zen8000 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania z miejsca czuć wibracje na kierownicy i całej budzie. Dodam że muszę puszczać sprzęgło bardzo delikatnie bo gdy ruszam obróty silnika bez dodawania gazu delikatnie spadają Tak jak by miał za ciężko. Więc często podczas ruszania lub zawracanie muszę trzymać obroty na ok 1000 -1200 rmp wtedy wibracje znikają a auto jedzie normalnie. Myślałem że może po wymianie poduszek silnika będzie jakaś poprawa niestety nie. Pytanie brzmi czy to poduszka silnika czy dwumas a może coś jeszcze innego. Proszę o pomoc autko mam od nie dawna i niewiem czy to normalne. Przedtem miałem 2.4v6 i ruszał elegancko bez gazu więc nie wiem czy to przyzwyczajenie czy coś nie tak Wibracje są odczuwalne głównie na wolnych obrotach i trzeba dodać gazu by nie zdechł Może poduszka skrzyni albo plecionka
tomek29 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania z miejsca czuć wibracje na kierownicy i całej budzie. Dodam że muszę puszczać sprzęgło bardzo delikatnie bo gdy ruszam obróty silnika bez dodawania gazu delikatnie spadają Tak jak by miał za ciężko. Więc często podczas ruszania lub zawracanie muszę trzymać obroty na ok 1000 -1200 rmp wtedy wibracje znikają a auto jedzie normalnie. Myślałem że może po wymianie poduszek silnika będzie jakaś poprawa niestety nie. Pytanie brzmi czy to poduszka silnika czy dwumas a może coś jeszcze innego. Proszę o pomoc autko mam od nie dawna i niewiem czy to normalne. Przedtem miałem 2.4v6 i ruszał elegancko bez gazu więc nie wiem czy to przyzwyczajenie czy coś nie tak Wibracje są odczuwalne głównie na wolnych obrotach i trzeba dodać gazu by nie zdechł Może poduszka skrzyni albo plecionka Witam no napewno jest róznica miedzy momentami tych silników mimo wszystko nie powinienes mieć kłopotów z ruszaniem
zen8000 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Na ciepłym jest trochę lepiej mam nadzieję że to nie dwumas po jeżdżę jeszcze trochę i zobaczę proszę o jeszcze jakieś pomysły. W piątek niunia idzie do mechanika na wymianę rozrządu może on coś wymyślić. Przy okazji na co zwrócić uwagę przy wymianie rozrządu Edytowane 4 Marca 2015 przez zen8000
undek Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Dołączę się, u mnie podobnie. Przy ruszaniu bez gazu łatwo silnik zdusić, co jest trochę dziwne. Na biegu jałowym czuć wibrację i drżenie kierownicy, na wyższych obrotach dość wyraźnie słychać "buczenie" silnika . Myślałem o wymianie poduszek ale widzę, że u Ciebie nie przyniosło efektu. Przebieg u mnie to 205 tyś potwierdzony w serwisie chociaż i z tym nie do końca zawsze jest pewnie. Zastanawiam się czy dwumas (sprzęgło wymienione przy 190tyś) może powodować takie właśnie drżenie samochodu czy może wydech już się kończy.
zen8000 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 no to jest nas dwóch. Przy wyrzszych obtotach nic nie słychać u mnie.. Chyba.. Poduszki i tak musiałem wymienić bo były obcieknięte zero poprawy mam nadzieje że to nie dwumas. Ale to by tlumaczyło zamały moment podczas ruszania Chwycilem dziś za końcówkę wydechu to tak samo wibruje jak na kierownicy. Ale pewnie jak by dwumas bił to wydechem też by rzucało
jacek70 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 A może to poduszki silnika? Uszkodzony wydech będzie głośny , ale na pewno nie będzie z powodu wydechu drgań na kierownicy.
zen8000 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Przecież napisałem że poduchy wymieniłem
endriuupb Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 hej poduszki silnika wymieniłeś a czy skupiłeś się na wsporniku silnika z przodu auta, znalazłem post pod tytułem Regulacja biegu jalowegona 2 czy 3 zakładce poruszony jest problem wpływu ustawienia wspornika, jeśli ktoś wcześniej coś grzebał mógł źle ustawić to ustrojstwo....mam podobny problem na zimnym silniku i od jakiegoś czasu również szukam na to odpowiedzi....i zbieram informacje od różnych stron:)
undek Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 to jest bardzo ciekawa teza... też to sprawdzę ...
SebolA4 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Ja obstawiam na wydech. U mnie po wymianie plecionki zaczęły się drgania na kierownicy. Będę jechał na poprawkę.
zen8000 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 Szczerze wątpię by to był odbojnik po wymianie rozrządu gdy silnik chwilę chodził bez przedniego pasa wibracje nadal były PYTANKO JESZCZE JAKIE KOŁO DWU MASOWE ZE SPRZĘGŁEM ZAMOMONTOWAC?? SŁYSZAŁEM ŻE PASUJE OD AWX I BEX NA ALLEGRO NIE MOGE ZNALEŚĆ NOWEGO DO BFB A DO AWX JEST MASA CZY ONE PODCHODZĄ P&P??
SebolA4 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 z tego co wiem awx podchodzi cały komplet
zen8000 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Znalazłem lukasa komplet ze sprzęgłem od awx ok 1500 zlociszy warto czy może szukać coś innego. Do jakiej mocy starcza taki dwumas i sprzęgło? Chodzi o to że mam w planach chipa wraz z wymianą pewnego osprzętu i nie chce by zachwile padło coś co nie dawno wymieniłem
doktorek83 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Witam nie wiem czy w temacie u mnie drgania są przy przyspieszaniu już raz to naprawiałem wewnętrzny prygób teraz mam z drugim ten sam problem pęknięta guma trochę piasku i jest jazda bez trzymanki bo kiera przy dodaniu gazu wibrzy...
zen8000 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Witam nie wiem czy w temacie u mnie drgania są przy przyspieszaniu już raz to naprawiałem wewnętrzny prygób teraz mam z drugim ten sam problem pęknięta guma trochę piasku i jest jazda bez trzymanki bo kiera przy dodaniu gazu wibrzy... nie u mnie kolego na postoju się to działo wibruje kiera i cała buda wychodzi na to że dwu mas poszedł jeszcze nie wymieniałem dam znać czy obiway znikną po wymianie kola dwumasowego
jaworek346 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 widze, że temat umarł, ale może ktoś napisze czy rozwiązał problem. u mnie czuć drgania w kabinie na wolnych obrotach powyzej 1000RPM jest cicho.
siwak Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Czy ktoś znalazł przyczynę owych wibracji ??
zen8000 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 Wymieniłem po koleiPoduszki silnika oripoduszka odbojnik w pasie przednim LEMFORDERpoduszka skrzyni biegów LEMFOREDRteraz jest jednomas ogólnie po wymianie poduszek na postoju jest juz dużo lepiejNiestety doszedł problem z jednomasem podczas gwałtownego przyspieszania 1800-3000rpm są duże wibracje silnika i skrzyni.Wymienię podporę wału może będzie lepiej
Davibb Opublikowano 22 Stycznia 2021 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Witam serdecznie. Mam problem. Audi a4 b7 1.8 t Auto drga podczas przyspieszania Nie ma tragedii ale tak być nie powinno. Najbardziej czuć to na 3 biegu, zaczyna się przy około 4 tys. Zauważyłem że podobnie do tego lekko drga lewarek od zmiany biegów. W Audi wymieniono. Przguby wewnętrzne Górne wahacze z przodu po 2 z każdej strony Zwrotnica od strony kierowcy Jest lepiej jak było ale drgania dalej są. Może ktoś ma pomysł na co teraz kierować mechanika. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się