Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6,B7] Wskaźnik temperatury oleju na FISie; taki jak w RS4


Rosemeyer

Rekomendowane odpowiedzi

1.Letallec: temp oleju

2.Boberek temp oleju

3.Poziek zamontowanie kolor FISa

4.HiRide temp oleju i jakby sie dalo to twarz ładnej modelki na caly fis,kiedy wchodze do samochodu embarrassed

5.Marcin1812 temp oleju, a jakby sie dało to i ciśnienie oleju

6.vario-tech temp oleju i ew. ciśnienie ew. boost

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wgrywaniu nowego wsadu do licznika z aktywnymi bajerami należy pamiętać że musimy na nowo kodować klucze i przepisać VIN.

Mogę przesłać dla porównania zawartość ze swojego kolorowego licznika bez bajerów.

Jeśli ktoś miałby juz aktywny ten bajer i zczytał by jego zawartość to jestem w stanie dopisać to ręcznie (metodą porównawczą)w zawartość pamięci.

Wówczas adpadła by konieczność przeprowadzania "procedury wymiany licznika".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wgrywaniu nowego wsadu do licznika z aktywnymi bajerami należy pamiętać że musimy na nowo kodować klucze i przepisać VIN.

Mogę przesłać dla porównania zawartość ze swojego kolorowego licznika bez bajerów.

Jeśli ktoś miałby juz aktywny ten bajer i zczytał by jego zawartość to jestem w stanie dopisać to ręcznie (metodą porównawczą)w zawartość pamięci.

Wówczas adpadła by konieczność przeprowadzania "procedury wymiany licznika".

Musisz dorwać jakieś RS4 w B7. Tam jest ten bajer. Masz możliwość zczytania licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Letallec: temp oleju

2.Boberek temp oleju

3.Poziek zamontowanie kolor FISa

4.HiRide temp oleju i jakby sie dalo to twarz ładnej modelki na caly fis,kiedy wchodze do samochodu embarrassed

5.Marcin1812 temp oleju, a jakby sie dało to i ciśnienie oleju

6.vario-tech temp oleju i ew. ciśnienie ew. boost

7.kokos155 -zamontowanie kolor FISa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Letallec: temp oleju

2. Boberek temp oleju

3. Poziek zamontowanie kolor FISa

4. HiRide temp oleju i jakby sie dalo to twarz ładnej modelki na caly fis, kiedy wchodze do samochodu :embarrassed:

5. Marcin1812 temp oleju, a jakby sie dało to i ciśnienie oleju

6. vario-tech temp oleju i ew. ciśnienie ew. boost

7. kokos155 -zamontowanie kolor FISa

8. AndyN - temp. oleju - a jak się do to inne wskazania ;) - kwestia ceny (kolorowy FIS mam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym prosił o wyświetlanie na FISie temperatury oleju ale ze skrzyni multitronic :decayed: chyba da się coś takiego zrobić ? :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Letallec: temp oleju

2. Boberek temp oleju

3. Poziek zamontowanie kolor FISa

4. HiRide temp oleju i jakby sie dalo to twarz ładnej modelki na caly fis, kiedy wchodze do samochodu embarrassed

5. Marcin1812 temp oleju, a jakby sie dało to i ciśnienie oleju

6. vario-tech temp oleju i ew. ciśnienie ew. boost

7. kokos155 -zamontowanie kolor FISa

8. AndyN - temp. oleju - a jak się do to inne wskazania wink - kwestia ceny (kolorowy FIS mam)

9. Gamling - temp. oleju na FISie (mam kolorowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały mikołaj :)

Audi a4 B6:Kolorowy fis

Aby tego dokonac potrzebny jest licznik z kolorowym fisem,najlatwiej poznac go po naklejce na spodzie uwaga wysokie napiecie!Bardzo wazne jest jakie to nadwozie czy sedan czy kombi czy quatro czy nie,najlepiej wytypowac licznik w etce!

UWAGA nie pasuja liczniki z a4 B7!!!!

MONTAZ:Czas montazu okolo 3-4 godziny,na korekty i takie tam,licznik moze byc bez PINU,obudowa moze byc uszkodzona,trzeba wziasc wszystkie klucze do auta,Jesli licznik nie ma pinu trzeba go wczesniej

wyslac poczta!!!

W temacie B7 newsy pod koniec przyszlego tygodnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2004 wchodziły liczniki RB5 nie nie podejdą do b6..najlepiej szukać wskaźników od b6 RB4 (możliwie w tym samym roku co rok Twojego samochodu)..odnośnie czy to ośka czy quatrro benzyna czy diesel nie powinno być problemu z przekodowaniem..i polecam zakupić owe zegary z pewnego źródła.. :tongue4::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2004 wchodziły liczniki RB5 nie nie podejdą do b6..najlepiej szukać wskaźników od b6 RB4 (możliwie w tym samym roku co rok Twojego samochodu)..odnośnie czy to ośka czy quatrro benzyna czy diesel nie powinno być problemu z przekodowaniem..i polecam zakupić owe zegary z pewnego źródła.. :tongue4::decayed:

Nie mieszaj ludziom w głowie!!!!

B6 RB4, B7 RB8.

Jak ludziom bedzie pajacowac wskaznik paliwa to bedziesz kodowal?????

Zrodlo jest obojetne,zegary beda tak zrobione jakby od nowosci tam byly (vin)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2004 wchodziły liczniki RB5 nie nie podejdą do b6..najlepiej szukać wskaźników od b6 RB4 (możliwie w tym samym roku co rok Twojego samochodu)..odnośnie czy to ośka czy quatrro benzyna czy diesel nie powinno być problemu z przekodowaniem..i polecam zakupić owe zegary z pewnego źródła.. :tongue4::decayed:

Nie mieszaj ludziom w głowie!!!!

B6 RB4, B7 RB8.

Jak ludziom bedzie pajacowac wskaznik paliwa to bedziesz kodowal?????

Zrodlo jest obojetne,zegary beda tak zrobione jakby od nowosci tam byly (vin)

jesli dobrze rozumiem trzeba przyjechac autem do lublina-myslalem ze wystarczy wyslac sam licznik.Skoro trzeba jechac taki kawal dla takiej pierdolki to ja juz odpadam i zmierze temp.palcem:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2004 wchodziły liczniki RB5 nie nie podejdą do b6..najlepiej szukać wskaźników od b6 RB4 (możliwie w tym samym roku co rok Twojego samochodu)..odnośnie czy to ośka czy quatrro benzyna czy diesel nie powinno być problemu z przekodowaniem..i polecam zakupić owe zegary z pewnego źródła.. :tongue4::decayed:

Nie mieszaj ludziom w głowie!!!!

B6 RB4, B7 RB8.

Jak ludziom bedzie pajacowac wskaznik paliwa to bedziesz kodowal?????

Zrodlo jest obojetne,zegary beda tak zrobione jakby od nowosci tam byly (vin)

ano nie mieszam..firma diagtronic robi takie cuda już od dawna..i jest w warszawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie nalezy sie tam udac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2004 wchodziły liczniki RB5 nie nie podejdą do b6..najlepiej szukać wskaźników od b6 RB4 (możliwie w tym samym roku co rok Twojego samochodu)..odnośnie czy to ośka czy quatrro benzyna czy diesel nie powinno być problemu z przekodowaniem..i polecam zakupić owe zegary z pewnego źródła.. :tongue4::decayed:

Nie mieszaj ludziom w głowie!!!!

B6 RB4, B7 RB8.

Jak ludziom bedzie pajacowac wskaznik paliwa to bedziesz kodowal?????

Zrodlo jest obojetne,zegary beda tak zrobione jakby od nowosci tam byly (vin)

ano nie mieszam..firma diagtronic robi takie cuda już od dawna..i jest w warszawie :)

no to niech ktos tam zadzwoni i sie zapyta :) czy przekodują licznik tak aby była temperatura oleju :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ctv

Dzieki za odpowiedz :notworthy:

Reasumujac

Mam kolorowy FIS, wiec zeby miec temperature oleju musze wziac wszystkie "scyzoryki" jakie posiadam i podjechać do Lublina. Samo przekodowanie trwa 3-4 godzin. Wydaje mi sie ze NIE posiadam PIN'u. To nie jest problem, czy jest? No i podstawowe pytanie ile to kosztuje :decayed: (wiesz ze teraz choinka, duzo wydatków etc.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do @CTV.

A gdybym ci wysłał wsad z mojego kolorowego RB4?

Możesz zmodyfikować, lub sprzedać gotowca do wgrania?

Kwestia pinu, kluczy i vinu to nie problem. Mam commandera 6.1.

Ile taka przyjemność ?

Info na PW poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...