Quba_88 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 witam czy moglby ktos zerknac na te logi i powiedziec czy jest wszystko dobrze . 003 http://vaglog.pl/log_211707.html 011 http://vaglog.pl/log_211708.html
goldi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Nie jest dobrze zaczynasz mieć przeładowanie turbiny moja rada usuń katalizator ze środka zostaw puszkę i przegoń auto powinno pomóc.Dobrze zawsze robić komplet logów
Quba_88 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 a dokladnie jakie logi mam jeszcze zrobic .
goldi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zrob to co ci napisałem możesz dodatkowo rozruszać sztangę ręcznie ale brak katalizatora pozwoli turbo oddychać
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie mam na tel zadnych notatek ale z tego co pamietam Dynamicznie robi się 03,04,08,10,11 bs 00,03,11 statycznie 00,01,03,04,08,10,11,13 dalsze grupy w vp są juz mało istotne. W tym silniku bardzo ważne jest aby sprawdzić dawkę paliwa i kat wtrysku o czym chyba zapomniałeś.
Quba_88 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Wrzucam dalsze logi, prosze o analize. Logi dynamiczne MB 003 http://vaglog.pl/log_211707.html 011 http://vaglog.pl/log_211708.html 000,001,004 http://vaglog.pl/log_211807.html 008,010 http://vaglog.pl/log_211808.html Logi statyczne BS 000 http://vaglog.pl/log_211809.html 003 http://vaglog.pl/log_211810.html 004 http://vaglog.pl/log_211811.html 011 http://vaglog.pl/log_211812.html Logi statyczne MB 000,001,003 http://vaglog.pl/log_211815.html 004,007,013 http://vaglog.pl/log_211814.html 018,023 http://vaglog.pl/log_211813.html
lukaszooo Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 przepływka lekko podejrzana ograniczenie dymienia troche fiksuje, najlepiej było by podmienić na sprawną i zobaczyć co sie bedzie działo, kąt wtrysku 10 powinno być ok 55, dawka paliwa 3,2 według mnie tez ok, egr działa, kierownice napewno pracują ale cisnienie faluje więc cos jest nie teges moze byc problem z podcisnieniem lub przybrdzone kierownice, korekcje ok 0,80 na wszystkim wtryskach więc nie jest zle.
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 statyczny kąt do poprawy wywalenie drożnego katalizatora nie da żadnej poprawy, nie da żadnego oddechu turbinie, mało tego turbine bez kata prędzej szlak trafi bo spaliny z większym impetem będą atakować wirnik i temp spalin będzie niższa co może przyspieszyć problem z zacinającym się vnt, nie wspomnę o smrodzie po wywaleniu kata, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień filtr powietrza na nowy i zrób 008d, temp w dolocie 40C przy obecnych max 5C na dworze powinna dawać do myślenia że tam coś nie gra, że turbo mieli i grzeje powietrze zamiast pompować albo że smic nie spełnia swojego zadania, obejrzyj go z zewnątrz czy czasem nie są po krzywione blaszki lub nie jest zabity piachem
Quba_88 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 przepływka lekko podejrzana ograniczenie dymienia troche fiksuje, najlepiej było by podmienić na sprawną i zobaczyć co sie bedzie działo, kąt wtrysku 10 powinno być ok 55, dawka paliwa 3,2 według mnie tez ok, egr działa, kierownice napewno pracują ale cisnienie faluje więc cos jest nie teges moze byc problem z podcisnieniem lub przybrdzone kierownice, korekcje ok 0,80 na wszystkim wtryskach więc nie jest zle. Dawka paliwa jest dobrze to wiem jedynie kat do poprawy. Egr - byl czyszczony w tamtym roku wraz z kolektorem. A co jest nie tak z przeplywka oraz z podcisnieniem moglbym troche o lepsze wyjasnienie ?? statyczny kąt do poprawy wywalenie drożnego katalizatora nie da żadnej poprawy, nie da żadnego oddechu turbinie, mało tego turbine bez kata prędzej szlak trafi bo spaliny z większym impetem będą atakować wirnik i temp spalin będzie niższa co może przyspieszyć problem z zacinającym się vnt, nie wspomnę o smrodzie po wywaleniu kata, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień filtr powietrza na nowy i zrób 008d, temp w dolocie 40C przy obecnych max 5C na dworze powinna dawać do myślenia że tam coś nie gra, że turbo mieli i grzeje powietrze zamiast pompować albo że smic nie spełnia swojego zadania, obejrzyj go z zewnątrz czy czasem nie są po krzywione blaszki lub nie jest zabity piachem Lepiej nie wyrzucac katalizatora czyli jest wporzadku? A jesli chodzi o filtry do byly wymieniane wraz z olejem miesiac temu. A o tym, co piszesz kolego ze moga byc pokrzywione blaszki lub zawalony piachem to chodzi o intercooler?
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 tak, o intercooler, według mnie kat ok a przepływka lub sterowanie turbo fiksuje, zrób jeszcze raz logi dynamiczne 003 008 011 tylko osobno każdy
Quba_88 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 tak, o intercooler, według mnie kat ok a przepływka lub sterowanie turbo fiksuje, zrób jeszcze raz logi dynamiczne 003 008 011 tylko osobno każdy 003 http://vaglog.pl/log_212416.html 008 http://vaglog.pl/log_212415.html 011 http://vaglog.pl/log_212414.html
ciahciah Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 trochę sterowanie turbo się buja ale tyle jeszcze może być nie domaga przepływka i jeżeli nie planujesz czipować auta i podnosić mu moc no to ją wymień na nowa, najpierw możesz spróbować ją wyczyścić, może to pomoże może nie, spróbować można, a jak planujesz czipowac to nic nie musisz robić, tuner skoryguje niedomaganie przepływki i będzie mierzyć jak nówka ze sklepu a jak rzadko potrzebujesz 100% mocy, teraz powiedzmy jest 90% no to możesz olać sprawę bo auto jest zdrowe i w tej chwili co drugiego takiego samego odjedzie
fabian8211 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km http://vaglog.pl/log_212494.html http://vaglog.pl/log_212495.html Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez fabian8211
maniekaudia4 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km http://vaglog.pl/log_212494.html http://vaglog.pl/log_212495.html turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Silnik nie ma siły odrazy po odpalenie ??? Po mojemu robiles loga juz w awaryjnym lub masz nie podłączone podciśnienie.
fabian8211 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Silnik nie ma siły odrazy po odpalenie ??? Po mojemu robiles loga juz w awaryjnym lub masz nie podłączone podciśnienie. Turbo było w serwisie i zmienna geometria wyczyszczona , zawory n75 podmieniane , wężyki podciśnienia sprawdzałem, wcześniej problem był po osiągnięciu 110km/h teraz zaraz po odpaleniu, przed logami błędy skasowane , tylko został błąd 17964 Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km http://vaglog.pl/log_212494.html http://vaglog.pl/log_212495.html turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar Turbo było u lekarza od turbin i jest ok tylko geometria została wyczyszczona bo było troche syfu Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez fabian8211
Quba_88 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 trochę sterowanie turbo się buja ale tyle jeszcze może być nie domaga przepływka i jeżeli nie planujesz czipować auta i podnosić mu moc no to ją wymień na nowa, najpierw możesz spróbować ją wyczyścić, może to pomoże może nie, spróbować można, a jak planujesz czipowac to nic nie musisz robić, tuner skoryguje niedomaganie przepływki i będzie mierzyć jak nówka ze sklepu a jak rzadko potrzebujesz 100% mocy, teraz powiedzmy jest 90% no to możesz olać sprawę bo auto jest zdrowe i w tej chwili co drugiego takiego samego odjedzie A czy z IC wszystko wporzadku?/
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 sprawdź czy podciśnienie wogole dochodzi.
fabian8211 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Silnik nie ma siły odrazy po odpalenie ??? Po mojemu robiles loga juz w awaryjnym lub masz nie podłączone podciśnienie. Turbo było w serwisie i zmienna geometria wyczyszczona , zawory n75 podmieniane , wężyki podciśnienia sprawdzałem, wcześniej problem był po osiągnięciu 110km/h teraz zaraz po odpaleniu, przed logami błędy skasowane , tylko został błąd 17964 Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km http://vaglog.pl/log_212494.html http://vaglog.pl/log_212495.html turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar Turbo było u lekarza od turbin i jest ok tylko geometria została wyczyszczona bo było troche syfu Podłączyłem przewód z vacum do gruchy i turbo chodzi ładnie , jeszcze raz chyba sprawdze podciśnieniowe węzyki,
lukaszooo Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 pasowało by sprawdzic wakuometrem jakie jest podcisnienie a nastepnie sprawdzić cała instalacje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się