gigss Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Witam Chciałbym sie dowiedzieć pare rzeczy odnośnie czyszczenia turbiny w ajm. 1. Czy jak odłączenia przewody np z przepływomierza czy czajników czy beda błędy potem na komputerze do usunięcia ? 2. Czy przy skręcaniu turbiny trzeba dokręcać kluczem dynamometrycznym czy można zwykła grzechotka? 3. Słyszałem ze trzeba cos dźwignąć silnik żeby turbo wyciągnąć. Czy trzeba cos jeszcze odkręcać ? Oraz jak go najlepiej dźwignąć
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 w dziale warsztat masz opis jak wyjać i wyczyścić turbo żadnych kluczy dynamometrycznych ani podnoszenia silnika jak robisz pierwszy raz to z dwie godziny ci zajmie samo wyjęcie o ile śruby sie rusza i nie obrobią parę problemów możesz napotkać na swojej drodze np. czy turbo się rozdzieli częc gorąca jak nie to zostaje palnik i czy śruby trzymające tależyk z łopatkami sie ruszą a nie obrobią lub ukręcą.Będziesz potrzebował nową uszczelkę pod spływ oleju od spodu
gigss Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Super dzieki wielkie. A jak z przewodami jak odlacze ? Nie bedzie potem bledow na komputerze ?
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Jak nie wlaczysz zapłonu to błędów nie będzie
gigss Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 A jeszcze jedno. Czy po odkręceniu gruszki trzeba ja potem jakoś ustawiać w ajm?
Hezen Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Jak odkręcisz cała gruszkę to nic nie musisz ustawiać. Jak zaczniesz kręcić cięgnem gruchy to już musisz ustawiać od nowa.
gigss Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Mam problem. Otorz przy odkrecaniu turbiny ukrecila mi sie ta rukra doprowadzajaca olej od gory przy samej śrubie co z tym najlepiej zrobic i jak sie nazywa ten element ?
misiek95 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Mam problem. Otorz przy odkrecaniu turbiny ukrecila mi sie ta rukra doprowadzajaca olej od gory przy samej śrubie co z tym najlepiej zrobic i jak sie nazywa ten element ? Miałem to samo. Podzwoń po ludziach w okolicy co rozkręcają auta, ktoś będzie to miał mi moją pospawał szpec, bo mi auto było potrzebne na już
gigss Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) A jak sie to nazywa bo na allegro nie moge znalesc Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez gigss
OLIVER Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 A jak sie to nazywa bo na allegro nie moge znalesc Tu masz wszystko... [/url]">http://http://www.directupload.net'>
gigss Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a da sie to jeszcze jakoś zrobić czy tylko wymiana zostaje ? oraz jak wykrecić drógą strone
OLIVER Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a da sie to jeszcze jakoś zrobić czy tylko wymiana zostaje ? oraz jak wykrecić drógą strone Obawiam się ze Ty tego nie ogarniesz ....Wszystko sie da zrobić ....tylko zalezy od umiejetnościi od uszkodzenia . Popatrz sobie na zdjęcie wyzej i tam masz wszystko pokazane ...jak przykręcona jest druga strona rurki ,części składowe przy turbinie ..itd. Moze wystarczyło by wymienić nową baryłkę (pod nakrętką )i było by ok...To zalezy na ile wystarczy tej rurki ..Albo kupić uzywkę (całą rurkę olejową i podmienić ...
gigss Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a jak odkręcić śrubę ta najbliżej wentylatora? nasadka tam wejdzie ale grzechotki nie włożę a żeby płaskim to blokuje mi ta okrągła bańka do połowy obita izolacją. do czego ona jest i jak ją zdemontować
OLIVER Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 a jak odkręcić śrubę ta najbliżej wentylatora? nasadka tam wejdzie ale grzechotki nie włożę a żeby płaskim to blokuje mi ta okrągła bańka do połowy obita izolacją. do czego ona jest i jak ją zdemontować Nie wiem jak u Ciebie to dokładnie wyglada i o jakiej bańce mowa bo ja mam AFN-a a Ty AJM ale na pewno idzie to zdemontować tylko jak widzisz potrzeba różne klucze a moze i trzeba bedzie kolektor ssacy zdemontować by był lepszy dostep do tych srub Moze ktoś inny Ci coś dopowie???
misiek95 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Kurde ja juz nie pamiętam w czym moze tam byc problem ale zajęło mi pare minut wyjęcie tego wiec na pewno da sie w jakis prosty sposób to ogarnąć
marjon Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 podaj maila podesle ci gotowy schemat ze zdjeciami jak wyjac turbo. po przeczytaniu nawet małpa wyciagnie turbo bez uszkodzen
OLIVER Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 podaj maila podesle ci gotowy schemat ze zdjeciami jak wyjac turbo. po przeczytaniu nawet małpa wyciagnie turbo bez uszkodzen A czemu nie tutaj ? Za chwile ktoś inny będzie pytał a tak to juz bedzie ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się