STANIV Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation sory moze jest jakis watek na temat tego kodu ale funkcja szukaj nie działa, zgłosiłem dla admina, ale do rzeczy pojawia sie ale nie zawsze -- jak silnik jest niedogrzany-- N75 jest nowy co o tym sadzicie??
letallec Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Logi prawdę powiedzą . Pewnie kierownice stoją dęba. Bez logów to jak wróżenie z fusów.
GRazny Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 rzeczywiście nie działa... ale google niezawodne: "17965 - jest to ciśnienie doładowania(turbina) silnik traci moc wolno wchodzi na obroty głównie od 2000obrotów przyczyną jest zapieczona turbina osad ze spalin(nagar) wystarczy ją rozebrać i dobrze oczyścić wymoczyć w ropie cena naprawy w serwisie nie wiem w u mechanika to ok 150-300zł kod ten może się pojawić w wszystkich silnikach TDI" z tą naprawą... to polecam bujnąć się porządnie na jakiejś niezłej trasie i przytrzymać go ponad 3.500 obrotów jakieś kilka minut - tak się zwykle czyści turbinę :>
letallec Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 z tą naprawą... to polecam bujnąć się porządnie na jakiejś niezłej trasie i przytrzymać go ponad 3.500 obrotów jakieś kilka minut - tak się zwykle czyści turbinę :> Nieeeeeeeeeeeeeeeee, tylko nie to . Zrób logi bo przeładowanie może być zabójcze dla silnika. Jeśli pika prawie 3bary(a tak potrafi turbo w AVF), to nie radze korzystać z poysłu kolegi. Źle się to skończy np. olejem w dolocie z rozszczelnionego turbo.
STANIV Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 czy samemu warto wyszyscic kierownice w turbo, czy jednak oddac w fachowe rece mechanika ??? mam kilka dni urlopu --zobaczymy aaa jak silnik jest goracy to turbo idealnie pracuje czyli kierownice powinny pracowac, czy nie tak?
letallec Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Jak masz możliwość to zrób logi i będzie wiadomo. Ja nie będę wróżył, bo chodzi o Twoją furę i kasę
STANIV Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 jakie logi zrobic które gr.
letallec Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Jak dla mnie, to chciałbym zobaczyć wszystkie BS i dynamiczne 011, 010, 003. To na pewno
STANIV Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 dzieki za odpowiedz, pojutrze wstawie--- dzieki i pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Październik 2008, 21:30_________________________________________________Basic Settings dynamiczne pierwszy raz wstawiam logi prosze o wyrozumiałosc pozdrawiam
letallec Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Prawie 3 bary od najniższych obrotów . Miej litość i oddaj turbo do czyszczenia/regeneracji lub zaraz padnie całkowicie i potroisz sobie koszty.
STANIV Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 dla zainteresowanych czyszczeniem turbo http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11w nastepnym tygodniu przymierzam sie do czyszczenia no i zobaczymy!!! musze jeszcze sprawdzic czujnik cisnienia doładowania ten na rurze od IC bo ponoc tez ma wpływ na przeładowanie
spanky Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 musze jeszcze sprawdzic czujnik cisnienia doładowania ten na rurze od IC bo ponoc tez ma wpływ na przeładowanie nie tylo co ma przeladowania co na zle odczyty do ECU ... [i warto to sprawdzic]
STANIV Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 spanky jak to sprawdzic???
Piotrek98igo Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 jakby pompowala 3bary to by tylko chwile pojezdzil,ona laduje prawie 2bary
STANIV Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 no wiec tak turbina została poddana regeneracji i jest ok Rozmawiałem z gosciem który regenerował turbo że czyszczenie ruszanie sztanga jest na krótki okres ok ale i tak turbo do regeneracji w późniejszym czasie. POLECAM!!! warsztat w MARKUSACH http://www.turbo.cdi.pl/
GRazny Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 właśnie się kiedyś pytałem babki na poczcie o ten zakład to mi powiedziała że 2 - 3 paczki dziennie za pobraniem (1100zł - 1500zł) to u nich norma... więc trochę tego trzepią.
windu83 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Podpinam się do tematu: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-cieknaca-turbosprezarka-334429/#post4338534
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się