Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Zapach spalin w kabinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Pojawił się problem w mojej A4, przy włączonym nawiewie, auto z klimatronikiem, czuć w kabinie spaliny. smród nasila się przy ogrzewaniu i włączonej funkcji econ. Może ktoś już przerabiał temat to będzie mi łatwiej z tym powalczyć.

Opublikowano

Proponuje wjechac na kanał, odpalic auto i pogazować nim a ktos niech patrz skąd idą spaliny.

Rozumiem, ze bez względu na ustawienia nawiewu woń spalin pozostaje...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

pewnie plecionka ( łącznik elastyczny wydechu ) przepuszcza - obejrzyj ją czy nie ma już przetarć, kopnij w gaz, może odrazu zobaczysz gdzie bąki puszcza ale IMO to na 100% pleciona

Opublikowano

won znika jedynie przy wyłączonym nawiewie, przy włączonym różnica jest w natężeniu zależnie od ustawień klimatronika.

no bo jak wyłączysz nawiew to filtr kabinowy nie zasysa powietrza spod maski a jak plecionką dmucha w komorę silnika spaliny to część trafia do środka - obejrzyj plecionkę i daj znac

Opublikowano

spoko dzięki, zerknę weekendem i dam znać ;)[br]Dopisany: 23 Październik 2008, 14:34_________________________________________________kurde sprawdziłem i nic nie widać :wallbash: a chyba ćwierć baku spaliłem na testy ;)

trza chyba bedzie podjechać do kogoś kto ma "lepsze okulary".

Opublikowano

na kanał i zobacz od spodu ... to jedyna opcja IMO

Opublikowano

Witam.

Mam ten sam problem. Przy włączonym nawiewie czuc zapach spalin w środku. Ale tylko wtedy gdy auto stoji. Zapach znika podczas jazdy. Z moich oględzin wynika że układ wydechowy jest raczej szczelny. W którym miejscu w komorze silnika zasysane jest powietrze do wentylacji? Czy zabrudzony filtr kabinowy może byc przyczyna?

Opublikowano

Witam, to samo było u mnie, po przeczyszczeniu i odkażeniu kanałów przestało!

Opublikowano

W sumie odpuściłem temat, z in. przyczyny podjechałem do nieautoryzowanego serwisu VW/Audi i panowie stwierdzili, że przepuszcza uszczelka pokrywy zaworów, wymienili i smród spalin zniknął. Pisze, może komuś się przyda. Pzdrw. :cool1:

Opublikowano

ja mam ten sam problem ale spaliny czuć

tylko na zimnym

Opublikowano

A u mnie zaczyna czuć, raz mniej raz mocniej ale intensywniej na cieplym silniku, jak wylaczam nawiew, przestaje.

U mnie raczej temat z uszczelka pokrywy zaworów odpada bo byla wymieniana z dwa miesiące temu, tak wiec....

Nie mam czasu zeby na kanał podjechac bo pracuje, bede musiał zarwac jedna sobote i przygladnac sie co tak wali. Najgorsze ze woze dzieci, w sumie niech sie przyzwyczajają od małego :lol:

Wiec mówicie ze jak, ze raczej plecionka winna? ;)

Wysłano z X10i

Opublikowano

u mnie to samo wali spalinami na postoju przy odpalonych nadmuchach nie ma znaczenia czy klima czy eco, przestaje tylko jak włączę obieg zamknięty, jak jadę to nic nie śmierdzi

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

u mnie to samo wali spalinami na postoju przy odpalonych nadmuchach nie ma znaczenia czy klima czy eco, przestaje tylko jak włączę obieg zamknięty, jak jadę to nic nie śmierdzi

Gadałem z jednym mechanikiem tutaj i tez mówi ze plecionka padła.

Ona zrobiona jest z takiej harmonijki w oplocie, dlatego to jest elastyczne i szczelne - dopóki harmonijka nie pęknie :D

Ja mam podobne objawy, tyle ze u mnie zaczyna dopiero lekko czuć, ale widzę ze będę musiał to zrobić w najbliższym czasie.

Opublikowano

u mnie to samo wali spalinami na postoju przy odpalonych nadmuchach nie ma znaczenia czy klima czy eco, przestaje tylko jak włączę obieg zamknięty, jak jadę to nic nie śmierdzi

u mnie to samo, podczas postoju czuc spaliny w srodku, podczas jazdy nic, przy obiegu zamknietym tez nic, plecionka jest cala, za to zauwazylem ze w komorze silnika ze strony pasazera czuc wyraznie spaliny, przy dluzszym przegazowaniu az w oczy szczypi :/ a skoro szczypi to znaczy smrod wydobywa sie jeszcze przezd dpf'em (poprawcie mie jak sie myla), jak ino bydzie trocha wiecej czasu - zabiera sie za rozbieranie i sprobuje znalezc przyczyne... jak ktos mo jakies sugestie to byda wdzieczny za podzielenie sie nimi

Opublikowano (edytowane)

Ją w zeszłym roku w swojej b5 uszczelnialem prawie cały układ wydechowy.

U mnie spaliny biły z dwóch miejsc - spod kolektora wydechowego (widać było dopiero pod słońcem albo po mocnym przegazowaniu) oraz na łączeniu plecionki z puchą katalizatora.

Robilem to późnym latem, bo stwierdzilem że nie będę się w zimę truł spalinami.

Przy okazji wyciągnięcia kolektora wydechowego na stół poszło turbo do ponownego czyszczenia oraz kolektor ssący także został wyczyszczony.

Wszystko złożone na nowych uszczelkach, podkladkach i nakrętkach (ze stali nierdzewnej).

Jedynie śruby od kolektora ssącego zostały stare.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...