peter22 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 w a4 klapka do prawego IC była zdejmowana , wiec nie trzeba było kupować nowej a w 6 jest chyba podobnie . już nie pamięta dawno temu bawiłem się z IC
tommy24 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Tak zgadza się, trzeba wymienić kratkę i kierownicę powietrza. Opaski, jest ich kilka, chyba 8 sztuk. Teraz już ich raczej nie kupię, bo już jestem za granicą ( wystarczy popatrzeć na tablice) Co do różnicy w mocy, wydaje mi się ze lepiej ciągnie w górnym zakresie obrotów. Niedługo będzie hamowany, to wrzucę scana ile wyszło. Seria wyszła całkiem ciekawie. Ale tak podejrzewałem. A tak po strojeniu. Teraz to to auto chce jechać Edytowane 4 Maja 2015 przez tommy24
peter22 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Ładnie kolejnym etapem bedzie gtb2260 vk lub vklr jak nuz bedzie malo
tommy24 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Jak dla mnie zupełnie wystarczy, i raczej nie będzie następnego etapu modów silnika. Poza tym auto przyspiesza aż miło,wiec na razie będę się cieszyć obecną konfiguracją. Zamieszczam obiecany wykres. Edytowane 7 Maja 2015 przez tommy24
slavko87 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 zdaje Ci sie,będzie malo, mi na paczatku 233ps robiło wow a już myślę o sofcie :-D
tommy24 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 zdaje Ci sie,będzie malo, mi na paczatku 233ps robiło wow a już myślę o sofcie :-DTyle ze ty masz 3.0 a ja tylko 2.0 Nie chce też żyłować na max tego silnika. Już niuton jest ponad 460 , powyżej już trzeba by było inne sprzęgło itd... Chciałem mieć 200KM i 450Nm a i tak wyszło więcej [emoji41] więc jest OK. Żeby nie było że się nic nie dzieje to są juz nowe graty. Zawsze myślałem żeby wrzucić poliftowe lustra ale jakoś nie mogłem się zebrać. Jest trochę zabawy z montażem dlatego zabiorę się za to dopiero pod koniec tygodnia. Trzeba wyprowadzić kable na kierunek bo w przedlifcie nie ma sygnału do niego w drzwiach.
plastuch Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Wystarczy tylko dociągnąć kable czy jest jeszcze coś? Pytam bo w B5 jeśli jest mniejszy pobór prądu to kierunkowskaz miga szybciej natomiast jeśli jest większy wolniej. Piękne autko Gratki za mody
tommy24 Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Z tego co widzę to wystarczy się podpiąć pod instalacje i powinno śmigać. https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=UbJRVcPmD4GRsAHb7IGQDw&url=http://www.motor-talk.de/blogs/top-blog/umbau-fl-spiegel-an-vfl-a6-4f-elektrik-t2323517.html&ved=0CCYQFjAB&usg=AFQjCNExcNY9COhnBtCi6cFnZhFn0xlLSg Dzisiaj miałem mały międzyczas. Klosze wypolerowane, lustra zamontowane I podłączone. Zeszło z tym trochę bo trzeba ciągnąć kable i wpiąć się w instalację ale już po robocie Lampy przed W trakcie I teraz po Poliftowe lustra na pokładzie Edytowane 14 Maja 2015 przez tommy24
Maniek Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 No elegancko Czym te reflektory potraktowałeś ?
peter22 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 papier scierny polerka , robiłem to kiedyś w mojej e61
tommy24 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 Kupiłem taki zestaw do regeneracji CAREX Szczerze mogę polecić. Roboty co nie miara, ale efekt mówi sam za siebie. Zeszło mi z tym z 3 godziny, ale lampy już się same o to prosiły .
mojeA4 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Piękny, tez miałem robiona polerke lamp, polecam zabieg, w e61 przednie lampy juz były takie jakby spękane delikatnie, teraz sa jak nowe, a wiec warto co zreszta widać i daje efekty. Powodzenia w dalszych modach
tommy24 Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Kurde coś mi się wydaję że przy gorących temperaturach mocy jest nieco mniej Chyba że to tylko złudzenie. Nadal się zastanawiam na coolerem od nowej A7 3.0TDI Tylko nie wiem czy uda mi się go samemu podłączyć. Jeśli dobrze kombinuje to w nowych A4 2.0TDI jest cooler centralny. Silnik jest taki sam,wiec gdybym kupił zestaw węży od takiej właśnie A4 to powinienem mieć już wyprowadzenie pod cooler. Wtedy pozostanie tylko trochę zderzak podrzezać i powinno wejść . Pytanko do Peter22 : pamiętasz jak ty to ogarnąłeś,miałeś ori węże czy robiłeś customowy cooler ?
peter22 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) część węzy do wymiany , przerabiany miałem przewód od klimy . U mnie w wątku masz pokazane wszystko na zdjęciach . Belka też jest to podcięcia lub wywalenia od a4 węże nie podejdą bo średnica IC od 3.0 biturbo jest większa niż w 3.0 tdi a może mi się pomyliło z 2.0 ??? Już nie pamiętam musisz sprawdzić średnicę . Wsadzałem teraz taki sam IC do ojca Q5 i też węże do wymiany częściowo i plastykowa rura IC tam gdzie jest wkręcony czujnik musiała wylecieć bo nowy IC miał inne wyjścia dłuższe i kąty się nie zgadzały. Temat jest do ogarnięcia na A6 forum masz pokazane w warsztacie zrób to sam jak gostek zmieniał na centrealny Edytowane 26 Maja 2015 przez peter22
tommy24 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Opublikowano 27 Maja 2015 część węzy do wymiany , przerabiany miałem przewód od klimy . U mnie w wątku masz pokazane wszystko na zdjęciach . Belka też jest to podcięcia lub wywalenia od a4 węże nie podejdą bo średnica IC od 3.0 biturbo jest większa niż w 3.0 tdi a może mi się pomyliło z 2.0 ??? Już nie pamiętam musisz sprawdzić średnicę . Wsadzałem teraz taki sam IC do ojca Q5 i też węże do wymiany częściowo i plastykowa rura IC tam gdzie jest wkręcony czujnik musiała wylecieć bo nowy IC miał inne wyjścia dłuższe i kąty się nie zgadzały. Temat jest do ogarnięcia na A6 forum masz pokazane w warsztacie zrób to sam jak gostek zmieniał na centrealny Twój temat czytałem juz pare razy nie pękaj ;-) Ale odnosnie węży pozostaje nadal nie jasne co i jak. Myślę właśnie że węże z A4 powinne podejść bo chłopaki podmienija po prostu coolery na te z 3.0 i lataja dalej. Jakiś tam turtorial niby na A6klub jest, ale foty nie chulają wiec trzeba sie bardziej domyslac co i jak :-/ Zresztą cała ta ich stona to porażka, nic sie tam nie dowiesz. Pozostaje jeszcze kwestia miejsca, mam zamontowane ledy z S6 w zwyklym zdrzaku i mysle ze one mogą mi skomplikowac sprawę Sam nie wiem ,moze po prostu za dużo kombinuje.
danolek Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Tommy jak ze sprzeglem,nie slizga sie? Myslalem zeby zmienic turbo tak jak Ty i zmienic program ale boje sie troche o fabryczne sprzeglo. Napisalbys jaki soft wgrales po zmianie turbo? Ktos go pisal czy jest to fabryczny soft ale od wersji 170 ps?
peter22 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 ty masz już inny silnik na CR . W a4 sprzęgła się ślizgają z tym silnikiem . wystarczy obić tarcze kevlarem za 150 zł i wysłać razem z tarczą docisk , żeby go zebrali od wewnątrz czyli że będzie mocniej dociskał i powinno spokojnie wytrzymać 200 KM . Jak zamierzasz jeździć długo tym autem to polecam tarcze kevlar a docisk zmienić na sachs performance . ja za sam docisk płaciłem 1200 zł - sachs performance
tommy24 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Tommy jak ze sprzeglem,nie slizga sie? Myslalem zeby zmienic turbo tak jak Ty i zmienic program ale boje sie troche o fabryczne sprzeglo. Napisalbys jaki soft wgrales po zmianie turbo? Ktos go pisal czy jest to fabryczny soft ale od wersji 170 ps? Sprzęgło jest OK, nie uślizguje sie jak do tej pory. Ale auto też tak było strojone żeby sprzęgło wytrzymało. Dwumasa jest nowa wiec tam też powinno być bezproblemowo. Program był robiony pod ten silnik w EcuProject Wrocław, a moc w tym momencie to 205KM i ponad 460Nm Mogę polecić zabieg bo teraz to całkiem inna jazda. Tak jak ci Peter22 pisze jak by co to zawsze można obić kevlarem i też będzie po problemie ;-) Mały update: Od dawna nosiłem sie z zamiarem zmiany końcówek wydechu, nigdy nie było czasu. W końcu sie udało. Końcówki ori Audi , wydaj mi sie że warto było wydać te pare groszy bo tył od razy ładnieszy Przed Podczas I efekt pracy A tu mam coś jeszcze. Kilka dni temu miałem okazje sie troche bobawić nowym Audi A7 3.0 Tfsi 228KW Quattro S-tronic Jeśli byłby ktoś zainteresowany to mam je na sprzedaż Edytowane 22 Czerwca 2015 przez tommy24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się