Robero321 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) wywalenie kata nie tyle co dodaje mocy co obniża v obr. przy ktorej jest maks moment co troche przyspiesza sie wkrecanie silnika na obr. Edytowane 8 Maja 2015 przez Robero321
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Katalizator mam nowy, pracuje za granicą więc nie mogę sobie na to pozwolić. Jeździłem kilka dni bez kata i poza okrutnym smrodem i kontrolką na desce nic się nie działo. Edytowane 8 Maja 2015 przez xsebo1
iceweed Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 2.0 fsi 150ps ma Stopień sprężania 11,5 : 1 : 1
rybus85 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Są w necie filmiki i opis jak gość założył kompresor od mesia do ALTa i chodziło to pięknie. Ale hajsu masakra włożył
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Widziałem gdzieś właśnie kompresor elektryczny od mietka za śmieszne 300 zł. Co do silnika, wyczytałem że po doprezeniu trzeba wystroic ECU żeby nie doszło do spalania stukowego i prawdopodobnie jeździć będzie trzeba na Pb 98 Mocy z tego silnika można wyciągnąć musze znaleźć ogarnietego gościa co by się tym zajął
robitl Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Widziałem gdzieś właśnie kompresor elektryczny od mietka za śmieszne 300 zł. Co do silnika, wyczytałem że po doprezeniu trzeba wystroic ECU żeby nie doszło do spalania stukowego i prawdopodobnie jeździć będzie trzeba na Pb 98Mocy z tego silnika można wyciągnąć musze znaleźć ogarnietego gościa co by się tym zajął widzę ze kolega żyje we własnym świecie. skoro mądre głowy tego forum mówią że to lipny pomysł to ja bym odpuścił. kup lepiej jakiegoś angola albo coś po gradobiciu z dobrym silnikiem i Q i baw się w przekładki a nie chcesz ten swój lipny silnik robić, alt to masakra pod mody. pamiętaj: nawet mimo szczerych chęci, z gówna bata nie ukręci .
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Tu jakiś maniak wsadził dwie turbiny i wycisnał z tego "gówna" 635 koni. Lipny silnik
rafal9119 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Jak myslisz ile ten MANIAK wpakował kasy w ten motor?? 1tysiąc, 2, 3 .??? od chu.. tylko tyle ci powiem a jak masz pakować w ALT 10 koła to wypierd... go na szmelc i ładuj 1.8T. ta sama cena
robitl Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Tu jakiś maniak wsadził dwie turbiny i wycisnał z tego "gówna" 635 koni. Lipny silnik kurcze chyba nie rozumiesz o co mi chodzi.. jedne silniki nadają się(1.9tdi, 1.8t, 2.7bit) do takich rzeczy, inne nie(1.6, 2.0 2.4). po prostu w twoim przypadku jest to gra nie warta świeczki, oczywiście wszystko można ale jakim kosztem??opłaca się? sprzedaj swojego i kup coś pod mody, nie sugeruj się że gdzieś w ameryce ktoś wyciągnął tyle i tyle. jesteśmy w Polsce i tu się ALT nie modzi Jak myslisz ile ten MANIAK wpakował kasy w ten motor?? 1tysiąc, 2, 3 .??? od chu.. tylko tyle ci powiem a jak masz pakować w ALT 10 koła to wypierd... go na szmelc i ładuj 1.8T. ta sama cena seba nie wie o czym mówi. myśli że ktoś mu to za darmo zrobi na jakiś używanych częściach, doczepi skrzydła i będzie latał. w ten ALT z filmiku to podejrzewam było wsadzone więcej niż warty cały samochód. Edytowane 8 Maja 2015 przez robitl
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Kiedyś to ludzie nawet silnik od malucha potrafili podtuningowac Dziękuję za opinie
rybus85 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Ciekawe ile oleju teraz pije ten silnik haha Też chciałem coś robić z tym silnikiem ale za duże koszty. A tak jeździ,kompletnie nic się nie dzieje i hajsu nie wkładam. Ale mocy brakuje
jacek70 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Tylko że ten podwójnie uturbiony ALT-ek jest w laboratorium a nie w samochodzie. Chciałbym zobaczyć czy zmieści się pod maskę. No i jak żywotność?
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Według opinii jakie czytałem sprężania lepiej nie podnosić powyżej 11.1 z konieczności stosowania paliwa 100+ octan i bardzo dużego opóźnienia zapłonu. Silnik Alt posiada czujnik spalania stukowego i teoretycznie ECU powinno wyregulować sam parametry pracy. Chciałbym skonsultować się z osobą biegłą w tej sprawie
Dajmon Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Możesz powiedzieć ile Ci wciąga oleju po zrobieniu moda odmy ?
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Na trasie nie bierze wogole, na mieście jeżdżąc krótkie odcinki 0,5l co 600km. Nafta go uleczyła. Wszystko opisałem w wątkach. Wyczerpałem wszystkie metody i została tylko wymiana gownianych tłoków
Dajmon Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Z mojego punktu widzenia, wymiana tłoków na nowe ma sens w celu pozbycia się wcinania oleju. Mi nie zależałoby na podniesieniu mocy tylko na całkowitym wyeliminowaniu poboru oleju. Zauważ, że zwykły fiat np. Siena lub toyota jakaś tam w wieku naszych Audi nie pobierają oleju od wymiany do wymiany. Jeśli to by uleczyło pobór, to bym się na coś takiego skusił. Wszystko jednak zależy z drugiej strony od cylindrów i ich średnicy.
xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Jedziemy na tym samym wózku. Tłoki można dokupić o różnym stopniu doprezenia i odprężenia. Nawet są dostępne +0,3mm. Jest tego trochę. Jeśli oryginał Mahle nie zdaje egzaminu to pozostaje lepsza marka np. Wossner. A jeśli dodatkowo podniesie się trochę moc silnika to będzie na + Wysłałem zapytanie do jednej z firm, chcę się dowiedzieć co i jak To co różni nasze silniki od np Fiata z tamtych lat to norma spalania euro 4 i jako pierwsze silniki audi były serwisowane w trybie long life. Myślę że temat jest do ogarnięcia
waskivw Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Panowie nie mylcie pojęć stopień sprężania i kompresja bo to są dwa całkiem inne parametry . Przechodząc na tłoki które podwyższą stopień sprężania będzie trzeba przejść na paliwo min.98 , zrobić remap , głównie mapę zapłonu , a jak by zrobić dodatkowo porting głowicy i może jeszcze ostrzejsze wałki wrzucić to 150/160 kucy jest całkiem realne do osiągnięcia . Jest jedno ale , nie znasz stanu cylindrów i może okazać się że nowe tłoki i dalej wciąga oliwę , podstawa rozebrać silnik , pomierzyć i wtedy decydować co dalej , niekiedy wystarczy wymiana samych tłoków i pierścieni , a nieraz trzeba iść dalej i robić honowanie cylindrów i dać tłoki nad wymiarowe .
EMS Race Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 W moim pierwszym poście chciałem się ze wszystkimi przywitać, (nawet z tymi mądrymi głowami na tym forum :-D :-D ) Kolego ja jestem za tym żebyś zakładał te kute tłoki ! i nie słuchaj ze się nie opłaca, bo jak byś szukał oszczędności to na pewno zauważyłeś ile one kosztują a co za tym idzie, nie podcierasz d*py liściem, a przy okazji masz 2w1 ! zakładając nowe tłoki lepszym było by rozebrać silnik i szlifnąć cylindry, żadna oszczednosć a będzie zrobione jak należy Pozdrawiam i daj znać co wymyśliłeś, u mie masz 100% poparcie :-)
xsebo1 Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 Dziękuję za wsparcie narazie zalałem silnik 10w40 MoS 2 i się trochę uspokoiło, zobaczę ile zniknie do wymiany Auta nie zamierzam się pozbyć, bo wcina olej. Jak wcina to trzeba zrobić. Żony też się nie pozbęde jak zachoruje [emoji14] auto zostaje w domu, całe będzie malowane i silnik prawdopodobnie też się dlubnie, o ile znajdę profesjonalnego mechanika do tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się