moskal Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 OOO luuudzie... jaki bulwers. :polew: trafiłes na mój zły humor :kox: :kox: Chodzi mi tylko i wyłącznie o to, że fajnie jak ma się możliwość i umiejętności samemu zająć się taką sprawą jak np przekładka silnika i jego remont, bo można dużo zaoszczędzić, jak wyżej. z tym sie zgodze , do "możliwości" i "umiejetności" dołożyłbym jeszcze "wolny czas" :naughty: :naughty: [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2010, 07:20_________________________________________________BTW mi robocizna wyszła 1500pln ale w tym byly kupione dwie poduchy , łożysko oporowe , uszczlki itp.
Glovash Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 profi robota... oby teraz śmigał jak najdłużej bezawaryjnie... kiedy na hamownie... ??
marewel Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Pozatym dobra robota wykonana z głowa(nie to co u moskala),przyczepie się tylko szlifowania zaworów i gniazd,przez to osiadają niżej i zaworki maja mniejszy skok naprawdę było to konieczne? Jaki olej poszedł?
moskal Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 nie to co u moskala przeciez ty bladego pojęcia nie masz co u mnie było :gwizdanie: BTW chcesz uciszenie ???? :naughty: :naughty: :naughty:
Buba Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 profi robota czy ja dobrze widze czy nie masz kanału
moskal Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 profi robota czy ja dobrze widze czy nie masz kanału z tego co zauważyłem to ma najazdy
adams78 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Panowie, nie ma sensu się wzajemnie obrażać o to, co kto robi ze swoim autem. Jeden umie i ma czasu jak gnoju, a drugi może mniej umie, a może nie ma czasu i warunków? Kanał to fajna sprawa - widzę greg, że nie masz dwóch lewych rąk, więc może warto wykopać?
bakuś Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Nikt tu nikogo nie obraża... A odnośnie na/podjazdów - my również korzystamy z czegoś takiego na warsztacie i na serio wolę wjeżdżać na wózeczku pod auto niż włazić do kanału (docelowo mają być i tak podnośniki, ale mniejsza z tym ). Kanał nie zawsze jest bardziej praktyczny i nie każdy chce/może go wykopać.
gregory Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 Pozatym dobra robota wykonana z głowa(nie to co u moskala),przyczepie się tylko szlifowania zaworów i gniazd,przez to osiadają niżej i zaworki maja mniejszy skok naprawdę było to konieczne? Jaki olej poszedł? Było konieczne. Po wymianie prowadnic zaworowych trzeba skontrolować czy zawór dobrze siedzi i ewentualnie przeszlifować gniazdo. Tam przecież nie jest zbierane 2mm, tylko jakieś ułamki milimetrów tylko po to, aby zawór w 100% dobrze siadł w gniazdo zaworowe. Głowicę robiła mi firma która się tym zajmuje oczywiście od wielu lat, ma doświadczenie i zrobili to co konieczne.[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 18:24_________________________________________________ Kanał to fajna sprawa - widzę greg, że nie masz dwóch lewych rąk, więc może warto wykopać? Kanał chodził mi swego czasu po głowie, ale jak przeliczyłem koszta zbudowania kanału który ma ręce i nogi to okazało się, że kanał mnie przyjdzie tyle co jakiś starszy używany podnośnik dwu kolumnowy z allegro. Kanał fajna sprawa, ale podnośnik jeszcze lepsza bo ma się dojście do auta z dosłownie każdej strony. Na razie zawiesiłem plany budowania czy kupowania podnośnika. Ale w najbliższej przyszłości kto wie. Jak dalej będę tak się bawił przy autach tzn. jak dalej będzie mi się chciało :gwizdanie:
gregory Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 Tobie nie będzie się chciało ? A co, jak w końcu osiągnę stan długotrwałego błogiego zadowolenia z parametrów to tak będzie
Inkognito Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Gregor powiedz mi czy standard n75 wytrzyma mi doładowanie około 1,5 bara?? czy założenie MBC to dobre rozwiązanie??
gregory Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Gregor powiedz mi czy standard n75 wytrzyma mi doładowanie około 1,5 bara?? czy założenie MBC to dobre rozwiązanie?? Jak będzie sprawny lub nowy to na początku sobie poradzi, ale na dłuższą metę niestety nie daje rady. A o MBC to już epopeja napisana na forum, w wielu tematach pisałem jak się zachowuje auto na mbc. Ogólnie doładowanie pojawia się w stanie 1/0 bez względu na to ile gazu wciśniesz. A jeśli auta używa się na co dzień to dobrze mieć płynność.
seves Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Gregory nie masz gdzies pod reka tego filmiku jak Ci ogien strzela z rury? gdzies go kiedys widzialem a teraz szukam szukam i nie umiem znalezc
gregory Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Pucek go kiedyś wrzucał na YT. To chyba ten....., niezły polew był wtedy
seves Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 dokladnie o ten mi chodzilo dzieki wielkie respect niezly szal
Buba Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Pucek go kiedyś wrzucał na YT. To chyba ten....., niezły polew był wtedy na jednym tłumiku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się