karaluch8 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Jeden problem rozwiązany, to mam następny. A więc dymienie po odpaleniu, dym jest koloru białego. Sprawdzałem płyn chłodniczy, stan jest okey. Na korku od oleju, nie ma jakieś plamy białej, jest jedynie taka mgiełka. Olej musiałem ostatnio dolać, może to jest problemem? Zaznaczę że gdy odłączę przewód od EGR to wydaje się że mniej kopci, a gdy odłączę przewód od turbiny, to jest pogrom... W parę sekund audi zadymiło mi podwórko... Czy to może turbina puszcza olej? Turbo było ostatnio czyszczone, i audi ciągnęło jak fabryka przykazała. A tu zaczęło się dymienie...
Krykol Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 a dym gęsty?? jak biały to mogą być początki uszczelki pod głoewicą... powąchaj dym czy jest słodki..
karaluch8 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Może woda sie skrapla w wydechu i paruje Fakt, jest wilgotno, ale to nie para... Już by dawno wyparowało wszystko. a dym gęsty?? jak biały to mogą być początki uszczelki pod głoewicą... powąchaj dym czy jest słodki.. Dym daje mi taką spaloną ropą.. Problem nadal nie rozwiązany, a się nasila. Wtryski były ustawiane na komputerze, niby było dobrze, ale jednak nadal trochę kopciła. Dziś byłem znów na kompach, wszystko było okey, wtryski ustawione, a kopci jak głupia. Daje takim biało-lekkim niebieskim dymem. Czy może to być turbina? Dodam że płynu chłodzącego nie ubywa, żeby olej jadła w jakiś dużych ilościach, również nie zanotowałem. Ktoś ma jakiś pomysł? Coś, gdzieś czytałem, że intercooler może olej się gdzieś tam przedostaje? Coś w ten deseń. Ktoś ma jakiś pomysł? edit; Dodam że nie ma problemu z odpaleniem, przekręcam kluczyk, zakręci z półtora obrota i pali. Przy -10 do tej pory, bez problemu paliła. edit2; Dodam że po odpaleniu, przez chwilę, jak jest zimna ma takie nie równe obroty. Sprawdzę świecę żarowe, może któraś z nich odwala... Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez karaluch8
eaglent Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Turbo sprawdzałeś czy ma duże luzy? możliwe, że uszczelniacze w turbinie poszły i spala olej.
Bartollo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Wtryski sprawdzane na kompie ? Tzn w jaki sposób ? Wyciąg wtryski i zawieź do sprawdzenia na stole probierczym/próbniku wtryskiwaczy. Następnie ściąg rurę z turbo (która idzie od filtra) i poruszaj wirnikiem sprężarki, jesli będzie miała bardzo duży luz to turbo kaput, dobrze by było abyś nagrał jakiś filmik
karaluch8 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Wtryski sprawdzane na kompie ? Tzn w jaki sposób ? Wyciąg wtryski i zawieź do sprawdzenia na stole probierczym/próbniku wtryskiwaczy. Następnie ściąg rurę z turbo (która idzie od filtra) i poruszaj wirnikiem sprężarki, jesli będzie miała bardzo duży luz to turbo kaput, dobrze by było abyś nagrał jakiś filmik Wtryski były niby, podkreślam, niby, sprawdzane. Bo wiemy w jakim kraju mieszkamy, i jakich mamy mechaników, i podobno wtryski wyglądają jak nówka funkiel, i również działają. Był podłączany komputer, był błąd wtrysku, jakaś rezystancja, coś takiego, kodu nie mam, bo mechnik fiku miku i błądziku nima... Czyli wykasował nie pokazując go. Niby się teraz nie pokazuje. Sprężarka już kiedyś była sprawdzana, minimalny luz miała ale zdatna do użycia, może w końcu się rozleciała, aczkolwiek chodzi, słychać miły świst ^^ Po za tym była czyszczona, również w tym samym warsztacie co sprawdzali wtryski, i nic mi nie wiadomo by sprawdzali w jakim jest stanie turbo, jedynie czyszczenie... edit; A wtryski były sprawdzane w ten sposób, że był sprawdzany kąt wtrysku, i dawkowanie, Tyle wiem, co tam robili. Po tym się trochę uspokoiło, ale nie do końca. Dziś pojechałem znów, i wywiesili białą flagę nad moją audi - nie wiedzą co jest. Mechanik mówi że jest to nie spalona ropa, Tyle wiem w temacie wtrysków. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez karaluch8
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 wygląda na zły kąt wtrysku. ale może po prostu zrób logi, wykonane zgodnie z opisem na forum i zamieść je w odpowiednim dziale. wtedy coś napiszemy konkretnego.
karaluch8 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 wygląda na zły kąt wtrysku. ale może po prostu zrób logi, wykonane zgodnie z opisem na forum i zamieść je w odpowiednim dziale. wtedy coś napiszemy konkretnego. Była dwa razy na kompie, wszystko było ustawiane. Zostały wymienione dwa wtryski, bo lały - jak ręką odjął. Przestała dymić, jedynie jak się przygazuje, to jeszcze dymka puści, ale jedzie jeszcze raz na kompa, i myślę że problem zażegnany
Hezen Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Bartollo przecież pisał że wtryski sprawdza się na stole pobierczym. Grupa 013 daje tylko poglądowy obraz na stan układu wtryskowego, bo nie raz zdarzało się że na vagu było wszysto w porządku a wtryski lały Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Hezen 1
Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 oczywiście grupa 013 tak. tyle że prawidłowe rozpylenie paliwa przez dyszę wtryskiwacza, przy właściwym ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza, nie rozwiąże sprawy niewłaściwego kąta wtrysku ( który bywa przyczyną białego dymu), który nie tylko jest uzależniony od kąta statycznego ale i prawidłowego działania przestawiacz kąta wtrysku w pompie wtryskowej. a to można ocenić sprawdzając logi...
karaluch8 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 oczywiście grupa 013 tak. tyle że prawidłowe rozpylenie paliwa przez dyszę wtryskiwacza, przy właściwym ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza, nie rozwiąże sprawy niewłaściwego kąta wtrysku ( który bywa przyczyną białego dymu), który nie tylko jest uzależniony od kąta statycznego ale i prawidłowego działania przestawiacz kąta wtrysku w pompie wtryskowej. a to można ocenić sprawdzając logi... VAG'iem wszystko można, Tylko trzeba umieć. Problem zażegnany. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się