Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


mravel

Rekomendowane odpowiedzi

@karol1981 

- poduszka na pasie przod - kruszyla sie

- poduszki silnika - z tej z wtyczka bylo widac, ze jest wylana; druga wygladala ok ale po demontazu okazalo sie, ze rowniez jest wylana

- poduszka skrzyni wygladala ok ale… dopiero po demontazu wyszlo ze jest juz zuzyta

OBJAWY

3 lata temu chlopak na przegladzie byl zainteresowany autem i sobie rozmawialismy, to on zwrocil mi uwage, ze dobrze byloby wymienic poduszki bo padly. Od okolo 6 mac nasilily sie drgania silnika przy przyspieszaniu. Nie zeby nim telepalo ale bylo czuc delikatne wibracje.

 

po wymianie jest igielka :)

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mravel napisał:

@karol1981 

- poduszka na pasie przod - kruszyla sie

- poduszki silnika - z tej z wtyczka bylo widac, ze jest wylana; druga wygladala ok ale po demontazu okazalo sie, ze rowniez jest wylana

- poduszka skrzyni wygladala ok ale… dopiero po demontazu wyszlo ze jest juz zuzyta

OBJAWY

3 lata temu chlopak na przegladzie byl zainteresowany autem i sobie rozmawialismy, to on zwrocil mi uwage, ze dobrze byloby wymienic poduszki bo padly. Od okolo 6 mac nasilily sie drgania silnika przy przyspieszaniu. Nie zeby nim telepalo ale bylo czuc delikatne wibracje.

 

po wymianie jest igielka :)

Właśnie też mam wibracje odczuwalne na karoserii , pozostały do wymiany poduszki , więc chyba trzeba się im przyjrzeć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mravel wymieniając ten dławik narażam układ na ubytek czynnika czy jest to praca 'na jedną gwiazdkę' jak to na TVN Turbo? :D 
@edit
Ok poczytałem komentarze i już wiem że czynnik idzie papa :( 

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dla auta jest wiekopomna chwila -> zdejmują głowicę. 

Jakiś czas temu pojawił się problem z niebieskim dymem podczas odpalania. Podejrzenie (słuszne jak się okazało) padło na zużyte gumki uszczelniaczy zaworowych. Nie oszukujmy się, ale auto ma już prawie 17 lat :) i 330kkm na blacie. Nie ma też lekko, co prawda nie jeździ po mieście, ale w trasach i to wielu, jednakże prędkości przelotowe są dużo wyższe niż u zwykłego Kowalskiego. 

Auto trafiło do Garage Poland w Zielonce. Podczas wymiany uszczelniaczy Panowie zauważyli, że schodzi powietrze z cylindra (wszystkich 4) i ucieka w wydech. Diagnoza to nieszczelne trzonki zaworowe, na pewno na kanałach wydechowych. Decyzja -> zrzucamy głowice i robimy jak należy. Przy okazji zobaczymy wnętrze, sprawdzimy czy nie ma mikropęknięć, Do tego dojdzie sprawdzenie "prowadnic" wtryskiwaczy i zobaczymy jak mocno nam się owe prowadnice wytłukły od PD. 

In touch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze bede w telewizji :D (youtube) Co prawda nie chcialem w Takich okolicznosciach ale jednak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, mravel napisał:

Moze bede w telewizji :D (youtube) Co prawda nie chcialem w Takich okolicznosciach ale jednak :P

Wrzuć link:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja się rozwija. Głowica po szczelności -> wyrok śmierci, nieszczelna na kanałach wodnych. 

Idzie nowa głowica + zawory, zamki i inne bambety. 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mravel napisał:

Sytuacja się rozwija. Głowica po szczelności -> wyrok śmierci, nieszczelna na kanałach wodnych. 

Idzie nowa głowica + zawory, zamki i inne bambety. 

 

uuu, co za głowicę zakładasz, z jakiegoś nowszego 2.0 tdi   bo chyba nie pakujesz znów z blb , wiem że BSY  pasuje cały słupek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nówka sztuka, taka jak w wychodzi z VIN. Podobno te z A na końcu nie pękają tak bardzo ;). Zresztą moja wytrzymała 330k km i od biedy można by ją założyć bo wg mistrzów od szczelności pęknięcia są ale nie są duże. Nie znaczy, że się nie powiększą. 
Auto nie brało płynu. Taka ciekawostka. Jak robimy to dobrze. Słupek mi nie potrzebny bo obecny daje rade. Mechanik mówi, że góra cylindrów już jest trochę zmęczona ale w normie. Jak mam robić jeszcze cylindry to już wolę swap na 2.7 BT.

Do czasu jak rdza się gdzieś nie przypałęta w tym aucie to będę robił. Trzecie auto w rodzinie i najfajniej mi się tym w trasy jeździ. 

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, mravel napisał:

nówka sztuka, taka jak w wychodzi z VIN. Podobno te z A na końcu nie pękają tak bardzo ;). Zresztą moja wytrzymała 330k km i od biedy można by ją założyć bo wg mistrzów od szczelności pęknięcia są ale nie są duże. Nie znaczy, że się nie powiększą. 
Auto nie brało płynu. Taka ciekawostka. Jak robimy to dobrze. Słupek mi nie potrzebny bo obecny daje rade. Mechanik mówi, że góra cylindrów już jest trochę zmęczona ale w normie. Jak mam robić jeszcze cylindry to już wolę swap na 2.7 BT.

Do czasu jak rdza się gdzieś nie przypałęta w tym aucie to będę robił. Trzecie auto w rodzinie i najfajniej mi się tym w trasy jeździ. 

Nie gadaj że remont wyszedł by Cię tyle co swap na 2.7 bit :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nowych czesciach to wyjdzie okolo 6k pln (tak sadze). Dochodzi tam tylko extra wymiana oleju w skrzyni.

swap na 2.7 BT to raczej 40k pln

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre to , melduj o postępach bo ciekaw jestem finału  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...