mastiv1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udalło mi sie ustalic ze najnowszy numer PCV to 06F 129 101 Ri pytanie czy on ma 2 zaworki czy jeden? Zauważyłem ze kazdy z tych PCV ma inny numerek w prawym dolnym rogu:To jest wersja z lirerka R i u góry na rancie jest napis HPAA drugi ma literke P i napis u góry RSV i zobaczcie ze ma cyferkę 2Stoję przed wymianą PCV i chce wymienic tez BT jednak wersje tez sa dwie06D103213G WYMIARY WG ETKA: 55x35x35 prod od 01/09/2014oraz06D103215a/ WYMIARY WG ETKA 183x80x48 prod od 01/01/2015WG ETKI do Silnika BWE pasuje Wariant, Odma 06F 129 101 R a BT 06D 103 213 GI nareszcie Pytanie, czy odma z literka R ma dwa zaworki czy jeden?Co do BT nie mam pojecia jak to mozliwe ze rożnia się wymiarami...?Co o tym myslicie? 1
afroo. Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ja nie wnikałem w to jakie oznaczenia ma zawór. Dobrany został po vinie z końcówką R. Kupowałem w lutym więc pewnie będzie najświeższy.
Madox123 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Witam. Kolego mastiv1990 zawór PCV nr 06F 129 101 R ten najnowszy posiada dwa zaworki obok prostokątnego jest okrągły. Daj znać Kolego jak wymienisz PCV i ten BT jak autko będzie się sprawować. Pozdrawiam Edytowane 13 Maja 2015 przez Madox123
bartekzks Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Witam Panowie a do BPG jaki zawór i nr uszczelki pod zawór i ta rurka ?? To powinno pomóc w dobrze PCV : http://shopdap.com/2-0t-fsi-pcv-valve-failure-how-it-sounds-and-more/ Pozdrawiam Edytowane 26 Maja 2015 przez bartekzks
darek181289 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam Was gdzie mogę dostać zawór pcv do silnika BWT 2.0T b7 oprócz aso? mój jest chyba niesprawny, bo w rurce łączącej go z kolektorem jest pełno oleju, no i w kolektorze też...
bartekzks Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Hej tu dostaniesz tylko dobierz odpowiednią : http://www.europaparts.com/ https://secure.ctsturbo.com/ https://www.jhmotorsports.com/shop/catalog/index.php Pozdro
mastiv1990 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Mimo wszystko polecam zawór ASO, przerabialem już wiele i tylko z tym jest pewność że usterka zzniknie:) cena nie jest aż tak straszna ok 120-150zl uszczelka 28zl
bartekzks Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 POD ZAWÓR PCV 06F 103 483 E uszczelka 28 zł pokaz gdzie kolego !! ta uszczelka około 90-99 zł w ASO kosztuje niestety
mastiv1990 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Wybacz miało być 88zl, pisane tapem ;p
afroo. Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Jeśli znasz dokładne numery części to taniej będzie tu http://getem.pl/ Edytowane 30 Lipca 2015 przez afroo.
darek181289 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) chce wymienic tez BT Kolego i jak? jakieś zmiany po wymianie tej rurki? U siebie odkręcając gumową rurę między filtrem powietrza a turbo zauważyłem, że z tej metalowej rurki wycieka dużo oleju prosto w turbinę. Na jakiej zasadzie działa ta rurka i do czego dokładnie służy? jestem właśnie po wymianie PCV (295zł w aso... razem z uszczelką) bo stary pcv puszczał olej do dolotu. dodatkowo dmuchając w stary czuć było, że przepusza, a nowy działał tylko w jedną stronę. w sieci znalazłem takie coś: czy zalany olejem dolot jest spowodowany uszkodzeniem tego zaworka? Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez darek181289
abrazab Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Uratował mnie ten temat, wymieniłem tą odmę i falowanie obrotów wraz z morderczym śniącym mi się po nocach piskiem znikło. Dziękuje kolego.
darek181289 Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Panowie, mam założone: PCV: 06F 129 101 P BT: 06D 103 215 A Zauważyłem, że robi mi się straszne podciśnienie w silniku, że nie mogę rękami otworzyć korka wlewu oleju na zgaszonym silniku... dodatkowo chyba zassało uszczelkę miski, bo leje się olej z tamtąd.. czy to jest spowodowane nowymi PCV i BT? stary pcv ma końcówkę E. wczoraj na próbę założyłem goły BT bez zaworka i zaczęło telepać silnikiem na jałowym. Czy jest sens wracać do starego PCV? druga sprawa: chcę się pozbyć oleju w dolocie i założyć oil cath tank: czy zaślepienie wyjścia z pcv do kolektora jak na filmie będzie miało jakieś konsekwencje oprócz tego, że odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie działać tylko podczas doładowania?
jarek920 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 na zachodnik portalach aukcyjnych duzo tego sprzedaja czasem maja tylko 1 wyjscie np forge (w tym masz 3)podobno dolot po tym czysty i spokoj raz na zawsze z awariami pcv .jak auto przepala duzo oleju to pewnie tez dolot bardziej zasyfiony
BananMczop Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Czy ktos moze mi powiedziec jak sprawdzic ten zawor pcv? I jak znaleźć numer części? Pozdrawiam
LUKENSZ Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Czy dalej najlepiej wymienic PCV na taki z końcówką R? Chciałbym załatwić sprawę kompleksowo, więc od razu zapytam co oprócz samego zaworu nalezy tam wymienić?
afroo. Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 W dniu 2.05.2018 o 16:19, LUKENSZ napisał: Czy dalej najlepiej wymienic PCV na taki z końcówką R? Chciałbym załatwić sprawę kompleksowo, więc od razu zapytam co oprócz samego zaworu nalezy tam wymienić? Albo najnowszy z ASO - tu dobiorą Ci odpowiednią końcówkę po vin - albo usunąć całkiem, decyzja należy do Ciebie. Oprócz samego pcv można wymienić uszczelkę, która swoją drogą kosztuje niewiele mniej od samego zaworu. Przewody warto posprawdzać, czy nie są gdzieś uszkodzone. Przy montażu/demontażu lubią popękać, a swoje też kosztują.
LUKENSZ Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Na razie wymieiam, jak znowu padnie (a z tego co tu czytam to jest taka szansa) to wtedy będę wyślał. Zaopatrzę się też w te przewody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się