Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myśłałem o kursie i takim na śniegu też na pewno sama frajda nauki czegoś nowego jest warta tego :) dobrze, że poruszasz ten temat bo nie tylko modyfikacje samochodu są ważne ale też i własne umiejętności . :thumbup1:

Kurde ludziska aż fajnie się czyta jak dbacie o autka [ :good:] , własnie dlatego dołączyłem do a4 klub [:a4fan:] kilka detali w zewnątrz i już w ogóle będzie miazga Arek [:good:] co tu duż gadać, podoba mi się i autko i Twoje podejście do tematu, mam nadziej że będzie okazja się kiedyś spotkać na jakimś zlocie [:good:] Oby tak dalej !!!

Jak najbardziej jestem za by się zobaczyć kiedyś na jakimś większym spocie, zobaczymy co czas przyniesie :)

Spróbuj, wtedy dopiero odkryjesz frajdę z pracy i kasy jaką włożyłeś w Twoje auto.

Zobaczysz jak wiele potrafi.

Tor w MG ma bardzo śliską nawierzchnię, nie niszczy opon, a obnaża wszystkie braki techniki, zwłaszcza po deszczu.

Potem zaczniesz się bać jeździć z "szybkimi" kumplami, bo gdy jedziesz z kimś szybko, widzisz i wiesz jakie błędy popełnia, to skóra cierpnie ;)

Opublikowano

Sam tez myslalem o takim kursie.. Tymbardziej se jestem swierzo po takiej sytuacji gdzie nie wyprowadziłem auta z nadsterownosci w deszczu.. I zle sie skończyło.

Orientuje sie ktoś gdzie w okolicach poznania jest takie cos?

Opublikowano

Sam tez myslalem o takim kursie.. Tymbardziej se jestem swierzo po takiej sytuacji gdzie nie wyprowadziłem auta z nadsterownosci w deszczu.. I zle sie skończyło.

Orientuje sie ktoś gdzie w okolicach poznania jest takie cos?

Masz tor Poznań za rogiem, dawniej szkolił tam "profesor" czyli Szwagierczak.

Musisz się zorientować w temacie szkoleń na torze.

Opublikowano

Postanowiłem założyć stożek oczywiście nie taki za 30zł z biedronki ;) tylko coś markowego. W końcu podczas relaksującej jazdy będą dźwięki jak przystało na turbo benzynę.dscx7hp5.jpg

Opublikowano

A to nie będzie tak ze stożek będzie ciągnął ciepłe powietrze z silnika i reszty można się domyśleć.

Opublikowano

Arus pisze walorach dźwiękowych. Mocy ma już wystarczajaco ;)

Opublikowano (edytowane)

z tym stożkiem to różnie bywa, widziałem jakiś czas temu testy rożnych topowych producentów i najlepsze jest to że w wielu przypadkach moc auta po takim tuningu była niższa :P

sprawdzisz moc po tym modzie "? ciekawy jestem czy nic nie ucieknie rumaków :)

Edytowane przez Lorence
Opublikowano (edytowane)

To walor tylko dźwiękowy. Nie wiem jakich producentów były te testy Ale też słyszałem że stozki któregoś znanego producenta odejmowal ale nie był to piperceoss. Moim zdaniem dobry stożek powinine parę km dodać ale bardziej na papierze niż w odczuciu gorzej raczej nie będzie. Seryjny filtr spore opory dodaję. Czy moc sprawdze? Tak ale na maha gdzieś pojadę chyba. Grześka już nudzić nie chce o hamownie bo za dużo ma roboty innej niż moje pierdolki;D ale kto wie moze sie ugnie ;)

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Jak dla mnie szkoda kasy na kolejne pomiary, auto zasuwa i wystarczy.

Opublikowano

Mnie interesuje porównanie dyno do maha to tylko dla siebie chce sprawdzić no i dla jednej osoby w sumie. Niektórzy uważają że dyno to nie hamownia :) ciekawi mnie dlaczego.. ;)

Opublikowano

Jarek920, na biednego nie trafiło ;)

Opublikowano

Dobra osłona i powinno być ok.masz dp owinietego?

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pewnie że jest ;). Osłonę trzeba troszku przerobić bo aktualna jest do puszki filtra mocowana ale ogarniemy temat.

Opublikowano

Zobacz, podobna moc i Nm, fwd, ale zakładam, że 200kg mniejsza masa i taki wynik.

Do 100 dostanie solidnie, ale powyżej obawiam się, że A4 będzie musiała uznać wyższość skodziny ;)

20c980990ddf83dbmed.jpg

Opublikowano

Pytanie czy chciałbyś jeździć taką skodą co jest "odrobine" szybsza powyżej 100km/h, ale ma kure na masce i problem z trakcja przy dynamicznych włączaniu do ruchu i/lub zakręcie.

Opublikowano

Niedługo prawdopodobnie zmierze rl wynik 100-200 11sek to już bardzo ładnie ale tak jak mówisz to oska jest. Ciekaw jestem jak to u mnie wypadnie na tym urządzeniu :) 0-200 i tak w audi lepsze na pewno ;P. W tym miesiącu stożek doczeka się montażu jakas korekta możliwie i zmiana pompy w baku na wydajniejsza bo te z tfsi nie dają rady na dłuższą metę przy prawie 360HP.. obstawiam ok 320 realne nowa pompa powinna pochodzic dkuzszy czas a nie dwa miesiące jak u mnie. Na jaka bede zmienial to dam znać po rozwiązaniu sprawy bo sam jeszcze nie wiem.

Opublikowano

Pytanie czy chciałbyś jeździć taką skodą co jest "odrobine" szybsza powyżej 100km/h, ale ma kure na masce i problem z trakcja przy dynamicznych włączaniu do ruchu i/lub zakręcie.

+1,

Poza tym widać że Arek autko robi z upodobania do takich modyfikacji a nie po to żeby teraz siedzieć i wyszukiwać auta w kraju które mogą być szybsze....

Opublikowano

Pytanie czy chciałbyś jeździć taką skodą co jest "odrobine" szybsza powyżej 100km/h, ale ma kure na masce i problem z trakcja przy dynamicznych włączaniu do ruchu i/lub zakręcie.

Gdybym chciał jeździć taką skodą, zapewne bym ją kupił zamiast tej A4, którą obecnie z takim kunsztem Arek modyfikuje.

Poczytaj nieco posty wcześniejsze zamiast pisać bzdety, gdyż niedawno zastanawialiśmy się jakie realne 100-200 ma obecny setup, bo Arek nagrał do 190 i ciekawiło nas jak przedstawia się to realnie.

Pytanie czy chciałbyś jeździć taką skodą co jest "odrobine" szybsza powyżej 100km/h, ale ma kure na masce i problem z trakcja przy dynamicznych włączaniu do ruchu i/lub zakręcie.

+1,

Poza tym widać że Arek autko robi z upodobania do takich modyfikacji a nie po to żeby teraz siedzieć i wyszukiwać auta w kraju które mogą być szybsze....

Nikt nie siedzi i nie wyszukuje szybszych aut, jedynie spekuluje jaki wynik może osiągnąć to 2.0T.

Moc i Nm bardzo zbliżone, a zastanawialiśmy się czy 11s jest realne.

Również polecam poczytać (ze zrozumieniem) wcześniejsze posty, wątpię, aby Arek potrzebował "obrońców".

Niedługo prawdopodobnie zmierze rl wynik 100-200 11sek to już bardzo ładnie ale tak jak mówisz to oska jest. Ciekaw jestem jak to u mnie wypadnie na tym urządzeniu :) 0-200 i tak w audi lepsze na pewno ;P. W tym miesiącu stożek doczeka się montażu jakas korekta możliwie i zmiana pompy w baku na wydajniejsza bo te z tfsi nie dają rady na dłuższą metę przy prawie 360HP.. obstawiam ok 320 realne nowa pompa powinna pochodzic dkuzszy czas a nie dwa miesiące jak u mnie. Na jaka bede zmienial to dam znać po rozwiązaniu sprawy bo sam jeszcze nie wiem.

Też jestem ciekawy, 0-200 też może być zbliżone, myślę, że więcej niż 1s nie tracisz to ośki, a do 100 urywasz ;)

Te pompy chyba są generalnie problemem, przy robieniu programu w CompSport również mi wymienili, bo nawet przy serii nie dawała rady, ale potem było ok, ale 245ps to nie 355ps ;)

Opublikowano

KmK, sam piszesz bzdety a mnie się czepiasz.

Obawiasz się, że A4 będzie musiało uznać wyższość skodziny o IDENTYCZNEJ mocy i momencie? Ja się nie obawiam, to jest pewne bo fizyki się nie da oszukać z racji masy i strat w napedzie.

Stwierdziłem tylko, że skodzina to auto zmodzone na siłe, chyba tylko do ściągania się z rolki.

Arek ma na filmiku ok 9s do 190km/h i na racelogicu będzie ok 2s więcej uwzględniając zaokrąglenia itp.

Po cichu jednak obstawiam, że u Arka gdy pojedzie z rana na czczo na dobrym paliwie typu Pb100, z dobrym ciśnieniem w oponach, bez zapasówki, 1/5 baku i nie pod wiatr :) , turbo dmuchnie na wyższych biegach więcej i realna moc wyjdzie większa niż na zmierzoną przez co będzie szybszy niż skodzina.

W moich szacunkach zakładam również, że wspomniana skodzina realnie nie ma takiej mocy tylko ma zawyżoną przez hamownie.

Opublikowano

KmK, sam piszesz bzdety a mnie się czepiasz.

Obawiasz się, że A4 będzie musiało uznać wyższość skodziny o IDENTYCZNEJ mocy i momencie? Ja się nie obawiam, to jest pewne bo fizyki się nie da oszukać z racji masy i strat w napedzie.

Stwierdziłem tylko, że skodzina to auto zmodzone na siłe, chyba tylko do ściągania się z rolki.

Arek ma na filmiku ok 9s do 190km/h i na racelogicu będzie ok 2s więcej uwzględniając zaokrąglenia itp.

Po cichu jednak obstawiam, że u Arka gdy pojedzie z rana na czczo na dobrym paliwie typu Pb100, z dobrym ciśnieniem w oponach, bez zapasówki, 1/5 baku i nie pod wiatr :) , turbo dmuchnie na wyższych biegach więcej i realna moc wyjdzie większa niż na zmierzoną przez co będzie szybszy niż skodzina.

W moich szacunkach zakładam również, że wspomniana skodzina realnie nie ma takiej mocy tylko ma zawyżoną przez hamownie.

Kompletnie nie o to mi chodzi, dlatego jednak uważam, że bzdety piszesz Ty ;)

Nie ma się co spinać, raz jeszcze napiszę, chodzi mi jedynie o pokazanie, że 11s może być trudne do osiągnięcia dla A4, bo nad tym były rozważania, na dowód czego przytaczam tą nieszczęsną skodzinę.

Nie szukam szybszych, nie to jest moim zamiarem, bo niby po co ?

Tak jak piszesz, fizyka będzie górą, żadnego znaczenia nie ma co jest szybsze.

Skodzina ma K04, zmienione wtryski, IC i wydech całość robiona przez CS.

Czy ja wiem czy na siłę, to chyba stage3.

Może ma zawyżoną moc, ale z tego co pamiętam CS nie miał nigdy większego z tym problemu.

Niemniej jednak sam musisz przyznać, że skoro na filmiku ma 9s do 190, a jak wiadomo realnie nie jedzie wtedy 190, to licznikowo trzeba podciągnąć jeszcze pod 210 przynajmniej, tym samym zajmie to nieco więcej czasu, ile dowiemy się niebawem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...