Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kod 17965 + logi + czyszczenie turbo + nowe logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation sory moze jest jakis watek na temat tego kodu ale funkcja szukaj nie działa, zgłosiłem dla admina, ale do rzeczy pojawia sie ale nie zawsze -- jak silnik jest niedogrzany-- N75 jest nowy co o tym sadzicie??

Opublikowano

Logi prawdę powiedzą :cool1: . Pewnie kierownice stoją dęba. Bez logów to jak wróżenie z fusów.

Opublikowano

rzeczywiście nie działa... ale google niezawodne:

"17965 - jest to ciśnienie doładowania(turbina)

silnik traci moc wolno wchodzi na obroty głównie od 2000obrotów

przyczyną jest zapieczona turbina osad ze spalin(nagar) wystarczy ją rozebrać i dobrze oczyścić wymoczyć w ropie

cena naprawy w serwisie nie wiem w u mechanika to ok 150-300zł

kod ten może się pojawić w wszystkich silnikach TDI"

z tą naprawą... to polecam bujnąć się porządnie na jakiejś niezłej trasie i przytrzymać go ponad 3.500 obrotów jakieś kilka minut - tak się zwykle czyści turbinę :>

Opublikowano

z tą naprawą... to polecam bujnąć się porządnie na jakiejś niezłej trasie i przytrzymać go ponad 3.500 obrotów jakieś kilka minut - tak się zwykle czyści turbinę :>

Nieeeeeeeeeeeeeeeee, tylko nie to :shocked: . Zrób logi bo przeładowanie może być zabójcze dla silnika. Jeśli pika prawie 3bary(a tak potrafi turbo w AVF), to nie radze korzystać z poysłu kolegi. Źle się to skończy np. olejem w dolocie z rozszczelnionego turbo.

Opublikowano

czy samemu warto wyszyscic kierownice w turbo, czy jednak oddac w fachowe rece mechanika ??? mam kilka dni urlopu --zobaczymy aaa jak silnik jest goracy to turbo idealnie pracuje czyli kierownice powinny pracowac, czy nie tak?

Opublikowano

Jak masz możliwość to zrób logi i będzie wiadomo. Ja nie będę wróżył, bo chodzi o Twoją furę i kasę :cool1:

Opublikowano

jakie logi zrobic które gr.

Opublikowano

Jak dla mnie, to chciałbym zobaczyć wszystkie BS i dynamiczne 011, 010, 003. To na pewno :cool1:

Opublikowano

dzieki za odpowiedz, pojutrze wstawie--- dzieki i pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Październik 2008, 21:30_________________________________________________Basic Settings

5e996afd4d4677b2.jpg100e1f0f1b3b58f2.jpg

fac46d065b0a724dmed.jpg

dynamiczne

f74e0804d45f2992.jpg

pierwszy raz wstawiam logi prosze o wyrozumiałosc pozdrawiam

Opublikowano

Prawie 3 bary od najniższych obrotów :shocked:. Miej litość i oddaj turbo do czyszczenia/regeneracji lub zaraz padnie całkowicie i potroisz sobie koszty.

Opublikowano

dla zainteresowanych czyszczeniem turbo http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11w nastepnym tygodniu przymierzam sie do czyszczenia no i zobaczymy!!! musze jeszcze sprawdzic czujnik cisnienia doładowania ten na rurze od IC bo ponoc tez ma wpływ na przeładowanie :mysli:

Opublikowano

musze jeszcze sprawdzic czujnik cisnienia doładowania ten na rurze od IC bo ponoc tez ma wpływ na przeładowanie :mysli:

nie tylo co ma przeladowania co na zle odczyty do ECU ... [i warto to sprawdzic]

Opublikowano

spanky jak to sprawdzic???

Opublikowano

jakby pompowala 3bary to by tylko chwile pojezdzil,ona laduje prawie 2bary :kox:

Opublikowano

no wiec tak turbina została poddana regeneracji i jest ok :good: Rozmawiałem z gosciem który regenerował turbo że czyszczenie ruszanie sztanga jest na krótki okres ok ale i tak turbo do regeneracji w późniejszym czasie. POLECAM!!! warsztat w MARKUSACH http://www.turbo.cdi.pl/

Opublikowano

Jakie koszty, czas roboty....

Opublikowano

właśnie się kiedyś pytałem babki na poczcie o ten zakład to mi powiedziała że 2 - 3 paczki dziennie za pobraniem (1100zł - 1500zł) to u nich norma... więc trochę tego trzepią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...