Wandej Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 no konkretny wynik Montuj szpere teraz zeby dalo rade sie rozpedzac
adams78 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Jak uspokoisz ładowanie to przebiegi będą całkim ładne. Jak przewidywałem - celujesz w min 260KM Martwią mnie tylko seryjne hamulce . Mógłbyś dać chociaż 312mm na przód.
gregory Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Hej! Autko już po końcowym strojeniu. Nie obyło się oczywiście bez problemów, zawsze jakieś się pojawiają, ale GTO dał radę. Autko jeździ pięknie. Teraz trzyma doładowanie 1,5Bar nieco wyżej. Co prawda sama góra i tak została na 1.0-1.1Bar-a, ale przebieg momentu na pewno teraz będzie o wiele ładniejszy bo doładowanie lepiej się trzyma i nie faluje. AFR pod końcem 10.4 ,auto przestało dymić na czarno z nadmiaru paliwa. Dodatkowo okazało się, że podczas tego 2 strojenia seryjna przepływka 70mm z AEB -2.5" przestała mierzyć przy 187g/s. Zamontowana została rurka 3" z VR6 i zrobiona kalibracja. Masa zasysanego powietrza teraz 220g/s. Myślę, że jak już będzie mi się nudziło to podjadę na hamownie dla urozmaicenia to przekonam się jaki będzie wynik. Jednak wrażenia z jazdy mówią, że jest lepiej. Poza tym to jadąc z powrotem od stroiciela na trasie BB-Katowice (1) złapałem się na tyłek VW Touareg-a 3.0TDI i gość nie umiał mi uciec A z ogromnych rur wydechowych tego Touareg-a szła chmura czarnego dymu, śmiać mi się chciało. Co więcej jakbym chciał to on wąchałby moją rurę, ale później odpuściłem bo 200km/h na trasie na której jest 70 to zdecydowanie za dużo :> Wrażenia bezcenne Projekt uważam za skończony. Jedyne co chodzi mi po głowie na najbliższą przyszłość to szpera przedniej osi, ale nie wiem czy się zdecyduje na coś takiego do auta codziennego użytku. No i jeśli sprzęgło zaczęłoby ślizgać to wleci na jego miejsce spiek + wzmocniony docisk made by Radzikowski. Edit: Aaaa......, hamulce Te klocki Ferodo Premier nie dają chyba rady bo się już przypaliły podczas strojenia i hamulce nie są za ciekawe teraz
adams78 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Poza tym to jadąc z powrotem od stroiciela na trasie BB-Katowice (1) złapałem się na tyłek VW Touareg-a 3.0TDI i gość nie umiał mi uciec A z ogromnych rur wydechowych tego Touareg-a szła chmura czarnego dymu, śmiać mi się chciało. Co więcej jakbym chciał to on wąchałby moją rurę, ale później odpuściłem bo 200km/h na trasie na której jest 70 to zdecydowanie za dużo :> Wrażenia bezcenne Jeśli nie miał chipa to nie powinno być kłopotu z objechaniem. Masz rację - 200km/h to zdecydowanie za dużo na seryjnych heblach i zawieszeniu... Dlatego nadal będę się tego czepiał - i z tego powodu nie możesz tak zakończyć projektu
gregory Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Zawiasu nie zmienię, bo jeżdżę tym na codzień i robię często trasy. Denerwowały by mnie stuki zawieszenia na twardym zawiasie. Prawda, że na tym seryjnym zawiasie w zakrętach auto się buja i przechyla. Ale z założenia to audi to miała być szybka ośka na codzień. Hamulce to co innego bo przydają się nawet na trasie lub w mieście jak chce się dynamicznie przyspieszać i hamować. Jak narazie mnie nie nosi do tego stopnia, że mam mało :gwizdanie:. A jak zacznie mnie nosić i będę chciał jeszcze dynamiczniej jeździć to pomyśle o heblach.
Flyer Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Poza tym to jadąc z powrotem od stroiciela na trasie BB-Katowice (1) złapałem się na tyłek VW Touareg-a 3.0TDI i gość nie umiał mi uciec Zaden powod do satysfakcji, bo to nie jest szybkie auto Ja na serii odchodzilem minimalnie Allroadowi 3.0TDi, a Ty na bank zlalbys mojego ciezkiego dizla
Wandej Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Zawiasu nie zmienię, bo jeżdżę tym na codzień i robię często trasy. Denerwowały by mnie stuki zawieszenia na twardym zawiasie. Prawda, że na tym seryjnym zawiasie w zakrętach auto się buja i przechyla. Ale z założenia to audi to miała być szybka ośka na codzień. Hamulce to co innego bo przydają się nawet na trasie lub w mieście jak chce się dynamicznie przyspieszać i hamować. Jak narazie mnie nie nosi do tego stopnia, że mam mało :gwizdanie:. A jak zacznie mnie nosić i będę chciał jeszcze dynamiczniej jeździć to pomyśle o heblach. a moze 1BE?? Do tego duze kola i dosc przyjmnie sie bedzie jezdzic
ajax Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Przeczytalem caly watek i tylko jedno jest okreslenie na tego czlowieka... SZALENIEC. Wielki respect kolego Jak doszedlem do kolektora to mi cenka opadla Podobne, wielkie zmiany marza mi sie w mojej eSce ale raczej bede to robil sposobem zza oceanu czyli zakupy i montaz Chyba, ze bedziesz mial ochote spedzic urlop we Wroclawiu!
adams78 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Mnie najbardziej zadziwia jazda tym na seryjnych heblach, które nawet do seryjnej mocy nie bardzo się nadają jak ktoś na ciężkie stopy...
Nosb Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 adams nie popuszcza A serio masz racje sam w swojej mam serie i jest TRAGEDIA ! Czekam na jarzma pod 312 mm bo tarcze leza i sie marnuja Mysle ze bedzie spora poprawa
ajax Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 No tak, heble wazna sprawa. Ja tydzien temu pogialem tarcze ATE ktore maja 1k km przebiegu Kolego Gregory, wymien tarcze i klocki dla wlasnego bezpieczenstwa
adams78 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Kolego Gregory, wymien tarcze i klocki dla wlasnego bezpieczenstwa Do kozakowania po ulicach nie jest to konieczne, ale jak ktoś lubi korzystać z osiągów na trasie to seryjny hebel jest do bani Trzeba uważać kiedy i jak się hamuje
gregory Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 Witam! Jest opcja wrzucenia tarcz 312mm na przód, ale nie wiem czy się na to zdecyduje Bo z tego co słyszałem to jakiejś mega przepaści nie ma między 288 a 312. 312 są na pewno bardziej odporne na temp. bo większa powierzchnia do zagrzania, ale żeby auto stawało dęba to chyba tak nie ma.
adams78 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Przepaści pewnie nie ma, ale sądzę że różnica będzie duża. Działając na większą średnicę tą samą siłą masz większy moment - było coś na fizyce. To jak dokręcanie śruby kluczem na rurce - jest różnica?
bakuś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Nie będę oryginalny, ale - kolektor superancki!
A4 siano Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Siema, mialem okazje przejechac sie tym potworem.. i po prostu szok! przeokrutny moment i ta moc , Gregory gdyby jeszcze było bardziej sucho to juz odlot .. Autko smiało moze startowac z esą, bylo by ciekawie , szacuneczek za cały projekt
gregory Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam! Aktualnie to dynamiczne przyspieszanie się skończyło bo od kiedy poupalałem troche, i testowałem program mierzący osiągi GPS-Performance, postrzelałem trochę ze sprzęgła to sprzęgło zaczęło ślizgać na dobre. Koło dwumasowe też ma już dosyć bo czuć lekkie szarpnięcia przy dodaniu gazu i odpuszczaniu. Tak więc obniżyłem doładowanie na 1Bar i do czasu wymiany sprzęgła będę tak jeździć. Mocniejsze sprzęgło powinno pojawić się za niedługo.
Nosb Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 moze wyslij do radzika ? Ja mam seryjna tarcze luk + wzmocniony docisk i daje rade w Q
gregory Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 No sprzęgło nie jest właśnie problemem, bo nawet nowe seryjne na wzmocnionym docisku dało by rade, ale dwumas za którego trzeba dać min. 1300zł. Chce zastąpić dwumasa jednomasem. Pytanie ile potrzyma nowy dwumas, żeby znów za pół roku nie musieć tego rozbierać.
Nosb Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Oki tylko co tam wlozyc zamiast dwumasu ? Sam wiesz ze nawet na Racingforum cos lipnie z wiedza na ten temat...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się