AB7 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Hejka w ten piękny dzień :-) dokładnie tydzień temu wleciały u mnie następujące graty: 1) K03S (hybryda z wkładem 2080H) 2) Wtryski Saab 373cc@3bar 0 280 156 023 3) FMIC 4) DP (kat out) 5) Nowy filtr paliwa + pierdołki jak filtr powietrza + olej motul 5w40 itd… W ostatni czwartek byłem na strojenie tego wszystkiego. Po kilku próbach wyszedł wynik (PB 98): 228KM i 340 NM (w sumie mało jak na te graty). Link do wykresu: https://www.facebook.com/1431232843778695/photos/pcb.1611455912423053/1611455399089771/?type=1&theater Tuner mówił że więcej nie da rady, bo zaczyna się spalanie stukowe, cofa zapłon i EGT rośnie (tuner wspominał coś, że to może być słaba pompa paliwa). Pokornie i w sumie zadowolony wróciłem do domu. W piątek po południu auto jechało jakby miało z 150 koni (masakra). Nie przerywał ani nic takiego, ale po prostu nic nie wgniatało w fotel. Check enigine się NIE świecił. VAG pokazał jeden błąd w ecu: 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded Skasowałem błąd i znowu było wszystko super. Pełna moc. W sobotę to samo, znowu muli i znowu ten sam błąd. Usunąłem błąd i postanowiłem logi zrobić w dniu dzisiejszym. O to i one: 115 + 118: http://vaglog.pl/log_207636.html 002 + 033: http://vaglog.pl/log_207635.html 034 + 020: http://vaglog.pl/log_207637.html Proszę o Waszą ocenę + pomoc. Czy ktoś potwierdzi mi, że „słaby” wynik oraz błąd wynika z słabej pompy paliwa i za małe ciśnienie na listwie (za małe ciśnienie i pompa leje na maksa)? Niestety nie znam żadnego mechanika w Bydgoszczy który by mi zmierzył ciśnienie na listwie, tym bardziej dynamicznie (a tylko to jest wiarygodne). Jeśli ktoś mi potwierdzi, że problem leży prawdopodobnie w układzie paliwowym, to jutro z rana natychmiast kupuje pompkę walbro 255. Dzięki Panowie za uwagę oraz za pomoc. pozdrawiam, Marcin P.S.: wszystkie logi + chip robiony na PB98 (LPG w ogóle proszę nie brać pod uwagę, ponieważ nie jest skalibrowana i nie jeżdżę na podtlenku Edytowane 8 Marca 2015 przez AB7
Imhotet Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Łukasz dobrze gada polać mu W sumie jak na 2080 to słabo wyszło, dokrec gruche i jeszcze mozna podciagnać boost na koncu. turbo ma clipping ? Giver składał turbo ? Edytowane 8 Marca 2015 przez Imhotet
McGiver Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Łukasz dobrze gada polać mu W sumie jak na 2080 to słabo wyszło, dokrec gruche i jeszcze mozna podciagnać boost na koncu. turbo ma clipping ? Giver składał turbo ? grucha seria ustawiona, wirnik bez clipa, całosć na oryginale KKK i wkład 2080H
gregor10 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Skomentuje to krótko - skoro oni sugerują słabą pompe paliwa słabą to ja nie mam pytań Tak nawiasem mówiąc to po logach to tam jest bida - lepszą moc robi się w seri BEX + dp + soft
Imhotet Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 true story u mnie na podobnych przeplywach i zaplonie lepszym u Grzesia pokazało 215hp ;P
gregor10 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 true story u mnie na podobnych przeplywach i zaplonie lepszym u Grzesia pokazało 215hp ;P moja hamownia jest bezlitosna
AB7 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Panowie, dziekuje za udzial. Zeby mnie nikt nie zrozumial zle, nie chodzi mi o to aby kreski jak najwiecej pokazaly, tylko o to aby autko bylo sprawne oraz dobrze (zdrowo) zestrojone. Edit: tak turbinka jest od Giverka. Edytowane 8 Marca 2015 przez AB7
Łukasz13 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Nie nakręcajcie chłopaka, kwestia kalibracji wtrsyków i będzie dobrze, true story u mnie na podobnych przeplywach i zaplonie lepszym u Grzesia pokazało 215hp ;P Ja jakoś nie widzę tu loga zapłonu więc może nie warto wyciągać pochopnych wniosków.
gregor10 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Nie nakręcajcie chłopaka, kwestia kalibracji wtrsyków i będzie dobrze, true story u mnie na podobnych przeplywach i zaplonie lepszym u Grzesia pokazało 215hp ;P Ja jakoś nie widzę tu loga zapłonu więc może nie warto wyciągać pochopnych wniosków. A jak byś widział to też nic konkretnego byś nie mógł powiedzieć bez hamowni tak na prawde Kalibracja pomoże tylko na korekty, a to nie wszystko.
AB7 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Bede bardzo wdzieczny jesli by ktos konkretnie w punktach wymienil, co jest zle w tym sofcie. Edytowane 9 Marca 2015 przez AB7
Imhotet Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Nie nakręcajcie chłopaka, kwestia kalibracji wtrsyków i będzie dobrze, true story u mnie na podobnych przeplywach i zaplonie lepszym u Grzesia pokazało 215hp ;P Ja jakoś nie widzę tu loga zapłonu więc może nie warto wyciągać pochopnych wniosków. widze cofanie, a jak nie potrafił skalibrowac wtrysków to raczej mapy zaplonu tez nie porezał wiec jest seria. wystarczy. ab7 chyba najlepsze rozwiazanie jakby Ci przywrócili serie oddali hajs i zrób to u kogoś z rekomendacji Edytowane 9 Marca 2015 przez Imhotet
AB7 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) mam jeszcze taki log (032 + 003), ale niestety cos poszło nie tak podczas pomiaru bo ucieło mi kompletnie dolne obroty: http://vaglog.pl/log_207638.html Edytowane 9 Marca 2015 przez AB7
Imhotet Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Jednak zapłon całkiem dobry no pierwsze co to mozesz im wytknąć te wtryski ze nie skalibrowane, masz wartosci po -10 w kanale 33 a powinny oscylowac w koło 0
AB7 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Tuner mnie poprosił o dodatkowe logi (030, 031, 032). Akurat je porobiłem. Przed jazdą, usuwam wszystkie błędu z ECU nawet jeśli nie jest nic zapisane. Przped pierwsą jazdą oraz przed kasowanie błedów sprawidziłem zawartośc bloku 032: 09% oraz -15,6% Print: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5dad6015826f4a20.html Logi: 030 + 031: http://vaglog.pl/log_207749.html 032 + 090: http://vaglog.pl/log_207750.html Edytowane 9 Marca 2015 przez AB7
AB7 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Nie wiem :-) prosil to zrobilem a przy okazji wrzucilem na forum :-) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Update: Dzisaj byłem u chłopaków z BRK na korekcie. Wklejam logi poniżej. Na razie nie wywala żadnych błędów w ECU i mam wrażenie, że autko znacznie lepiej się zbiera: Dynamiczne: 115+118: http://vaglog.pl/log_208755.html 020+003: http://vaglog.pl/log_208756.html 002+033: http://vaglog.pl/log_208753.html 001+031: http://vaglog.pl/log_208752.html (coś mi nie wyszło ) Statyczne (na samym końcu robione): http://vaglog.pl/log_208754.html Jest lepiej i mogę jechać gazik stroić? Edytowane 16 Marca 2015 przez AB7
Imhotet Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Łoboże... turbo wstaje Ok boost spoko, ale wtryski dalej nie skalibrowane...paliwa chlopaki nie umieją widze ogarnać Edytowane 16 Marca 2015 przez Imhotet
AB7 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) No wlasnie to podam jutro bo za malo jechalem od kasowania bledow (ktorych nie bylo w ecu) _____________________________________________________________________________ Update: Rozumiem że chodzi o korektę długoterminową w polu 032, więc drugie pole. Po 5km ta wartośc była -4,7% a po 10km była na poziomie -7,5% Edytowane 17 Marca 2015 przez AB7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się