Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T wchodzi w tryb awaryjny analiza logów


Kevinass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od pewnego czasu moje 1.8T wchodzi w tryb awaryjny, kod błędu 17536 (P1128 Bank 1 powietrze adaptacyjne mieszanki (mult.)system zbyt ubogi)

Test szczelnosci dolotu zrobiony, sonda lambda wymieniona

tu są moje logi nie wiem czy dobre (pierwszy raz robilem logi) 3bieg 1.500rpm do 6.500rpm

Proszę o analize i z góry wielkie dzięki http://vaglog.pl/log_215712.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, błąd wyskakuje na PB i LPG :/ po pojawieniu się tego błędu samochód kompletnie traci moc, jedzie jakby mial 100KM, po wykasowaniu moc powraca lecz wydaje mi sie że to tez nie jest to samo co kiedyś... Przypuszczam ze może być uszkodzona przepływka? Jutro zrobie takie logi i dzięki wielkie :)

Edytowane przez Kevinass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi co kolega wyzej napisal i wrzuć tutaj jeszcze raz, logi oczywiscie po skasowaniu błedów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze podejrzewałeś, jesli układ szczelny to przepływka do wymiany.

Test szczelnosci został wykonany w taki sposob: Wykrecony grzybek odmy od tipa i tip w tym miejscu zaslepiony, tak samo zostal wykrecony dv i zaslepiony otwor. zamiast przeplywki byla wsadzona zaślepka rury pcv z zaworkiem przez ktory bylo podowane cisnienie (1bar 1.5bara i 2bary) oprocz bulgotania oleju i uchodzeniu cisnienia przez zawory nic innego nie wykryłem. A ciśnienie doładowania jest ok? przeplywka pewnie zaniża?

Edytowane przez Kevinass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze podejrzewałeś, jesli układ szczelny to przepływka do wymiany.

Test szczelnosci został wykonany w taki sposob: Wykrecony grzybek odmy od tipa i tip w tym miejscu zaslepiony, tak samo zostal wykrecony dv i zaslepiony otwor. zamiast przeplywki byla wsadzona zaślepka rury pcv z zaworkiem przez ktory bylo podowane cisnienie (1bar 1.5bara i 2bary) oprocz bulgotania oleju i uchodzeniu cisnienia przez zawory nic innego nie wykryłem. A ciśnienie doładowania jest ok? przeplywka pewnie zaniża?

Udało Ci się usunąć problem? Rozumiem że masz fabryczne 170KM a logi robiłeś w momencie kiedy auto miało skasowane błędy?

Pytanie nr 2 - po czym widać że przepływka zaniża, czy wartość 125g/s nie jest prawidłową wartością? (jaka jest prawidłowa wartość dla 170KM? - 130, 140?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...