Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tanie wahacze polecacie ?


Pawel8

Rekomendowane odpowiedzi

Co do tego lemforder to już się jeden wypowiadał, że po 3 latach i robieniu rocznie mniej jak 15k km się wysypał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi ms wytrzymal jakies 50 tys :) i jestem mega zadowolony

Teraz mi magiel po roku walnął i bede robil i chce przy okazji wahacze wymienic bo przy ruszaniu, przy hopkach troche zaczynają się odzywać. 

Nie mam dużo pieniędzy żeby przeznaczyć na to i moje pytanie czy lepiej skv czy lepiej ms kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Aktualnie po tym co widziałem z MS, to polecam SKV, taka moja opinia.

A co z ms widziałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2017 o 17:59, krzychupiekta napisał:

Ja założyłem komplet RTSa, zrobione 10k...dokładna kontrola, zero niepokojących objawów. 

Ja dla mnie za 800 jest git.

od wielu lat go sprzedajemy i problemu nie ma :)

W końcu pomału dochodzimy do tego że lepiej te pare zł dopłacić niż kupować chińskie gówno i wracać co chwilę do problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dawid_92 napisał:

A co z ms widziałeś?

wywalone całe zawieszenie po 2k km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Langista napisał:

wywalone całe zawieszenie po 2k km

U mnie ms jezdzil 3 lata, zrobił z ponad 50tys km bez problemu. Na kołach 17 cali i oponach 225/45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele zależy od montażu. Wahacze powinny być zamontowane na obciążonym aucie, żeby dobrze się ustawiły. Mechanik, który składał mi zawias na MAXGEAR poskręcał mi go na podniesionym aucie, przez co pojeździłem jakieś 4 miesiące. SKV składałem sam z pomocą znajomego i śmigam do tej pory. Ostatnio sprawdzałem zawieszenie, bo mi coś stukało, a tu niespodzianka, zacisk niedokręcony.  SKV przejechał 2 miesiące temu trasę Polska - Holandia i z powrotem i dziś leci na tę samą trasę. Za te 430 zł, czy ile tam dokładnie kosztował ten komplet to nawet całkiem fajnie się sprawuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny z 3 postami i od razu na temat SKV jakie to jest wspaniałe, jaja..

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, k232 napisał:

Kolejny z 3 postami i od razu na temat SKV jakie to jest wspaniałe, jaja..

Już wcześniej się wypowiadał, zobacz od kiedy ma konto założone..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dejvu napisał:

Wiele zależy od montażu. Wahacze powinny być zamontowane na obciążonym aucie, żeby dobrze się ustawiły. Mechanik, który składał mi zawias na MAXGEAR poskręcał mi go na podniesionym aucie, przez co pojeździłem jakieś 4 miesiące. SKV składałem sam z pomocą znajomego i śmigam do tej pory. Ostatnio sprawdzałem zawieszenie, bo mi coś stukało, a tu niespodzianka, zacisk niedokręcony.  SKV przejechał 2 miesiące temu trasę Polska - Holandia i z powrotem i dziś leci na tę samą trasę. Za te 430 zł, czy ile tam dokładnie kosztował ten komplet to nawet całkiem fajnie się sprawuje. 

napisz jak ci rozleciały te maxgeary?

padły tuleje czy sworznie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Już wcześniej się wypowiadał, zobacz od kiedy ma konto założone..

Jak widać bardzo aktywny z 3 postami i dziwnym trafem akurat wszedł na temat skv. Jakaś dziewczyna tu albo w tym drugim temacie wahaczy podała czeski link z firmą skv, poczytaj.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, czytałem, ale czy to nie było wiadome od początku, że SKV Germany nie ma nic wspólnego z Niemcami? Nie musiałem w sumie tłumaczyć żeby większości się domyśleć, chociaż o tym "ISO xxx" nie wiedziałem, bo na polskiej stronie z esen nic takiego napisanego nie ma.:

3d74fa2ac2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się podłączam. Muszę wymienić , przednie  górne wahacze ( te połączone ) obydwie strony. Znalazłem coś takiego Querlenker Satz Audi A4 B5 8D2 8D5 A6 4B 4B2 C5 VW Passat 3B2 3B3 3B5 3B6 3BG !! | eBay  tylko czy to jest coś warte. Trochę za dużo za tą kasę. Fachman w warsztacie powiedział że muszę dać przynajmniej 20 eu za element żeby były coś warte. Na dole strony są odpowiedniki bardziej znanych firm. Myślałem że może Ruyille albo to 4x QUERLENKER VORNE OBEN LINKS RECHTS AUDI A4 8D B5, 8E B6, 8EC B7 | eBay .  Co koledzy myślą. Jestem na robotach dlatego strony są niemieckie. Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez idziollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego  4x FEBI QUERLENKER LENKER VERSTÄRKT VORNE OBEN LINKS+RECHTS A4 B5 B6 PASSAT | eBay 

myślę że będzie ok. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na górę bierz MS wytrzyma tyle co febi a cena 2 razy niższa

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie firmy maxxis o ile mnie pamięć nie myli i jeżdzę już 2 lata zrobiłem ponad 30 tys. km i narazie żadnych luzów ni nic, ale jeżdze na zawiasie 1ba i w zimę 15cali fela a w lato 17ki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w B5 miałem zakładane Msy - master sporty górny prawy rozpadł się po ok 65tys km. przez co samochód nie przeszedł przeglądu sworzeń wahacza był w dobrym stanie a rozwaliła się guma i tulejka która jest w niej zatopiona ale jak za 42zł nie ma tragedii  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...