Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Black Bitch by GorylTST LZ9W/Gwint/18''


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

MODEL: Audi A4 B5 2000
SILNIK: 1.8T AWT
MOC: 150KM, ośka
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: Gwint MTS-Technik Black&Gold Edition
UKŁAD HAMULCOWY: 288mm -> 312mm przód, tył seria, zaciski pomalowane na czerwono
KOLA: River R6 18x8.5 ET42 Nankang AS-1 205/40 przód, 18x9.5 ET40 Nankang AS-1 215/40 tył
NADWOZIE: seria, ramka grila pomalowana na czarno, homemadowe końcówki wydechu o średnicy 80mm
WNĘTRZE: seria - 4x el.szyby, el.lusterka, klima, półkubełki, kierownica skórzana S, czerwone podświetlanie wnętrza (tzw. burdelówa), gałka zmiany biegów A4 B6 Sport
AUDIO: głośniki seria, radio - Blaupunkt Tokyo 110

PLANY:

  • czarna podsufitka
  • dekory oklejone folią czarny carbon mat
  • progi S4
  • zderzak przód S4
  • tylna dokładka w kolor nadwozia
  • grill S4
  • dokładka cupra
  • skórzane stołki półkubły lub RECARO
  • czarna półka z tyłu
  • duże prawe lusterko
  • kierownica pogrubiona, spłaszczona u dołu i obszyta na nowo czarną skórą

Cała historia zaczęła się w 2015 roku - przyszedł czas, żeby kupić swoje pierwsze wozidło i przestać jeździć rodzinnym dupowozem. Pomysłów było mnóstwo, od Corrado przez Golfa MK2 aż do Cordoby Coupe. Jedno natomiast było pewne - zakupiony przeze mnie samochód długo nie pobędzie serią. Byłem strasznie najarany na tuningi i na każdy z wymienionych wyżej samochodów już miałem jakiś ogólny plan w głowie. Niestety nie znalazłem nic wartego uwagi w okolicy. Właśnie wtedy nastąpiło olśnienie, znak z nieba, czy coś w tym stylu i narodził się pomysł - kup A4 B5. Kilka dni researchu i ogólnego pogłębiania wiedzy o B5, następnie pierwsze obejrzane auto - 1.6 '99 - który okazał się całkowitym ulepem. Minęło kilka dni i podczas przeglądania ogłoszeń nagle moje serduszko zabiło mocniej - była czarna, poliftowa i z zacnym benzynowym motorem z turbinką o oznaczeniu AWT. Szybki telefon do właściciela i jadę oglądać. Jest! W końcu coś co nie odrzuca na pierwszy rzut oka i wygląda dobrze nawet na żywo. Musiała być moja! Wypłaciłem hajs sprzedającemu i czarnulka zmieniła właściciela. Zaczęło się od ogarnięcia paru parchów, wymiany napinacza łańcuszka rozrządu i oleju (sam rozrząd był wymieniany, co potwierdził znajomy mechanik). Spokojnie przejeździłem zimę i zbierałem flotę na grube tuningi (na które wciąż nie miałem konkretnego pomysłu). Teraz w głowie mam już plan na Sukę i powoli zamierzam go realizować :) 

Sezon 2k15

Zaraz po zakupie

xig5zjnl.jpg

Wnętrze

q0kD8TVl.jpg

Pierwsze mody

bp1Pz7zl.jpg

Sezon 2k16

Nowa rolka

ttkeMWLl.jpg

Przymiarki

pNvv7Lcl.jpg

Przyszedł gwint

cXyLyFDl.jpg

Na fele naciągnięto oponki

UtYyA1Yl.jpg

Gwint i koła na pokładzie (nie mogłem zejść z tyłem niżej bez dystansów)

EVZPpPdl.jpg

Wpadły dystanse 10mm na tył i w końcu mogłem odpowiednio ustawić wysokość

nJhC5DAl.jpg

Sezon 2k17

Gałka od A4 B6 Sport

VZl8mrol.jpg

Upgrade przednich hebli z 288mm na 312mm (nowe tarcze i klocki)

cHx9ZCxl.jpg

Nowe tarcze i klocki tył

URwBaMIl.jpg

Homemadowe końcówki wydechu 80mm

sfhsCCul.jpg

Fejkowe nalypko-dekielki Porsche

7RhZIlLl.jpg

Suka gotowa do sezonu 2k17

dFYERkWl.jpg

 

 

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

quatro w budzie fwd???? chce to zobaczyc :D

Opublikowano (edytowane)

quatro w budzie fwd???? chce to zobaczyc :D

Zdaję sobie sprawę, że to praktycznie wymiana całego tyłu, zabawa z podłoga itd. ale gdybym włożył już w ten samochód tyle pracy i serca to nie mógłbym się z nim rozstać tylko po to, żeby zaczynać wszystko od nową z budą quattro :D Tak jak napisałem, to są jeszcze bardzo odległe plany i może ulegną zmianie. Wiem, że gdybym kiedyś chciał się bawić w podnoszenie mocy to nie na tym silniku, który niedługo będzie zagazowany i wtedy albo szedłbym w stronę 2.7BiT albo 1.8T 180KM. Wydaje mi się, że przy 2.7BiT taka moc w FWD mija się zwyczajnie z celem. Przy 1.8T 180KM z lekkimi modami FWD by wystarczyło? Po to też jestem tutaj na forum, żeby ktoś mnie ściągnął na ziemię jeżeli moje pomysły pójdą w stronę marzeń nie do spełnienia :D

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

ciezki temat niewiem czy wogole do spelnienia lecz jak to ogarniesz to chyba bedziesz nr1 na forum :decayed: ale po to sa marzenia zeby je spelniac :hi:

Opublikowano

Powodzenia ino życzyć w modzeniu ;-)

Opublikowano

Ile dałeś jeśli nie tajemnica? krajówka czy od helmuta?

W tym kolorze konret fura :kox:

Opublikowano

To na pewno 1BE ? U mnie niby jest to zawieszenie, ale jakoś niżej siedzi. Chyba, że to przez koła :D

Opublikowano (edytowane)

To na pewno 1BE ? U mnie niby jest to zawieszenie, ale jakoś niżej siedzi. Chyba, że to przez koła :D

Z VIN dekodera i z kropek na sprężynach wynika, że to 1BE. Ty masz 18, a u mnie tylko 16, więc to też robi różnicę :D

Ile dałeś jeśli nie tajemnica? krajówka czy od helmuta?

W tym kolorze konret fura :kox:

Równe 10k dałem. Pod koniec 2013 przyjechała ze Szwajcarii, a ja jestem drugim właścicielem w kraju :)

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

Masz jakieś potwierdzenie, że ściągana ze Szwajcarii? Z tego co wiem, to tam auta są wyposażone bardzo bogato, a tutaj troszkę goło jak na Szwajcara...

Opublikowano (edytowane)

Mam książeczkę serwisową ze wszystkimi wbitymi przeglądami i wizytami w serwisie, która kończy się na 2013 roku, kiedy ją sprowadzili ze Szwajcarii. Mam też wszystkie instrukcje po niemiecku i nawet jakiś paragon zagubiony ze sklepu jakiegoś :D Na szybie był kawałek naklejki z autostrady też :D Te papiery wyglądają w porządku ale pewności w 100% nigdy nie ma...

Tutaj kody wyposażenia u mnie:

E0A = Akcja specjalna-brak
7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd
4UE = Lewo/prawo
6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie,
5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52
5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa
1KD = Hamulce tarczowe tył
J1L = Akumulator
1LB = Faustsattelbremse przod
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1BE = zawieszenie sportowe (obniżone o 20 mm w stosunku do 1BA
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
5MY = Nakładki ozdobne na tablicy przyrzĄdów i tapicerkach alu,
7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu
4R3 = Elektryczne podnoŚniki szyb
F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung
0L2 = Pedał przyŚpiesz. z modułem elektronicznym
8GL = Alternator
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
0YD = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru:
0JE = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas:
T6V = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8l 110kw
3NZ = Oparcie tylne dzielone
8JH = Reflektor halogenowy kzl
U1A = Obudowa wskaŹników -zegara i prędkoŚciomierza
X4B = National sales program switzerland
2PV = Kierownica skórz. do poduszki bezp.
8Q0 = Bez regulacji zasięgu Świateł
9Q0 = Bez wskaŹnika wielofunkcyjnego
8Z5 = Chlodnica wody
MW8 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa
7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego
C1L = Felga aluminiowa 7 jx16h2 et45 5/112
7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach
4X1 = Boczna poduszka bezp.
2K1 = Zderzak wzmocniony
6R2 = Oslona dzwigni zmiany biegow skora
3L3 = Siedzenia normalne przod
3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej
4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika.
5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz
1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego
0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4
Q1D = Fot. sport.
4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

Tragedii nie ma, ale jak na szwajcara to jakoś mało ;) ważne, że ładnie utrzymana i zdrowa :thumbup1:

Opublikowano (edytowane)

W końcu zaczęło się coś dziać :D Po dłuższym namyśle zrezygnowałem z zakładania podtlenku LPG :D Ze spraw mechanicznych wymieniłem napinacz łańcuszka rozrządu, który zaczął dawać o sobie znać i zawór DV, który okazał się dziurawy. Przy okazji znajomy mechanik upewnił się, że poprzedni właściciel mówił prawdę odnośnie wymiany rozrządu i pompy wody :D Udało mi się też ogarnąć blacharkę - parchy z prawych tylnych drzwi, z bledny bagażnika i z trójkąta koło szyby lewych tylnych drzwi zostały usunięte. Miód na moje serce :D Jeżeli chodzi o pierdółki to umalowałem zaciski na czerwono:

KmhZPH4l.jpg

Ogarnąłem końcówki wydechu

RFH5LCxl.jpg

Zainspirowany zdjęciem Passata B5 z czerwonym podświetlaniem w środku postanowiłem wypróbować to u mnie. Efekt mnie zadowala (nastrojowo jak w bajzlu xD):

93MXdk2l.jpg

Oprócz tego ogarnąłem sobie stalóweczki na zimę. Niestety nie zrobiłem fot jak wyglądały przed odszczurzaniem :kwasny: Mogę tylko powiedzieć, że stalówki z całym przywracaniem do należytego stanu kosztowały mnie jakieś 150 zł :D

x9YNiU5l.jpg

Teraz gdy zagłębiłem się w temat to patrząc na mój pierwszy post jest mi wstyd za to jakie herezje pisałem o przełożeniu quattro i swapie 2.7BiT do ośki xD 1.8T 4ever :D

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

uczymy sie na bledach kolego :D

Opublikowano (edytowane)

Z racji, że ramka mojego grilla zaczęła obłazić z chromu, postanowiłem pomalować ją na czarno:

Flu8AYyl.jpg

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

Zrobisz jakąś fotkę, gdy będzie ciemno z czerwonym oświetleniem żarówek? Też się zastanawiam i nie chciałbym, aby wyglądało to jak w zamtuzie :P

Opublikowano (edytowane)

Lepszego nie uda mi się ustrzelić - marny aparat :/ Wygląda jak w zamtuzie i wiadomo, że jednemu się spodoba, a drugiemu już nie :D

tGmDnNAl.jpg

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

Źle to nie wygląda w sumie. Dzięki za foto :)

Opublikowano

to teraz będzie chędożenie na okrągło :P

Opublikowano (edytowane)

Taką oto fotkę ustrzelił mi kumpel :D

bp1Pz7zl.jpg

Edytowane przez GorylTST
Opublikowano

W końcu zaczęło się coś dziać :D Po dłuższym namyśle zrezygnowałem z zakładania podtlenku LPG :D Ze spraw mechanicznych wymieniłem napinacz łańcuszka rozrządu, który zaczął dawać o sobie znać i zawór DV, który okazał się dziurawy. Przy okazji znajomy mechanik upewnił się, że poprzedni właściciel mówił prawdę odnośnie wymiany rozrządu i pompy wody :D Udało mi się też ogarnąć blacharkę - parchy z prawych tylnych drzwi, z bledny bagażnika i z trójkąta koło szyby lewych tylnych drzwi zostały usunięte. Miód na moje serce :D Jeżeli chodzi o pierdółki to umalowałem zaciski na czerwono:

8baa8f9a096053bdmed.jpg

88718971d03d83fdmed.jpg

Ogarnąłem końcówki wydechu. Docelowo wpadną końcówki Ultera, które będę zamawiał jakoś na dniach :D (foto przed i po):

0c0172742e58b45dmed.jpg

Zainspirowany zdjęciem Passata B5 z czerwonym podświetlaniem w środku postanowiłem wypróbować to u mnie. Efekt mnie zadowala (nastrojowo jak w bajzlu xD):

d58d88ef30605707med.jpg

Oprócz tego ogarnąłem sobie stalóweczki na zimę. Niestety nie zrobiłem fot jak wyglądały przed odszczurzaniem :/ Mogę tylko powiedzieć, że stalówki z całym przywracaniem do należytego stanu kosztowały mnie jakieś 150 zł :D

a0b0daffc03da17cmed.jpg

Tutaj tak humorystycznie :D

3ca29a73ded40c08med.jpg

Teraz gdy zagłębiłem się w temat to patrząc na mój pierwszy post jest mi wstyd za to jakie herezje pisałem o przełożeniu quattro i swapie 2.7BiT do ośki xD 1.8T 4ever :D

Kolego co robiłeś z wydechem ? mój też zapuszczony aż razi i nie wiem jak sie zabrać za to dobrze.

Grill folia czy plastidip?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...