Dibo Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 malik nie słuchaj tego, żadne retro. Ty masz future
Wojtek_A4 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Na avusie bylo ladniej. Ta fela robi dopiero robote w 19 calach i ET29. Ale nie mozna powiedziec, ze wyglada zle
Czajeno Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Felgi na żywo wyglądają świetnie na Esie. Gratuluje wyboru.
Splash Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jedyne słuszne felgi do S/RS... bardzo ładne auto
sokolnh Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 też uważam, że poprzednie felgi były ładniejsze
arturo_freestyler Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 fajnie ale za male ja dzis zmienilem z 17 na 19 i komfort dla mnie identyczny :>
malik Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ja dzis zmienilem z 17 na 19 i komfort dla mnie identyczny tia, jasne Wczoraj zafundowałem autku lekką "ściemę"
Norbi Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 ja dzis zmienilem z 17 na 19 i komfort dla mnie identyczny dobre
A3 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 W poniedziałek będę miał okazje przejechać się RS4 B7 na kompresorze podajże 512KM motor cały zakuty itp, uwierze w moc jak zobacze wykres :tongue4: , ale po powrocie napewno napisze tutaj jak to chodzi Mailk czy temat kompresora u Ciebie aktualny?
malik Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Widze, ze logo S4 wrocilo... Trza w końcu jakoś te laski rwać
adamooo Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 malik wystaczy że zobaczą dekielki na zaciskach i już będą miały mokro a jeszcze jak zobaczą kierownika :gwizdanie: będą sie pytały...."aaaa kto Ci załatwił takie ładne dekielki"
A3 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 No i już jestem po jazdach RS4 B7 z kompresorem, wykres auta to 512,8KM i 672.9NM dopiernicza to okrutnie a świst tego kompresora MTM masakra do sety ma to 4,4 sek jak mierzyliśmy i wrażenie naprawde konkretne Jestem jak najbardziej za tym żeby montować to cudo do B7 wtedy jest auto które ładnie wygląda i super jeździ, jedyne co odstrasza to cena takich modów bo sam kompresor kosztuje kosmos plus jeszcze inne graty, z tego co rozmawiałem można to zrobić taniej na mniejszej mocy i nie kuć silnika bo RS4 znajomego miała zakuty motor. Polecam
variocustoms Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Malik i jak już wjeździłeś się w nowy zawias? Mam nadzieję, że nie przeginasz z prędkością w zakrętach
malik Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zawias zainstalowany. Trochę było problemów i niestety tył jest do poprawki (muszę podnieść o 12mm) żeby był identycznie jak przód. Na razie wygląda jakbym miał w bagażniku dwa worki cementu
variocustoms Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dyfer masz za ciężki pamiętaj, że tylny błotnik jest osadzony niżej niż przedni ale jak zrobisz tak jak mam ja to chyba będzie bliskie ideału
Rekomendowane odpowiedzi