Misieka4b5v6 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Hej . jak poprawić dzwięk 2.6 v6 nie tracąc na mocy Koledzy proszę o rady
Redo997 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Hej . jak poprawić dzwięk 2.6 v6 nie tracąc na mocy Koledzy proszę o rady Siemka , prosto... wytnij katalizatory jest wtedy bardzo głośna Edytowane 19 Maja 2015 przez Redo997
michcio28810 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 ja mam sportową wkładkę filtra powietrza.dżwięk jest trochę ładniejszy.można też założyć stożek i właśnie wyciąć katy
Misieka4b5v6 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Nie chce zeby bylo bardzo głosno żeby dzwięk był taki mily dla ucha
Redo997 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Nie chce zeby bylo bardzo głosno żeby dzwięk był taki mily dla ucha Nie chce zeby bylo bardzo głosno żeby dzwięk był taki mily dla ucha Tu masz moje audi bez katów Ale stożek nie ma sensu... w komorze silnika jest zbyt ciepło nic nie daje... trzeba by zapewnić mu chłodne powietrze.. fakt dźwięk jest inny ...
Misieka4b5v6 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Robert to samego kata wywaliles ? cos metalicznie strasznie slychac . A może mi sie wydaje .
Krespo600 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Hej, poniżej film prezentujący moje a4. Może komuś się przyda Modyfikacje wydechu to zastąpienie katalizatora rurką oraz usunięcie tłumika środkowego. Na plus: Lepiej się zbiera z niższych obrotów Fajne strzelanie z wydechu przy schodzeniu z obrotów Na minus: Bardzo głośno jest na ssaniu lecz po zagrzaniu jest już miło Wydaje mi sie, że pali tak litr więcej na setke Ogólnie koniec końców będzie taki, że zamontuje Nowy katalizator Z wkładem metalowym i powinno się uciczysz przy ssaniu i na plus spalanie. Jest po prostu za głośno na moje ucho https://youtu.be/8B0KP_jJNf0
jacek70 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 A takie pytanko - co jest powodem że pali litr więcej? No chyba nie wycięcie katów . Myślę że to sprawa ciężkiej nogi. Chyba że jestem w błędzie.
arek_cccp Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Nie lepiej zrobić wydech ? Kwestia kasy jak chcesz tanio to raczej zrobisz głośniej niż coś poprawisz moim zdaniem. Jak chcesz poprawić to trzeba robić wydech sportowy i już.
jacek70 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 A sportowy to co poprawi że tak spytam . Według mnie przybędzie decybeli bo to dają sportowe wydechy plus lepsza drożność układu.
Krespo600 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 A takie pytanko - co jest powodem że pali litr więcej? No chyba nie wycięcie katów . Myślę że to sprawa ciężkiej nogi. Chyba że jestem w błędzie. Wycięcie katalizatora powoduje szybszy przepływ spalin co za tym idzie, spalanie może byćo drobine większe. Testowałem przez 1000km lejac co 100km pod korek i wyszło mi zawsze o jakiś litr do dwóch więcej, jeżdżąc podobnie jak przed wycięciem katalizatora. W późniejszych planach mam zamontowanie kompletnego wydechu z kwasówki, koszt około 2000zl w firmie RM-Motors tak dla zainteresowanych Jeśli kogoś interesuje to mogę pokazać jaki dźwięk był przed zdemontowaniem katalizatora, ale już bez tłumika środkowego. Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 W ADR wyciąłem kata i wzrostu spalania nie zauważyłem. (dlatego pytam)
peacenotwar Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Stożek daje dużo do dźwięku Konie jedynie na postoju mogą uciec
Misieka4b5v6 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 Stożek Panie z tego co wiem to musi mieć zimne powietrze , bo zasysajac cieple z komory silnikowej bedzie gorzej niz kiedykolwiek Ale zgodze sie ze dzwiek jest inny
niebieski708 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Wstaw metalowy katalizator i zmień ostatni wydech. Dźwięk nie będzie męczył, a dostanie rasowego pomruku na dole i dźwięk zmieni się przy obciążeniu silnika. Nie wiem jak w twoim silniku, ale zrobienie przelotu może zmniejszyć moc i moment... Mimo autosugestii że jest lepiej. Lub przesunąć go w górę co sprawi że zyskasz kilka koni przy wysokich obrotach, a auto zrobi się mniej elastyczne...
peacenotwar Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Stożek Panie z tego co wiem to musi mieć zimne powietrze , bo zasysajac cieple z komory silnikowej bedzie gorzej niz kiedykolwiek Ale zgodze sie ze dzwiek jest inny Różnica w mocy będzie niemierzalna - cieplejsze, ale lepszy przepływ. Wiele razy wałkowany temat Dźwięk za to będzie kompletnie inny. Tak wyglądała u mnie sprawa w 2.6 na seryjnym wydechu + stożek Edytowane 22 Czerwca 2015 przez peacenotwar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się