Kevinass Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Witam! Od pewnego czasu moje 1.8T wchodzi w tryb awaryjny, kod błędu 17536 (P1128 Bank 1 powietrze adaptacyjne mieszanki (mult.)system zbyt ubogi) Test szczelnosci dolotu zrobiony, sonda lambda wymieniona tu są moje logi nie wiem czy dobre (pierwszy raz robilem logi) 3bieg 1.500rpm do 6.500rpm Proszę o analize i z góry wielkie dzięki http://vaglog.pl/log_215712.html
Łukasz13 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Bład wyskakuje na pb i na lpg? logi do poprawki, rób na pb, po skasowaniu błędów, zrób 002+033 i 115+118+020
Kevinass Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Tak, błąd wyskakuje na PB i LPG :/ po pojawieniu się tego błędu samochód kompletnie traci moc, jedzie jakby mial 100KM, po wykasowaniu moc powraca lecz wydaje mi sie że to tez nie jest to samo co kiedyś... Przypuszczam ze może być uszkodzona przepływka? Jutro zrobie takie logi i dzięki wielkie Edytowane 7 Maja 2015 przez Kevinass
kosmo.a3 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 zrób logi co kolega wyzej napisal i wrzuć tutaj jeszcze raz, logi oczywiscie po skasowaniu błedów
Kevinass Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Logi zrobione na PB http://vaglog.pl/log_215846.html http://vaglog.pl/log_215847.html
Łukasz13 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Dobrze podejrzewałeś, jesli układ szczelny to przepływka do wymiany.
Kevinass Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Dobrze podejrzewałeś, jesli układ szczelny to przepływka do wymiany. Test szczelnosci został wykonany w taki sposob: Wykrecony grzybek odmy od tipa i tip w tym miejscu zaslepiony, tak samo zostal wykrecony dv i zaslepiony otwor. zamiast przeplywki byla wsadzona zaślepka rury pcv z zaworkiem przez ktory bylo podowane cisnienie (1bar 1.5bara i 2bary) oprocz bulgotania oleju i uchodzeniu cisnienia przez zawory nic innego nie wykryłem. A ciśnienie doładowania jest ok? przeplywka pewnie zaniża? Edytowane 5 Maja 2015 przez Kevinass
ShatyMK Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Dobrze podejrzewałeś, jesli układ szczelny to przepływka do wymiany. Test szczelnosci został wykonany w taki sposob: Wykrecony grzybek odmy od tipa i tip w tym miejscu zaslepiony, tak samo zostal wykrecony dv i zaslepiony otwor. zamiast przeplywki byla wsadzona zaślepka rury pcv z zaworkiem przez ktory bylo podowane cisnienie (1bar 1.5bara i 2bary) oprocz bulgotania oleju i uchodzeniu cisnienia przez zawory nic innego nie wykryłem. A ciśnienie doładowania jest ok? przeplywka pewnie zaniża? Udało Ci się usunąć problem? Rozumiem że masz fabryczne 170KM a logi robiłeś w momencie kiedy auto miało skasowane błędy? Pytanie nr 2 - po czym widać że przepływka zaniża, czy wartość 125g/s nie jest prawidłową wartością? (jaka jest prawidłowa wartość dla 170KM? - 130, 140?)
jacek70 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Dla bfb około 135mg dla amb około 141mg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się