło dwumasowe też ma już dosyć bo czuć lekkie szarpnięcia przy dodaniu gazu i odpuszczaniu. Tak więc obniżyłem doładowanie na 1Bar i do czasu wymiany sprzęgła będę tak jeździć. Mocniejsze sprzęgło powinno pojawić się za niedługo.

Opublikowano

moze wyslij do radzika ? Ja mam seryjna tarcze luk + wzmocniony docisk i daje rade w Q :)

Opublikowano

No sprzęgło nie jest właśnie problemem, bo nawet nowe seryjne na wzmocnionym docisku dało by rade, ale dwumas za którego trzeba dać min. 1300zł. Chce zastąpić dwumasa jednomasem. Pytanie ile potrzyma nowy dwumas, żeby znów za pół roku nie musieć tego rozbierać.

Opublikowano

Oki tylko co tam wlozyc zamiast dwumasu ? Sam wiesz ze nawet na Racingforum cos lipnie z wiedza na ten temat...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...