kamil-vag Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Możesz dać albo springi obniżające, albo gwint, albo 1bv. Przy 1bv i talerzykach z b5 nie musiałbyś nic z tym tylem robić
Luk Wasky Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 jakie springi mi polecisz ?? max 3 cm chcialbym bo obnizyc z przodu, tył faktycznie raczej zostawie w spokoju
Mr.Joker Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Luk Wasky napisał: jakie springi mi polecisz ?? max 3 cm chcialbym bo obnizyc z przodu, tył faktycznie raczej zostawie w spokoju To już lepiej jak kolega radzi to 1be/bv założyć i talerzyki i będzie równo. Wiem po sobie ze sprężyn nie ma co to już lepiej gwint. Tylko nie rób kombinacji ze któraś os będzie np 1ba a druga 1be/bv.
Luk Wasky Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Ok dzięki Panowie Trzeba przejść na be albo bv
Mr.Joker Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 6 godzin temu, Luk Wasky napisał: Ok dzięki Panowie Trzeba przejść na be albo bv 1bv jest twardsze od 1be. Różnią się innym amorem sprężyny te same. tak jeszcze przy okazji. ?
pralinen Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Witam, zamawiał ktoś z Was z tej strony? To te? Dolna mocowanie sprężyny przedniego zawieszenia VW Passat Audi A4 a6 | 8D0412103B | VAG247.com VW Audi Seat Skoda WWW.VAG247.COM NR OE: 8D0 412 103 B
rosati Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) Po co przepłacać x razy więcej? W poście #244 Kamil pisał o talerzach, które można kupić. KYB wyglądają identycznie i są solidne. Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez rosati
soul87 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Czy ktoś wie czy talerzyki b5 wchodza na amory bilstein b4 ?
Mr.Joker Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 20 godzin temu, soul87 napisał: Czy ktoś wie czy talerzyki b5 wchodza na amory bilstein b4 ? Sprawdzę potem w domu średnicę ori amorka bo już mierzylem kiedyś tylko nie pamiętam dokładnie. Jak będzie to samo co u ciebie(będziesz musiał zmierzyć też) to wejdzie.
Krzysiek2808 Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 Panowie mam problem z wysoko stojącym przodem samochodu względem tyłu. Różnica to około 3-3,5 cm. Tył chciałbym zostawić bez zmian bo jest ok na feldze 19" Mój zawias to 1BA ze sprężynami z przodu z paskami: niebieski, pomarańczowy, biały (w tabeli nie mogę znaleźć kategorii) Natomiast tył zielony, zielony, biały, kat 12. We wcześniejszych postach wyczytałem żeby zmieniać sprężyny kompletami przód i tył ale jeżeli zmienię również tył to przód dalej będzie wyżej względem tyłu czyż nie? To raczej mało istotne ale amory zmieniałem i już nie są ori. Przód KYB, tył TRW. Sprawdzę średnicę rury amortyzatora czy ma ten sam wymiar co ori żeby założyć ewentualnie te talerzyki z B5 ale ktoś już pisał, że pasują na KYB Moje pytanie brzmi jakie zmiany powinienem przeprowadzić aby samochód stał równo i czy muszę ruszać tył przy zmianach z przodu?
Mr.Joker Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 17 minut temu, Krzysiek2808 napisał: Panowie mam problem z wysoko stojącym przodem samochodu względem tyłu. Różnica to około 3-3,5 cm. Tył chciałbym zostawić bez zmian bo jest ok na feldze 19" Mój zawias to 1BA ze sprężynami z przodu z paskami: niebieski, pomarańczowy, biały (w tabeli nie mogę znaleźć kategorii) Natomiast tył zielony, zielony, biały, kat 12. We wcześniejszych postach wyczytałem żeby zmieniać sprężyny kompletami przód i tył ale jeżeli zmienię również tył to przód dalej będzie wyżej względem tyłu czyż nie? To raczej mało istotne ale amory zmieniałem i już nie są ori. Przód KYB, tył TRW. Sprawdzę średnicę rury amortyzatora czy ma ten sam wymiar co ori żeby założyć ewentualnie te talerzyki z B5 ale ktoś już pisał, że pasują na KYB Moje pytanie brzmi jakie zmiany powinienem przeprowadzić aby samochód stał równo i czy muszę ruszać tył przy zmianach z przodu? Generalnie żeby auto stało równo w sensie wizualnie to przód musi być NIŻEJ od tylu o 1cm. same talerzyki na przód dadzą Ci minus 1-1.5cm więc trochę mało tak czy siak. Sprężyny jeśli chcesz zmieniać to już lepiej komplet na 1be a z tyłu możesz dodatkowo dać podkładki na złe drogi co suma sumarum nie obniży a tylko usztywni ci tyl a przód powinien ładnie zejść ok 4cm(sprężyny plus talerzyki) bo nie wiem jak miała by się kombinacja ze sprężynami s line tylko z przodu.
Krzysiek2808 Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 Rozumiem, a czy możecie powiedzieć w jakie kat. wagowe celować z tymi sprężynami? czy jest duża różnica w wysokości samochodu pomiędzy kilkoma klasami wagowymi?
Mr.Joker Opublikowano 18 Maja 2020 Opublikowano 18 Maja 2020 13 minut temu, Krzysiek2808 napisał: Rozumiem, a czy możecie powiedzieć w jakie kat. wagowe celować z tymi sprężynami? czy jest duża różnica w wysokości samochodu pomiędzy kilkoma klasami wagowymi? Ogólnie to jeżeli przechodzisz na 1be to schodzisz 1-2 klasy wagowe mniej niż to co masz w 1ba. Ja np jak kiedyś u siebie zakładałem to żeby bardziej mi przód zszedł to dałem sprężyny o 3 kategorie wagowe mniej a zeszlo tylko 2cm a nie wiedziałem jeszcze wtedy o tych talerzykach ? lepiej dać max 2 kategorie mniej i talerzyki niż przesadzić np 5 klas zejść bo wydaje mi się że potem sprężyna już za miekka dla danego auta może być. A tak wogole to ile masz cm od ziemi do rantu ze tyl na 19 spoko siedzi?
Krzysiek2808 Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 (edytowane) Według pomiaru na w miarę równej kostce z prawie pełną butlą gazu i połową benzyny z tyłu mam około 65cm, a przód około 69cm. Dodaję zdjęcie dla poglądu, wydaje mi się, że w miarę ładnie wypełnia nadkole z tyłu. Podpowiecie mi jeszcze jaka kat ma moja sprężyna z przodu? patrzę w te tabelkę i nie widzę moich kolorów. Edytowane 20 Maja 2020 przez Krzysiek2808
Mr.Joker Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 2 godziny temu, Krzysiek2808 napisał: Według pomiaru na w miarę równej kostce z prawie pełną butlą gazu i połową benzyny z tyłu mam około 65cm, a przód około 69cm. Dodaję zdjęcie dla poglądu, wydaje mi się, że w miarę ładnie wypełnia nadkole z tyłu. Podpowiecie mi jeszcze jaka kat ma moja sprężyna z przodu? patrzę w te tabelkę i nie widzę moich kolorów. Hmm dziwne bo nijak to nie pasuje jedynie przyjac że to niebieski pomarańczowy różowy wtedy to klasa wagowa 9 dla 1ba. A jeszcze powiedz jaki masz silnik? Masz jakąś wlepe w bagazniku? Wtedy będzie coś więcej wiadomo. Chociarz silnik podaj.
Krzysiek2808 Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 (edytowane) Silnik do 1.8t bex Quattro Edytowane 20 Maja 2020 przez Krzysiek2808
Mr.Joker Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 37 minut temu, Krzysiek2808 napisał: Silnik do 1.8t bex Quattro No to zgadza się, klasa wagowa przedniej osi 9 "OJJ". Tyl tak siedzi bo masz butle z gazem.
Krzysiek2808 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 (edytowane) Panowie, a jak tak naprawdę ma się kwestia zachowania, trwałości amortyzatorów, które są seryjne pod 1BA, a pracują na sprężynach 1BE w obniżonym zakresie o te -20mm, czy nawet -35mm. Są one skompresowane wtedy kiedy normalnie są w pozycji neutralnej. Z drugiej strony podobno 1BA i 1BE ma takie same amorki. Więc jak to w końcu jest? I drugie pytanie czy po obniżeniu jest możliwość ustawienia w prawidłowym zakresie geometrii, chodzi głównie o kąt pochylenia koła. Napotkałem gdzieś wpis, że są niby specjalne wahacze pod obniżone zawieszenie s-line Edytowane 5 Czerwca 2020 przez Krzysiek2808
Mr.Joker Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 1 minutę temu, Krzysiek2808 napisał: Panowie, a jak tak naprawdę ma się kwestia zachowania, trwałości amortyzatorów, które są seryjne pod 1BA, a pracują na sprężynach 1BE w obniżonym zakresie o te -20mm, -30mm. I drugie pytanie czy po obniżeniu jest możliwość ustawienia w prawidłowym zakresie geometrii, chodzi głównie o kąt pochylenia koła. Napotkałem gdzieś wpis, że są niby specjalne wahacze pod obniżone zawieszenie s-line -20mm ich nie powinno zabić jak są dobre(70/80%)/nowe.wahacze są regulowane ale nie pod tak małe obnizenie. Ori zawias s line powinien mieć katy nie większe jak bodajze - 1.2 stopnia. Ja mam teraz niżej 5cm od serii 1ba czyli jakie s 20-30 mm niżej niż s line i katy po - 1.5 stopnia z przodu i póki co nic się nie dzieje z oponami ale obserwuje cały czas.
kamien85 Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 Cześć, czy ktoś skracał odboje po założeniu talerzyków z B5 ? Dzisiaj założyłem na przód zawieszenie 1BE w kat. 6 (fabrycznie miałem 1BA w kat. 8) i od razu dorzuciłem talerzyki z B5 i auto usiadło mi na odbojach (sprawdziłem po numerach, odboje dedykowane do 1BE) . Wysokość do błotnika 66cm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się