elkrecik Opublikowano 1 Lutego 2007 Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam, mam pytanie dotyczace EGR. W FAQ na temat klekotow jest opisany problem z EGR, ale nie ma tam satysfakcjonujacej dla mnie odpowiedzi Podczas przegladu auta ( A4 B6 130 KM 2003r.)przed kupnem mechanik w serwisie stwierdzil ze EGR jest do wymiany, sika syfem po komorze silnikowej. Koszt nowego w serwisie to 700 zl. Sprzedajacy auta opuscil mi cene, chce go teraz wymienic. Tu mam jednak pytanko: jak ten zaworek wplywa na prace silnika? Wiem ze dopala reszte syfu, czy wplywa w widoczny sposob na kulture pracy, wibracje, kopniaka, spalanie itp ?? Dzieki za odpowiedzi
pre_pl Opublikowano 1 Lutego 2007 Opublikowano 1 Lutego 2007 Wiem ze dopala reszte syfu, czy wplywa w widoczny sposob na kulture pracy, wibracje, kopniaka, spalanie itp trochę wpływa, dlatego często w PDekach nie zamka się EGRa blaszkami jak ma to miejsce w starszych konstrukcjach, tylko zmienia jego pracę w sofcie. Dziwne, że sprzedający opuścił dlatego cenę :eek: No chyba, że EGR to już naprawdę dead był...
Jaro Opublikowano 1 Lutego 2007 Opublikowano 1 Lutego 2007 zamkniecie go dodaje troche usmiechu podczas jazdy, ale niestety check sie swieci :frown:
KrzyHo Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Wiem ze dopala reszte syfu, czy wplywa w widoczny sposob na kulture pracy, wibracje, kopniaka, spalanie itp trochę wpływa, dlatego często w PDekach nie zamka się EGRa blaszkami jak ma to miejsce w starszych konstrukcjach, tylko zmienia jego pracę w sofcie. Dziwne, że sprzedający opuścił dlatego cenę :eek: No chyba, że EGR to już naprawdę dead był... Sorki że odgrzeje temat. Ale szukam i nie mogę znaleźć, jak zmienić pracę EGR'u programowo. A dosłowniej jak go wyłączyć zmieniając ustawienia programu.
gain Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 właśnie ostatnio wymienialem, nowy orginalny (wahlera chyba?) kupiłem za 450 zł, dobry mechanik powiedział ze ten zawór to ogolnie jest nie potrzebny to to tylko chodzi o ekologie i spełnianie normy Euro4 czy jakoś tak ale jak juz jest i psika to trzeba go wymienić i tyle
Musashi Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 właśnie ostatnio wymienialem, nowy orginalny (wahlera chyba?) kupiłem za 450 zł, dobry mechanik powiedział ze ten zawór to ogolnie jest nie potrzebny to to tylko chodzi o ekologie i spełnianie normy Euro4 czy jakoś tak ale jak juz jest i psika to trzeba go wymienić i tyle aby diesel spelnial euro 4 musi byc wyposazony w DPF czyli filtr czastek stalych. te silniki spelniaja norme euro3 rola EGR to nie tylko ekologia... poczytaj na forum jezeli egr jest nieszczelny, nalezy go wymienic
Plastic600 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 zamkniecie go dodaje troche usmiechu podczas jazdy, ale niestety check sie swieci :frown: ja zaslepilem u sibie EGRa i jest jak najbardziej OK,i nie dymi :>
WESP Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 gain a gdzie kupiłes za 450 zł ?????? EGR - ja szukam owego zaworka wahler 7372D
gooralos Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 gain a gdzie kupiłes za 450 zł ?????? EGR - ja szukam owego zaworka wahler 7372D allegro, InterCars 450zl
miniSteel Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Właśnie stałem się posiadaczem nowego zaworu EGR i mam zamiar go założyć tylko mam jedno pytanie popsikać go może wd40 czy zakładać tak na sucho jak jest?
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Właśnie stałem się posiadaczem nowego zaworu EGR i mam zamiar go założyć tylko mam jedno pytanie popsikać go może wd40 czy zakładać tak na sucho jak jest? tak jak jest ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się