zadzik Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Też mi się wydawało ze szersze beda lepsze dociagalem 2 x wszystko i dalej gdzies olejem dmuchalo. Kup te cienkie opaski cienkie wzmocnione najlepiej to w sklepie z czesciami do cieżarówek mają takie i są nieco tańsze. jesli chcesz to ci napisze po kolei od turbo jak to u mnie wyglada cally uklad tylko musze sprawdzic w wolnej chwili bo montowalem to rok temu i nie pamietam dokladnie jak to tam jest.
rrrudy25 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Sprawdzone na b5 i b6, polecam http://allegro.pl/obejma-opaska-60-68-mm-t-clamp-nierdzewna-w3-gbs-i6521472353.html
silnik Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Też mi się wydawało ze szersze beda lepsze dociagalem 2 x wszystko i dalej gdzies olejem dmuchalo. Kup te cienkie opaski cienkie wzmocnione najlepiej to w sklepie z czesciami do cieżarówek mają takie i są nieco tańsze. jesli chcesz to ci napisze po kolei od turbo jak to u mnie wyglada cally uklad tylko musze sprawdzic w wolnej chwili bo montowalem to rok temu i nie pamietam dokladnie jak to tam jest.Fajnie by było jak byś napisał od początku jakie silikony i rury idą, może jakieś zdjęcia, fmic kupuje 14 cm. Tak na marginesie turbo zmieniłeś czy ori??
marcin4x4 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 tylko nie kupuj tego kijowego zestawu z FMIC.pl, nie powtarzaj moich błędów.
greg2505 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Też mi się wydawało ze szersze beda lepsze dociagalem 2 x wszystko i dalej gdzies olejem dmuchalo. Kup te cienkie opaski cienkie wzmocnione najlepiej to w sklepie z czesciami do cieżarówek mają takie i są nieco tańsze. jesli chcesz to ci napisze po kolei od turbo jak to u mnie wyglada cally uklad tylko musze sprawdzic w wolnej chwili bo montowalem to rok temu i nie pamietam dokladnie jak to tam jest.Fajnie by było jak byś napisał od początku jakie silikony i rury idą, może jakieś zdjęcia, fmic kupuje 14 cm. Tak na marginesie turbo zmieniłeś czy ori?? też chętnie dowiem się co i jak ,bo przymierzam się do kupna fmic
silnik Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 tylko nie kupuj tego kijowego zestawu z FMIC.pl, nie powtarzaj moich błędów.A co byś polecił, może masz jakieś zdjęcia albo spis wszystkich części ;-)
marcin4x4 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/361569-fmic-180mm/page-2
zadzik Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) No więc tak: Podstawa średnica 57 mm Intercooler mam takich rozmiarów jak w linku ( chyba nawet od nich kupowałem) http://www.bajpolmotosport.pl/Intercooler-TurboWorks-14-420x160x65mm-p10384 Idąc od turbo: 1. Redukcja prosta 45/57mm turbo brd( jesli dobrze pamietam to 45 mm bo niestety plyta zalozona i nie mialem jak luknac dokladnie ale na 99 % taka średnica) 2. Kolanko aluminiowe 90 st 15x15 cm srednica zewnętrzna 57 mm 3. Kolanko silikon 90 st średnica wewnętrzna 57 mm 4. Rura aluminiowa prosta dł 20 cm 5. Redukcja silikonowa 23 st 57/63 mm http://fmic.pl/kolanka-redukcyjne-23-/781-kolanko-redukcyjne-23-89-102mm.html 6. Intercoler 7. Redukcja silikonowa 23 st 57/63 mm 8. Rura aluminiowa prosta dł 20 cm 9. Kolanko silikonowe 90 st xl to kolanko ma dluzsze ramiona np. http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-turboworks-red-90st-57mm-xl-i6554276236.html (tutaj skróciłem pare cm to kolanko / można włożyć dłuższą rurke aluminiowa jakies 25 cm punkt 8 i wtedy zwykle kolanko silikonowe) 10. Kolanko aluminiowe 90 st wpinamy się do ori przewodu na wyskości lewej lampy, który wcześniej podłączony był do ori intercoolera. Co do opasek to juz sami sobie policzycie . Linki podałem przypadkowe, części szukałem w internecie gdzie taniej. Do tego coolerela trzeba jakis 1 cm pociąć belkę - kosmetyka, i nie mialem probelmów z halogenami wszystko siedzi na swoim miejscu. Tak to z grubsza wyglada proponuje zakupić i przymierzyć na sucho przed montażem, żeby w trakcie nic nie brakło. Nie powinienem nic pominąć bo wszystko zabudowane i nie miałem jak dokladnie sprawdzic i zrobić fotek. Oczywiście to są części pod cooler, który ja zakładałem, także jeśli będziecie zakładać inny to trzeba wziąć poprawkę na wymiary innego. Edytowane 23 Października 2016 przez zadzik 2
RumJanek Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Odgrzeje kotleta Potrzebna pomoc w skompletowaniu fmic do AVF. Kto pomoże? Dzięki serdeczne Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 Czy taki będzie odpowiedni i wystarczający? FMICDzięki
MrTea Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Za cholere to nie będzie pasować bo to zestaw do A3, Kolega kupił i zamontował w AWX cooler z zestawem od Fmic.pl -> http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard/185-map_sensor-bez_gniazda_map_sensora Zamontował to u siebie i jest zadowolony.
RumJanek Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 No to przypadkiem zestaw AWX a AVF to nie to samo? Silniki tam są chyba ułożone podobnie z tego co kojarzę... Dzięki za stronkę [emoji6] A czy ten twój kolega jest tutaj na forum lub możesz zapytać o fotki i tu wkleić lub podesłać na pw jak to wyszło? Będę dźwięczny
RumJanek Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Że tak zapytam, dużo rezania w belce trzeba żeby taki IC założyć?
DanielMod Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 41 minut temu, RumJanek napisał: Że tak zapytam, dużo rezania w belce trzeba żeby taki IC założyć? Wydaje mi się że sporo trzeba wyciąć belkę pod ten IC albo całkiem out . Zobacz sobie jak to siedzi podobny w b6 ma kolega rrrudy25
RumJanek Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Jeździło to w Audi 80.... Masz na myśli to, że u @Rudego IC jest podwieszany na listwie? Nie wiem jak u mnie, ciekawe czy przejdzie przegląd z takim rozwiązaniem...
majkel_majki Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Cały środek belki jest do wycięcia, będzie też kłopot z wypuszczeniem wlotu i wylotu tak aby zachować kratki zderzaka i halogeny, konieczne dospawanie wyjść pod kątem. Na jaką to ma być moc, 400 km?
RumJanek Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Cały środek belki jest do wycięcia, będzie też kłopot z wypuszczeniem wlotu i wylotu tak aby zachować kratki zderzaka i halogeny, konieczne dospawanie wyjść pod kątem. Na jaką to ma być moc, 400 km? 210-220bhp Zestaw wyspawany pod Avf, tylko ten IC trochę duży. Nie mam gdzie dostać gotowego zestawu jak również żadna firma tego nie sprzedaje, już dzwoniłem do Polski w kilka miejsc i żadna firma nie ma gotowca do diesla już nie mówiąc o takim silniku jak mam ja. Do 1.8t znajdziesz, lub do A3 jest tego od groma, do B6 1.9tdi ciezko... Ten zestaw tak by wygladal:
majkel_majki Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Na 220 km wystarczy spokojnie o połowę niższy rdzeń, FMIC.eu nie wyśle paczki do UK?
RumJanek Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Fmic.pl czy .eu ma intercoolery, ale co z tego jak tylko sam IC z najwyżej dwoma kolanami do wzięcia się do seryjnego? Już dzwoniłem i pytałem, byli wielce zdziwieni że pytam o całość i nie prowadzą jej sprzedaży, poza tym sam cooler kupuje na miejscu nawet za £45 a co dalej? Nie mam sprzętu i warunków do spawania, inaczej bym sobie rozłożył auto i powoli wyspawal to co mi potrzeba. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Pany, szybkie pytanko:Ten złom na zdjęciu powyżej jest wyginany pod taki silnik jak jest u mnie, więc bym go pewno przytulił, powiedzcie mi tylko jedno, zamiast tego IC co na zdjęciu, co mam wziąść innego żeby nie ingerować za wiele w belkę? Chodzi mi o wymiary IC.Dzięki Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się