Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 100km/h brak mocy etc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowym użytkownikiem forum jak i nowym właścicielem Audi a4 b5 1.9 TDI 2001 rok 116km silnik AJM



Mianowicie mam problem z odpalaniem auta, ciężko odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku oraz traci moc przy prędkości 100km/h


Kody błędów


17965 - Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę.


16685 - Cylinder 1 – rozpoznano brak spalania. (rozpoznane wypadanie zapłonów)



Chciałbym się dowiedzieć coś na temat tych błędów.


W sumie nie chcę jechać do mechanika z pustą głową. Z góry dzięki ;)



Opublikowano

Pierwsze błąd przeładowanie turbiny mągą łopatki w turbo nie pracować w pełnym zakresie.Spowodowane delikatną jazdą zapchanym katalizatorem trzeba wykonać logi żeby cos więcej powiedzieć

Z drugim błedem pierwszy raz sie spotykam ale poszukałem trochę i piszą o wtyczce do pompowtrysków aby podgiąc wpisz w google nr błedu

Opublikowano

17965 zablokowana sztanga geometrii turbiny (powinno się ją dać ruszać ręką bez większego wysiłku). Jeśli nie to to podciśnienia lub n75

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie. Siedzę od paru dni na googlarni szukam tych błędów ale nic konkretnego nie znalazłem. Różne komentarze na ten temat.

Postaram się dziś to posprawdzać.

Opublikowano

włącz sobie gr 11 w bs i zobacz skok sztangi ma być około 2 cm

Opublikowano

U mnie winny za brak mocy był zaworek N75 ale warto też sprawdzić te przewody co dochodzą do zaworka bo może być któryś przetarty.

Opublikowano (edytowane)

Aby ustalić przyczynę najlepiej wykonaj log grupy 11

Wykonanie loga

4 bieg

1500obr/min z pedałem w podłodze do 4000rpm

log wklej na forum

obstawiam problem doladowania

druga opcja uszkodzony aktuator turbosprężarki

Co do drugiego błędu

sprawdź wiązkę wtryskiwaczy

jeżeli będzie ok to masz wtryskiwacz uszkodzony na pierwszym cylindrze(sugeruję nie regenerować tylko kupic sprawną używkę o tych samych numerach.

Wiązkę możesz również zweryfikowac przekładając (zamieniając wtryski miejscami (pierwszy z drugim) to również zobrazuje pogląd na usterkę.

Pozdrawiam

Edytowane przez JacaTouran
Opublikowano

Trzeci bieg od 1.5 tyś obr do 4.5 tyś obr nawet jest opis w dziale diagnostyka vag

Opublikowano

Odłącz kostke od n18 i zobaczysz ze wszystko wróci do normy... żadne czyszczenie turbiny ani inne bzdety

Opublikowano

Co ma zaworek od egr do przeładowania, bo nie rozumiem?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

VNT do czyszczenia kolego.

Opublikowano (edytowane)

Jesteś pewny ??

Dodam do 1 postu że przy szczytywaniu błędów od czasu pierwszego postu wywala tylko i wyłącznie błąd przeładowania turbiny, co do błędu wypadania zapłonów nie pojawił się od tamtej pory.

Edytowane przez morzyk3
Opublikowano

Sprawdzileś wężyki podciśnienia oraz zamieniałeś n75 na n18?
Jeśli to zrobiłes to masz przeładowanie spowodowane przez geo turbiny.

17965 - oznacza przeładowanie powyżej zakresu map sensora.

Opublikowano

Na piątym biegu powyżej 3k obr też nie idzie? U mnie wystarczyło się przejechać kilkanaście km z pedałem w podłodze i się turbululum przedmuchało :wink: . Od 2 lat spokój

Opublikowano

Skasowałem błąd przeładowania turbiny 2ka 3ka but w podłoge 130 leciał bez zająknięcia. Dojechałem do domu z powrotem błąd przeładowania.

Opublikowano

Jak masz zapieczone łopatki w turbinie to kasowanie błędów nic nie da. Zrób tak jak pisałem albo turbo do czyszczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...