irytujacytyp Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opiszę trochę historię mojego problemu. Na początku miałem słynny problem z immo, poradziłem sobie z nim. Jednak po złożeniu wszystkiego zacząłem mieć dziwny problem ze świecami. Na początku było tak, że po odpaleniu kontrolka od świec mrugała w czasie jazdy, wracałem jednak z zzagranicy (700km) i kompletnie to zignorowałem. Po którymś-set kilometrze kontrolka zgasła (przestała mrugać). I teraz jest tak, że po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec zapala się i od razu gaśnie. Dodam jeszcze tylko, że przed przygodą z immo wszystko było sprawne. Wielkie dzięki za wszelkie sugestie
OLIVER Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 I teraz jest tak, że po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec zapala się i od razu gaśnie. No i tak powinno być ...To nie są temperatury na polu gdzie swiece zarowe grzeją "wstępnie"
irytujacytyp Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ale wcześniej było tak, że musiałem trochę odczekać zanim ta kontrolka zgaśnie. Teraz to jest dosłownie sekunda i gaśnie.
OLIVER Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ale wcześniej było tak, że musiałem trochę odczekać zanim ta kontrolka zgaśnie. Teraz to jest dosłownie sekunda i gaśnie. U mnie jest dokładnie tak samo około 1sekundy i gaśnie z innymi kontrolkami, natomiast jak były mrozy to świeciła dłużej kilka sekund Ja uważam ze tak powinno być ,Nie wiem co jest lub było nie tak u Ciebie ... Moze ktoś inny coś Ci dopisze....
irytujacytyp Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Poza tym wszystko śmiga jak należy. Tylko po prostu nie dawało mi to spokoju, ale teraz mnie uspokoiłeś.
OLIVER Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Poza tym wszystko śmiga jak należy. Tylko po prostu nie dawało mi to spokoju, ale teraz mnie uspokoiłeś. To ok..ale jak masz dostęp do Vaga to sprawdź sobie czujnik temperatury czy z nim wszystko ok jak jest zimny ... Po odpaleniu zimnego silnika swiece grzeją nadal około 3minut mimo ze kontrolka nie swieci na blacie ... Mozna to sprawdzić miernikiem ...Podłączasz miernik do kapturka świecy i powinno ukazać się 12V możesz jeszcze sprawdzić czujnik stopu i czy stop Ci swieci dobrze bo mruganie kontrolki swiec moze mieć z tym zwiazek ...
oca69 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Na temperatura silnika jest niższa niż 5 stopni to świece grzeją dłużej i automatycznie kontrolka przed odpaleniem świeci dłużej.
irytujacytyp Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) No własnie problem (albo i nie) w tym, że u mnie zawsze zapalają się i od razu gasną. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez irytujacytyp
Musashi Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) ECU załącza świece do 9C. Przy czym im niższa temperatura, tym grzeją dłużej. PO uruchomieniu silnika świece dogrzewają do przekroczenia 2500 rpm, pomimo, że kontrlpka nie świeci. Zapalenie kontrolki po przekreceniu kluczyka to sygnal samokontroli ECU. migająca kontrolka w w czasie jazdy lub postoju to jak jeden z kolegow napisał często problem z czujnikiem położenia pedału hamulca. Jak zwykle VAG prawdę ci powie, zakup lub kogoś poszikaj w okolicy. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Musashi
mantix Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 ECU załącza świece do 9C. Myślałem, że do 5C, przynajmniej na vp, ale osobiście nigdy nie sprawdzałem, ale jak zdrowy motor to nawet przy -10 bez świec pali
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 jak zdrowy motor to nawet przy -10 bez świec pali tak jest. ale nie tylko zdrowy silnik. rowniez osprzet.
piotr131388 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 ja mam koleego tak samo odrazu mi zaraz gasnie ale normalnie jak narazie odpala pozdrawiam
Jurek2000 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Wszystko jest ok, ma zaświecić i zaraz zgasnąć.
grehio142 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Witam serdecznie. Mam pytanie do forumowiczow podłączylem vcds i wyskoczyły mi błędy wszystkich świec. http://www.directupload.net/file/d/4159/ucy5llo3_jpg.htm Edytowane 2 Listopada 2015 przez grehio142
Sebastiano87 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Super sprawa to dodatkowe w ajm świeczki od plynu chlodzacego
cabanmat Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Panowie przy wymianie świec wystarczą jakieś BERU czy lepiej dołożyć do oryginału Audi/VW ??? Zgadza się super sprawa ale czy potrzebne ?? Rozmawiałem na ten temat z moim elektrykiem samochodowym i mówił że przy załączeniu czegoś energożernego np. świateł mijania, ogrzewania tylnej szyby podgrzewacz jest wyłączany... Edytowane 2 Listopada 2015 przez cabanmat
GozzeR Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Panowie przy wymianie świec wystarczą jakieś BERU czy lepiej dołożyć do oryginału Audi/VW ??? Zgadza się super sprawa ale czy potrzebne ?? Rozmawiałem na ten temat z moim elektrykiem samochodowym i mówił że przy załączeniu czegoś energożernego np. świateł mijania, ogrzewania tylnej szyby podgrzewacz jest wyłączany... polecam NGK nie są zbyt drogie ale dość długo służą
Mozgu Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Z praca tych swiec idzie duzo zaleznosci. Zwlaszcza od temp. Czasem nie grzeja wg czasem 1 2 lub 3. Mam to samo w ajm. Raczej nie musza byc ori. Ja mam beru i jest git. Nie musza sie nagrzewac w sek tak jak te w glowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się