Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BHF] S4 4.2l V8 344PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

malik nie słuchaj tego, żadne retro. Ty masz future :naughty:

Opublikowano

Na avusie bylo ladniej.

Ta fela robi dopiero robote w 19 calach i ET29.

Ale nie mozna powiedziec, ze wyglada zle :)

Opublikowano

Felgi na żywo wyglądają świetnie na Esie.

Gratuluje wyboru.

Opublikowano

też uważam, że poprzednie felgi były ładniejsze :wink4:

Opublikowano

Fele mega. Planuje takie same :good:

Opublikowano

ja dzis zmienilem z 17 na 19 i komfort dla mnie identyczny

:polew: tia, jasne

Wczoraj zafundowałem autku lekką "ściemę" :decayed:

IMG_1165%20copy.jpg

IMG_1153%20copy.jpg

IMG_1173%20copy.jpg

Opublikowano

ja dzis zmienilem z 17 na 19 i komfort dla mnie identyczny

dobre :decayed:
Opublikowano

nooo bajerancko z ta sciemka :)

Opublikowano

Widze, ze logo S4 wrocilo... :D

Opublikowano

W poniedziałek będę miał okazje przejechać się RS4 B7 na kompresorze podajże 512KM motor cały zakuty itp, uwierze w moc jak zobacze wykres :tongue4: :tongue4: , ale po powrocie napewno napisze tutaj jak to chodzi :)

Mailk czy temat kompresora u Ciebie aktualny? :naughty:

Opublikowano

Widze, ze logo S4 wrocilo... :D

Trza w końcu jakoś te laski rwać :polew:

Opublikowano

malik wystaczy że zobaczą dekielki na zaciskach i już będą miały mokro :kox: a jeszcze jak zobaczą kierownika :gwizdanie: będą sie pytały...."aaaa kto Ci załatwił takie ładne dekielki" :decayed:

Opublikowano

dobra ściema nie jest zła :naughty:

Opublikowano

No i już jestem po jazdach RS4 B7 z kompresorem, wykres auta to 512,8KM i 672.9NM dopiernicza to okrutnie a świst tego kompresora MTM masakra :kox: do sety ma to 4,4 sek jak mierzyliśmy i wrażenie naprawde konkretne :good:

Jestem jak najbardziej za tym żeby montować to cudo do B7 wtedy jest auto które ładnie wygląda i super jeździ, jedyne co odstrasza to cena takich modów bo sam kompresor kosztuje kosmos plus jeszcze inne graty, z tego co rozmawiałem można to zrobić taniej na mniejszej mocy i nie kuć silnika bo RS4 znajomego miała zakuty motor.

Polecam :)

Opublikowano

Malik i jak już wjeździłeś się w nowy zawias? Mam nadzieję, że nie przeginasz z prędkością w zakrętach :)

Opublikowano

Zawias zainstalowany. Trochę było problemów i niestety tył jest do poprawki (muszę podnieść o 12mm) żeby był identycznie jak przód. Na razie wygląda jakbym miał w bagażniku dwa worki cementu :)

Opublikowano

WOW! Dawaj foty! :kox:

Opublikowano

Dyfer masz za ciężki :) pamiętaj, że tylny błotnik jest osadzony niżej niż przedni ale jak zrobisz tak jak mam ja to chyba będzie bliskie ideału :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...