GorylTST Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) MODEL: Audi A4 B5 2000 SILNIK: 1.8T AWT MOC: 150KM, ośka MODY POD MASKA: seria ZAWIESZENIE: Gwint MTS-Technik Black&Gold Edition UKŁAD HAMULCOWY: 288mm -> 312mm przód, tył seria, zaciski pomalowane na czerwono KOLA: River R6 18x8.5 ET42 Nankang AS-1 205/40 przód, 18x9.5 ET40 Nankang AS-1 215/40 tył NADWOZIE: seria, ramka grila pomalowana na czarno, homemadowe końcówki wydechu o średnicy 80mm WNĘTRZE: seria - 4x el.szyby, el.lusterka, klima, półkubełki, kierownica skórzana S, czerwone podświetlanie wnętrza (tzw. burdelówa), gałka zmiany biegów A4 B6 Sport AUDIO: głośniki seria, radio - Blaupunkt Tokyo 110 PLANY: czarna podsufitka dekory oklejone folią czarny carbon mat progi S4 zderzak przód S4 tylna dokładka w kolor nadwozia grill S4 dokładka cupra skórzane stołki półkubły lub RECARO czarna półka z tyłu duże prawe lusterko kierownica pogrubiona, spłaszczona u dołu i obszyta na nowo czarną skórą Cała historia zaczęła się w 2015 roku - przyszedł czas, żeby kupić swoje pierwsze wozidło i przestać jeździć rodzinnym dupowozem. Pomysłów było mnóstwo, od Corrado przez Golfa MK2 aż do Cordoby Coupe. Jedno natomiast było pewne - zakupiony przeze mnie samochód długo nie pobędzie serią. Byłem strasznie najarany na tuningi i na każdy z wymienionych wyżej samochodów już miałem jakiś ogólny plan w głowie. Niestety nie znalazłem nic wartego uwagi w okolicy. Właśnie wtedy nastąpiło olśnienie, znak z nieba, czy coś w tym stylu i narodził się pomysł - kup A4 B5. Kilka dni researchu i ogólnego pogłębiania wiedzy o B5, następnie pierwsze obejrzane auto - 1.6 '99 - który okazał się całkowitym ulepem. Minęło kilka dni i podczas przeglądania ogłoszeń nagle moje serduszko zabiło mocniej - była czarna, poliftowa i z zacnym benzynowym motorem z turbinką o oznaczeniu AWT. Szybki telefon do właściciela i jadę oglądać. Jest! W końcu coś co nie odrzuca na pierwszy rzut oka i wygląda dobrze nawet na żywo. Musiała być moja! Wypłaciłem hajs sprzedającemu i czarnulka zmieniła właściciela. Zaczęło się od ogarnięcia paru parchów, wymiany napinacza łańcuszka rozrządu i oleju (sam rozrząd był wymieniany, co potwierdził znajomy mechanik). Spokojnie przejeździłem zimę i zbierałem flotę na grube tuningi (na które wciąż nie miałem konkretnego pomysłu). Teraz w głowie mam już plan na Sukę i powoli zamierzam go realizować Sezon 2k15 Zaraz po zakupie Wnętrze Pierwsze mody Sezon 2k16 Nowa rolka Przymiarki Przyszedł gwint Na fele naciągnięto oponki Gwint i koła na pokładzie (nie mogłem zejść z tyłem niżej bez dystansów) Wpadły dystanse 10mm na tył i w końcu mogłem odpowiednio ustawić wysokość Sezon 2k17 Gałka od A4 B6 Sport Upgrade przednich hebli z 288mm na 312mm (nowe tarcze i klocki) Nowe tarcze i klocki tył Homemadowe końcówki wydechu 80mm Fejkowe nalypko-dekielki Porsche Suka gotowa do sezonu 2k17 Edytowane 30 Czerwca 2017 przez GorylTST
GorylTST Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) quatro w budzie fwd???? chce to zobaczyc Zdaję sobie sprawę, że to praktycznie wymiana całego tyłu, zabawa z podłoga itd. ale gdybym włożył już w ten samochód tyle pracy i serca to nie mógłbym się z nim rozstać tylko po to, żeby zaczynać wszystko od nową z budą quattro Tak jak napisałem, to są jeszcze bardzo odległe plany i może ulegną zmianie. Wiem, że gdybym kiedyś chciał się bawić w podnoszenie mocy to nie na tym silniku, który niedługo będzie zagazowany i wtedy albo szedłbym w stronę 2.7BiT albo 1.8T 180KM. Wydaje mi się, że przy 2.7BiT taka moc w FWD mija się zwyczajnie z celem. Przy 1.8T 180KM z lekkimi modami FWD by wystarczyło? Po to też jestem tutaj na forum, żeby ktoś mnie ściągnął na ziemię jeżeli moje pomysły pójdą w stronę marzeń nie do spełnienia Edytowane 24 Maja 2015 przez GorylTST
PiterA4 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 ciezki temat niewiem czy wogole do spelnienia lecz jak to ogarniesz to chyba bedziesz nr1 na forum ale po to sa marzenia zeby je spelniac
KULARESKO Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Ile dałeś jeśli nie tajemnica? krajówka czy od helmuta? W tym kolorze konret fura
strzelba Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 To na pewno 1BE ? U mnie niby jest to zawieszenie, ale jakoś niżej siedzi. Chyba, że to przez koła
GorylTST Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) To na pewno 1BE ? U mnie niby jest to zawieszenie, ale jakoś niżej siedzi. Chyba, że to przez koła Z VIN dekodera i z kropek na sprężynach wynika, że to 1BE. Ty masz 18, a u mnie tylko 16, więc to też robi różnicę Ile dałeś jeśli nie tajemnica? krajówka czy od helmuta?W tym kolorze konret fura Równe 10k dałem. Pod koniec 2013 przyjechała ze Szwajcarii, a ja jestem drugim właścicielem w kraju Edytowane 5 Czerwca 2015 przez GorylTST
strzelba Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Masz jakieś potwierdzenie, że ściągana ze Szwajcarii? Z tego co wiem, to tam auta są wyposażone bardzo bogato, a tutaj troszkę goło jak na Szwajcara...
GorylTST Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Mam książeczkę serwisową ze wszystkimi wbitymi przeglądami i wizytami w serwisie, która kończy się na 2013 roku, kiedy ją sprowadzili ze Szwajcarii. Mam też wszystkie instrukcje po niemiecku i nawet jakiś paragon zagubiony ze sklepu jakiegoś Na szybie był kawałek naklejki z autostrady też Te papiery wyglądają w porządku ale pewności w 100% nigdy nie ma... Tutaj kody wyposażenia u mnie: E0A = Akcja specjalna-brak7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd4UE = Lewo/prawo6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie,5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f525RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa1KD = Hamulce tarczowe tyłJ1L = Akumulator1LB = Faustsattelbremse przod1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-1BE = zawieszenie sportowe (obniżone o 20 mm w stosunku do 1BA3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)5MY = Nakładki ozdobne na tablicy przyrzĄdów i tapicerkach alu,7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu4R3 = Elektryczne podnoŚniki szybF0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung0L2 = Pedał przyŚpiesz. z modułem elektronicznym8GL = Alternator0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu0YD = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru:0JE = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas:T6V = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8l 110kw3NZ = Oparcie tylne dzielone8JH = Reflektor halogenowy kzlU1A = Obudowa wskaŹników -zegara i prędkoŚciomierzaX4B = National sales program switzerland2PV = Kierownica skórz. do poduszki bezp.8Q0 = Bez regulacji zasięgu Świateł9Q0 = Bez wskaŹnika wielofunkcyjnego8Z5 = Chlodnica wodyMW8 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa7Q0 = Bez systemu nawigacyjnegoC1L = Felga aluminiowa 7 jx16h2 et45 5/1127K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach4X1 = Boczna poduszka bezp.2K1 = Zderzak wzmocniony6R2 = Oslona dzwigni zmiany biegow skora3L3 = Siedzenia normalne przod3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika.5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4Q1D = Fot. sport.4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony Edytowane 5 Czerwca 2015 przez GorylTST
strzelba Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Tragedii nie ma, ale jak na szwajcara to jakoś mało ważne, że ładnie utrzymana i zdrowa
GorylTST Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) W końcu zaczęło się coś dziać Po dłuższym namyśle zrezygnowałem z zakładania podtlenku LPG Ze spraw mechanicznych wymieniłem napinacz łańcuszka rozrządu, który zaczął dawać o sobie znać i zawór DV, który okazał się dziurawy. Przy okazji znajomy mechanik upewnił się, że poprzedni właściciel mówił prawdę odnośnie wymiany rozrządu i pompy wody Udało mi się też ogarnąć blacharkę - parchy z prawych tylnych drzwi, z bledny bagażnika i z trójkąta koło szyby lewych tylnych drzwi zostały usunięte. Miód na moje serce Jeżeli chodzi o pierdółki to umalowałem zaciski na czerwono: Ogarnąłem końcówki wydechu Zainspirowany zdjęciem Passata B5 z czerwonym podświetlaniem w środku postanowiłem wypróbować to u mnie. Efekt mnie zadowala (nastrojowo jak w bajzlu xD): Oprócz tego ogarnąłem sobie stalóweczki na zimę. Niestety nie zrobiłem fot jak wyglądały przed odszczurzaniem Mogę tylko powiedzieć, że stalówki z całym przywracaniem do należytego stanu kosztowały mnie jakieś 150 zł Teraz gdy zagłębiłem się w temat to patrząc na mój pierwszy post jest mi wstyd za to jakie herezje pisałem o przełożeniu quattro i swapie 2.7BiT do ośki xD 1.8T 4ever Edytowane 30 Czerwca 2017 przez GorylTST
GorylTST Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Z racji, że ramka mojego grilla zaczęła obłazić z chromu, postanowiłem pomalować ją na czarno: Edytowane 30 Czerwca 2017 przez GorylTST
GET. Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zrobisz jakąś fotkę, gdy będzie ciemno z czerwonym oświetleniem żarówek? Też się zastanawiam i nie chciałbym, aby wyglądało to jak w zamtuzie
GorylTST Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Lepszego nie uda mi się ustrzelić - marny aparat :/ Wygląda jak w zamtuzie i wiadomo, że jednemu się spodoba, a drugiemu już nie Edytowane 30 Czerwca 2017 przez GorylTST
GET. Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Źle to nie wygląda w sumie. Dzięki za foto
j4s2c2vr Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 to teraz będzie chędożenie na okrągło
GorylTST Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Taką oto fotkę ustrzelił mi kumpel Edytowane 30 Czerwca 2017 przez GorylTST
KULARESKO Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 W końcu zaczęło się coś dziać Po dłuższym namyśle zrezygnowałem z zakładania podtlenku LPG Ze spraw mechanicznych wymieniłem napinacz łańcuszka rozrządu, który zaczął dawać o sobie znać i zawór DV, który okazał się dziurawy. Przy okazji znajomy mechanik upewnił się, że poprzedni właściciel mówił prawdę odnośnie wymiany rozrządu i pompy wody Udało mi się też ogarnąć blacharkę - parchy z prawych tylnych drzwi, z bledny bagażnika i z trójkąta koło szyby lewych tylnych drzwi zostały usunięte. Miód na moje serce Jeżeli chodzi o pierdółki to umalowałem zaciski na czerwono: Ogarnąłem końcówki wydechu. Docelowo wpadną końcówki Ultera, które będę zamawiał jakoś na dniach (foto przed i po): Zainspirowany zdjęciem Passata B5 z czerwonym podświetlaniem w środku postanowiłem wypróbować to u mnie. Efekt mnie zadowala (nastrojowo jak w bajzlu xD): Oprócz tego ogarnąłem sobie stalóweczki na zimę. Niestety nie zrobiłem fot jak wyglądały przed odszczurzaniem :/ Mogę tylko powiedzieć, że stalówki z całym przywracaniem do należytego stanu kosztowały mnie jakieś 150 zł Tutaj tak humorystycznie Teraz gdy zagłębiłem się w temat to patrząc na mój pierwszy post jest mi wstyd za to jakie herezje pisałem o przełożeniu quattro i swapie 2.7BiT do ośki xD 1.8T 4ever Kolego co robiłeś z wydechem ? mój też zapuszczony aż razi i nie wiem jak sie zabrać za to dobrze. Grill folia czy plastidip?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się